Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antibioottikuuri ja vatsakivut

Vierailija
01.05.2015 |

Minulla aloitettiin keskivikkona viikon antibioottikuuri korvatulehdukseen ja olen nyt pari päivää ollut tosi huonovointinen. Voiko antibiootti aiheuttaa voimakasta kuvotusta ja vatsakipuja? Mikä auttaisi, kun olen maanantaina lähdössä Vilnaan lomalle enkä haluaisi siellä vain maata sängyssä. Voisiko tämä olla jotain matkajännitystä kun pelkään lentämistä, voiko psyyke tosiaan aiheuttaa tämmöistä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kysymys vielä että onko mahdollista että maha "tottuu" muutaman päivän kuluttua lääkkeeseen ja kipu lakkaa?

Vierailija
22/27 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottikuurin yhteydessä määrätään monesti reseptillä lisäksi maitohappobakteerit, uskoisin että juurikin vatsakipujen vuoksi. Kokeile, jos ne auttaisivat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt maitohappobakteereita säännöllisesti jo monta vuotta kun on muutenkin niin vahva lääkitys kun skitsofreniaa sairastan.

Vierailija
24/27 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:40"]Antibioottikuurin yhteydessä määrätään monesti reseptillä lisäksi maitohappobakteerit, uskoisin että juurikin vatsakipujen vuoksi. Kokeile, jos ne auttaisivat :)
[/quote]

Enpä ole ikinä eläessäni tällaista kuullut, eivät ne maitohappobakteerit edes kauheasti auta. Hae apteekista precosaa. Se on tarkoitettu antibioottien aiheuttamiin vatsavaivoihin. :) voi myös olla ihan vaan reissujännitystä. Itsellä oli ennen vatsa ihan sekaisin ennen matkoja.

Vierailija
25/27 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina vatsa kipeäksi antibiooteista ja ällö olo. Niissä on kuitenkin eroja. Jos tuntuu tosi huonolta, mene vaihdattamaan lääke. Minkä niminen?

Vierailija
26/27 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi joo, yliherkkyyden oireet nuo. Lopeta ennenkuin rikot vatsakalvon kokonaan

Vierailija
27/27 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut nyt kahden eri sairaanhoitajan kanssa ja sanoivat molemmat että kuurin loppuun syöminen ei ole vaarallista, sanoivat että sitten jos rupean oksentamaan niin pitää mennä päivystykseen kun antibiootti ei silloin tietenkään imeydy. Kannattaako sitä edes enää käydä vaihtamassa kun jo keskiviikkona loppuu ja pelkään että siitä toisesta tulee vielä pahemmat oireet, nämä on hankalia mutta näiden oireiden kanssa sentään jotenkin pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi