Chatenet mopoauton hinta 16250 €, huh huh
Ei voi käsittää että jotkut ovat valmiita maksamaan mopoautoista henkilöauton hinnan.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:09"]Mulla on ollut tollanen..isi halus parasta ja turvallisinta mulle :)
-n19
[/quote]Ei yllätä yhtään, että nimenomaan "isi" eikä "isä".
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:09"]
Mulla on ollut tollanen..isi halus parasta ja turvallisinta mulle :) -n19
[/quote]Oispa munkin nuoruudessa ollut tuollaisia vehkeitä. Silloin ajeltiin vaan Mankilla, PV:llä, Tunturi Tigerilla ja Helkaa Raisulla. M:36
Jos ihmisellä on paljon rahaa, niin miksei sillä voi ostaa vaikka mopoautoa lapselle?
Mahtaa nyt pänniä kun tytär paljastu psykopaatiksi jolle ei riittänyt mikään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:17"]Mahtaa nyt pänniä kun tytär paljastu psykopaatiksi jolle ei riittänyt mikään.
[/quote]
Yksinkertainen?
Mopoautossa on ideaa vain jos asuu korvessa eikä jaksa kuljettaa muksua ja on valmis siitä maksamaan(paljon). Mopoautoissa edes talvirenkaat(!) eivät ole pakolliset, ja muutenkin ei voida puhua turvallisesta ajamisesta kun tuollaiset muovikipot työntää autojen keskelle. Ei sillä jotta skootteri/mopokaan olisi sen turvallisempi, mutta noin iso sijoitus 'turvallisuuden' vuoksi on, noh, vähän tyhmä. Vrt. 16k euron auton osto sitten 18-vuotiaalle muksulle.
Mulla on ollut tollanen..isi halus parasta ja turvallisinta mulle :)
-n19