Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin seksikkään näköinen vai kaunis?

Vierailija
08.01.2022 |

Nainen: Haluaisitko ennemmin, että olisit miesten mielestä seksikkään näköinen?
Mies: Haluaisitko ennemmin, että naiset pitäisivät sinua seksikkäänä, charmikkaana vai komeana?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on omalla hiljaisella tavallaan seksikästä, kun liian ilmeinen seksikkyys ei ole koskaan kaunista

Vierailija
22/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksikäs on halpa, kaunis on eteerinen ja voi saada aidosti  rakastavan miehen. seksikästä käytetään ja liitto on riitaisa.

Sori, ei.

Seksikäs, söpö, pitkälle koulutettu, onnellisessa, nautinnollisessa suhteessa.

Mutta yksi oikein: en ole eteerinen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina "hyvännäköinen". Joskus myös sanottu kauniiksi. Perse ilmeisesti todella merkillinen kun siihen (baareissa) tarrataan kiinni tai huudellaan, yök. Mutta kysymykseen, mielummin kaunis.

Vierailija
24/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kaunis olematta samalla seksikäs.

Se mitä sinä selvästi kuvittelet miesten pitävän "seksikkäänä" on joku suttuinen, ympäriinsä tatuoitu goottitukkainen lutkalook.

Vierailija
25/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että kauniit ovat myös seksikkäitä? Seksikkäät sit voi olla seksikkäitä olematta erityisen kauniita.

Olisin siis kaunis

Vierailija
26/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. 56n

Vierailija
27/37 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seksikäs on halpa, kaunis on eteerinen ja voi saada aidosti  rakastavan miehen. seksikästä käytetään ja liitto on riitaisa.

Niinpä. Sehän tiedetään, ettei ruma voi saada aidosti rakastavaa puolisoa. Tai minkäänlaista puolisoa. Paitsi jos on rikas ja/tai hyvässä asemassa.

Paitsi että ei pidä paikkaansa. Minä olin tuo joka mainitsi miesten pelkäävän kauniita naisia. Olen ehtinyt elämäni aikana kyllästyä siihen, että naisia arvotetaan ulkonäön kautta. Oman elämäni miehet edellyttivät ainakin minulta täydellisyyttä, ei puhettakaan että ihminen kauniiden hiusten ja kasvojen alla olisi saanut olla normaali ihminen.

Vierailija
28/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs.

Vierailija
29/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todellakin mieluummin kaunis.

Vierailija
30/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, koska luusto. Seksikkyys karisee viimeistään kuusikymppisenä, oli täytteitä ja lisäkkeitä tai ei. Luusto pysyy hamaan hautaan.

Päinvastoin. Seksikkyys on asennetta ja karismaa, itsevarmuutta jne. Se saattaa säilyä paljon kauemmin kuin ulkonäkö, oli luusto sitten millainen vain.

Vierailija
31/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienolla tavalla kaunis kuin vanhassa maalauksessa.

Vierailija
32/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ollut kaunis, mutta en olisi halunnut vaihtaa sitä seksikkyyteen. Tosin miehet kuulemma pelkäävät kauniita naisia ja kuolaavat seksikkäiden perään.

Samoin. Mieluummin olen kaunis, kun seksikäs.

Ei ole joka iikka läähättämässä perään.

Miehet jotka lähestyvät on itseluottamus kohdillaan ja osaavat muutenkin käyttäytyä ja arvostaa naista muutenkin kuin vain ”pantavana”.

Vierailija
33/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis jos pitää valita vaan jompikumpi :DD En mä turhaan peittele esim muotoja , kun en halua mitään koskettelua kaupungilla tms tai perseen tuijotusta tms.

Vierailija
34/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja ajattelen olevani kaunis. Mulla on hyvä avioliitto ja seksiä vain mieheni kanssa, joka on myös tyytyväinen seksielämäämme. Se riittää mulle. On ihan tarpeeksi että on sinut itsensä kanssa ja seksielämä toimii. Jos ulkopuoliset kadun tallaajat eivät pidä minua seksikkäänä niin se on ihan ok. En myöskään kaipaa ylistystä ulkonäöstäni eikä ole tapana laittaa herutuskuvia. Jokainen tavallaan.  Mutta jos pitää valita niin mielummin kaunis.

Vierailija
35/37 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suuret rinnat ja murrosiästä asti päälle kolmikymppiseksi sain paljon huomiota. Ajattelin että se on kaunista, mutta ei se niin ollut: olin vain äklöjen läähättäjien päiväuni. Ei ne minusta oikeasti piitanneet. Nyt nelikymppisenä tissit roikkuu rumina eikä niitä voi pitää hyvännäkösinä ainakaan ilman liivejä. Mielummin olisin kaunis ja virkeän näköinen.

Vierailija
36/37 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Monilla kommentoijilla on selvästi erilainen näkemys seksikkäästä ulkonäöstä kuin itselläni; kommentoijat tuntuvat pitävän seksikkyytenä esim "suuria rintoja", "lutkamaisuutta", "suttuisuutta". Minä taasen tarkoitin seksikkäällä ulkonäöllä esimerkiksi seuraavia kuuluisia naisia (heidän ollesaan aikuisia (siis ei lapsia eikä vanhuksia)): bulgarialainen ampumahiihtäjä Pavlina Filipova, (itä)saksalainen kuulantyöntäjä Astrid Kumbernuß, yhdysvaltalainen näyttelijä Sandra Bernhard, irlantilainen laulaja Sinead O'Connor. Ja naisia, jotka ovat sekä seksikkään että kauniin näköisiä, ovat mm. Kristiina Hautala ja Marlene Dietrich.

Vierailija
37/37 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sekä nätti että hotti, niin ei tarvi valita. Pojat aina perään vislailee raksalla.

Pertti53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi