Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset

Vierailija
08.01.2022 |

Annatko miehesi tulla suuhun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan. Ja yleensä aina nielen.

Vierailija
2/7 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, jos mulla vaan olisi mies. Kivaa se on kyllä satunnaisten deittienkin kanssa, jos semmosen onnistuu jostain löytämään, ei ole kukaan mies vielä osoittanut pettymystä, kun olen pyytänyt tulemaan suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin, jos mulla vaan olisi mies. Kivaa se on kyllä satunnaisten deittienkin kanssa, jos semmosen onnistuu jostain löytämään, ei ole kukaan mies vielä osoittanut pettymystä, kun olen pyytänyt tulemaan suuhun.

Satunnaisten deittien kanssa paljaaltaan suuhun? 🤮

Vierailija
4/7 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän nyt puhdas pitää olla, sekä ulkoisesti että tautien kannalta. Ei kaikilla (edes naisilla) ole sitä luksusta, että olisi vakituinen kumppani jossain rakkaussuhteessa.

Vierailija
5/7 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mies laukeaa sisääni. Se tuottaa minulle nautintoa.

Vierailija
6/7 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy se kumillakin.

Vierailija
7/7 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxän joo, koska sen sperma ei haise karmealle. Exän en, koska sen sperman haju oli voimakas ja sai mut yökkimään. Lisäksi ei tehnyt mieli tehdä exälle mitään seksipalveluksia, koska kohteli mua huonosti. Nyxä kohtelee hyvin, joten teen mitä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän