Mistä uusia ystäviä?
Minä olen tosi yksinäinen. Olen muuttanut ja kaverit jääneet opiskelijapaikkakunnalle. Pari parasta ystävää on jo kuollut.
Olen 40+.
Lapset ovat isällään ja minä nyhjään kotona. Mietin, että mistä voisi löytää uusia ystäviä?
Miesystävä on jota tapainen, mutta hänkin on nyt lastensa kanssa.
Kommentit (12)
Ei varmaankaan täältä Vauva-palstalta. Pelkkiä myrkyllisiä alapeukuttajia täällä, en suosittele.
Ehkä joku krisitillinen palsta?
onko väliä kaipaatko mies vai naisystävää
Mäkin olen yksinäinen nelikymppinen. Ollaan muutettu monta kertaa. Ekan muuton jälkeen sain pikkulapsiaikana helposti kavereita naapurustosta, perhekerhosta jne.
Viimeisimmän muuton jälkeen jäin aivan ilman kavereita kun koululaisten vanhemmat ei niin tutustukaan toisiinsa.
Olen yrittänyt kaikenmoista- jutustella naapureille mutta he ovat sen verran eri-ikäisiä että ei oikein natsannut. Sitten kävin harrastuksessa, siellä ihmiset painelivat vain tunnin jälkeen kotiin. Ja netissäkin tapasin yhden naisen ja tehtiin tapaaminen. Se lopahti lyhyeen ja jätti ikävän maun kun hän oli sitten vähän nuiva.
Toivottomalta tuntuu kyllä! Elämä olisi paljon hauskempaa jos olisi edes yksi kaveri jonka kanssa voisi suunnitella pieniä menoja ja vaihtaa kuulumisia ja mielipiteitä. Mies on ja meillä menee hyvin, mutta kyllä kaipaisin naiskaveriakin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen yksinäinen nelikymppinen. Ollaan muutettu monta kertaa. Ekan muuton jälkeen sain pikkulapsiaikana helposti kavereita naapurustosta, perhekerhosta jne.
Viimeisimmän muuton jälkeen jäin aivan ilman kavereita kun koululaisten vanhemmat ei niin tutustukaan toisiinsa.Olen yrittänyt kaikenmoista- jutustella naapureille mutta he ovat sen verran eri-ikäisiä että ei oikein natsannut. Sitten kävin harrastuksessa, siellä ihmiset painelivat vain tunnin jälkeen kotiin. Ja netissäkin tapasin yhden naisen ja tehtiin tapaaminen. Se lopahti lyhyeen ja jätti ikävän maun kun hän oli sitten vähän nuiva.
Toivottomalta tuntuu kyllä! Elämä olisi paljon hauskempaa jos olisi edes yksi kaveri jonka kanssa voisi suunnitella pieniä menoja ja vaihtaa kuulumisia ja mielipiteitä. Mies on ja meillä menee hyvin, mutta kyllä kaipaisin naiskaveriakin.
Tämä on niin totta joka sana, että olis mukava olisi naiskaveri.
Millaisista harrastuksista voisi löytyä ystäviä? Onko ehdotuksia?
Täällä oli sama tilanne, muutto uuteen kaupunkiin 45v iässä ja täysi ykdinäisyys.
No, päätin kokeilla sitä mistä parhaiten täti-ihminen kontakteja saa: kansalaisopisto. Toimii!
Joogakurssi, kädentaitokurssi ja kielikurssi, ja sain jo pari ystävää. Ei edes ollut mitenkään innoissani sinne menossa mutta yllättäen olikin sitten kivaa!
Voisi olla eilaisia kerhoja eri teemojen mukaan.
Mun hermo ei kestäis kansalaiskurssien hitautta.
Kukaan ei harrasta horroskaudella. Vapun jälkeen heräävät eloon.
Kiitos vinkistä, minäpä katson jos löytyisi hyvä kurssi Minullekkin.
Ap
Eikö ole yksinäiselle seuraa täällä?
Ap