Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä uusia ystäviä?

Vierailija
08.01.2022 |

Minä olen tosi yksinäinen. Olen muuttanut ja kaverit jääneet opiskelijapaikkakunnalle. Pari parasta ystävää on jo kuollut.
Olen 40+.
Lapset ovat isällään ja minä nyhjään kotona. Mietin, että mistä voisi löytää uusia ystäviä?
Miesystävä on jota tapainen, mutta hänkin on nyt lastensa kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole yksinäiselle seuraa täällä?

Ap

Vierailija
2/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan täältä Vauva-palstalta. Pelkkiä myrkyllisiä alapeukuttajia täällä, en suosittele.

Ehkä joku krisitillinen palsta?

Vierailija
4/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko väliä kaipaatko mies vai naisystävää

Vierailija
5/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen yksinäinen nelikymppinen. Ollaan muutettu monta kertaa. Ekan muuton jälkeen sain pikkulapsiaikana helposti kavereita naapurustosta, perhekerhosta jne.

Viimeisimmän muuton jälkeen jäin aivan ilman kavereita kun koululaisten vanhemmat ei niin tutustukaan toisiinsa.

Olen yrittänyt kaikenmoista- jutustella naapureille mutta he ovat sen verran eri-ikäisiä että ei oikein natsannut. Sitten kävin harrastuksessa, siellä ihmiset painelivat vain tunnin jälkeen kotiin. Ja netissäkin tapasin yhden naisen ja tehtiin tapaaminen. Se lopahti lyhyeen ja jätti ikävän maun kun hän oli sitten vähän nuiva.

Toivottomalta tuntuu kyllä! Elämä olisi paljon hauskempaa jos olisi edes yksi kaveri jonka kanssa voisi suunnitella pieniä menoja ja vaihtaa kuulumisia ja mielipiteitä. Mies on ja meillä menee hyvin, mutta kyllä kaipaisin naiskaveriakin.

Vierailija
6/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen yksinäinen nelikymppinen. Ollaan muutettu monta kertaa. Ekan muuton jälkeen sain pikkulapsiaikana helposti kavereita naapurustosta, perhekerhosta jne.

Viimeisimmän muuton jälkeen jäin aivan ilman kavereita kun koululaisten vanhemmat ei niin tutustukaan toisiinsa.

Olen yrittänyt kaikenmoista- jutustella naapureille mutta he ovat sen verran eri-ikäisiä että ei oikein natsannut. Sitten kävin harrastuksessa, siellä ihmiset painelivat vain tunnin jälkeen kotiin. Ja netissäkin tapasin yhden naisen ja tehtiin tapaaminen. Se lopahti lyhyeen ja jätti ikävän maun kun hän oli sitten vähän nuiva.

Toivottomalta tuntuu kyllä! Elämä olisi paljon hauskempaa jos olisi edes yksi kaveri jonka kanssa voisi suunnitella pieniä menoja ja vaihtaa kuulumisia ja mielipiteitä. Mies on ja meillä menee hyvin, mutta kyllä kaipaisin naiskaveriakin.

Tämä on niin totta joka sana, että olis mukava olisi naiskaveri.

Millaisista harrastuksista voisi löytyä ystäviä? Onko ehdotuksia?

Vierailija
7/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi av-kerho.

Vierailija
8/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli sama tilanne, muutto uuteen kaupunkiin 45v iässä ja täysi ykdinäisyys.

No, päätin kokeilla sitä mistä parhaiten täti-ihminen kontakteja saa: kansalaisopisto. Toimii!

Joogakurssi, kädentaitokurssi ja kielikurssi, ja sain jo pari ystävää. Ei edes ollut mitenkään innoissani sinne menossa mutta yllättäen olikin sitten kivaa!

Vierailija
9/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla eilaisia kerhoja eri teemojen mukaan.

Vierailija
10/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hermo ei kestäis kansalaiskurssien hitautta.

Vierailija
11/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei harrasta horroskaudella. Vapun jälkeen heräävät eloon.

Vierailija
12/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, minäpä katson jos löytyisi hyvä kurssi Minullekkin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi