Miksi etäkoulu ei ois suoraan vaan voinu tulla?!
Siis pahoin pelkään itse (lukiolaisena) että ei kauaa ehditä olla lähiopetuksessa, kun hallitus tajuaa että tartunnat tulevat nousemaan. Sen takia olisin toivonut suoraan etäkoulua. Lisäksi yleensä vapaa-ajalla nään sukulaisia jotka kuuluvat riskiryhmään niin itseni pitää olla todella varovainen
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa kirjoitukset. Millainen mieliala sinulla on tällä hetkellä. Jännittääkö?
tnä keväänä bilsa ja b ruotsi kiirettä pitää
Kiitos, kun vastasit. Pidä meidän ajan tasalla siitä, miten sinulla menee. Ja miten kirjoitukset sujuvat.
Miten isoäitisi voi?
Mitkä tavoitteet sulla on bilsasta ja b-ruotsista?
Voitteko siirtyä jonnekin privaattichattiin keskustelemaan.
Eikö ole vähän outoa, kun vieras ihminen tivaa täällä jatkuvasti kuulumisiasi?
Vierailija kirjoitti:
Telkkarissa sanottiin että ylioppilaskokeet alkoivat tänään erityisjärjestelyin.
Millaiset ne ovat teidän koulussanne? Kerro toki, miten menee!
En ole ap, mutta mun pojallani yo-kirjoitusten eritysjärjestelyt tarkoittavat sitä, että yo-kokelaat on jaettu kolmeen ryhmään ja kirjoittavat luokkahuoneissa. Aiemmin tuossa koulussa on kaikki yo-kokelaat olleet samassa isossa liikuntasalissa kirjoittamassa.
Sairaalassa on korona takia 953 ihmistä eli ei ole ohi. Niin miksi ei etäkoulu vaan olisi voinut tulla tai edes etätyösuositus jatkua.
Itse sain lisäajan mutten tilaa, mutta en päivittele tänne juuri enää mitää, mutta nyt jatketttava opiskeluja
En vastaa jatkossa Miten menee AP:llla kysymyksiin! KIITOS!
Minusta on kiinnostavaa seurata ap:n kuulumisia. Hieno nuori ihminen.
Kohtelias ja mukava toisin kuin moni muu tällä palstalla.
Ansuliini_03 kirjoitti:
Itse sain lisäajan mutten tilaa, mutta en päivittele tänne juuri enää mitää, mutta nyt jatketttava opiskeluja
Myös minun tyttäreni, jolla myös lukihäiriö, sai lisäaikaa. Tosin ei tarvinnut sitä kuitenkaan.
Miksi et tykkää, kun kysytään kuulumisia?
Kouluissa ne tartuntatauti vaan leviää. Toisin on Kiinassa, jossa ollaan paljon tarkempia. Muuten en kiinaa suosi, mutta tässä asiassa kyllä ne on oikeassa.
Kansalaisaloite etäkoulusta (tulevia pahenemisvaiheita ja muita kulkutauteja varten) kerää koko ajan kyllä nimiä, mutta hitaasti. Ei tarpeeksi.
Ap varmaan sai nyt penkkarinsakin vietettyä.
Sujuivatko kirjoitukset odotusten mukaisesti?
Etäkoulualoite (tuleviakin pandemioita varten) kerää hyvin hitaasti kannattajia, mutta edelleen kerää
Herran tähden miten säälittävä ketju
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap päivittä!
En voi koska sanoin etten vastaa enää tähän ketjuun ja mulla on taas ollu kiireitä!
Ansuliini_03 (en ole nyt kirjautuneena) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap päivittä!
En voi koska sanoin etten vastaa enää tähän ketjuun ja mulla on taas ollu kiireitä!
Lisäyksenä vielä kirjautuneena en aio päivitellä tähän ketjuun mitään!
Olet oikealla asialla ja se on sinänsä edelleen ajankohtainen, että jopa aloite on tehty. Siinä on haluttu lakia kaikkia tilanteita varten, ei vaan tätä kevättä. Siis että etäkouluun vois mennä nopeasti pandemian levitessä. Onhan ap:llä tulossa lisää kirjoituskertoja vielä. Tämä ketju on virkistävä poikkeus av-palstan usein aika ummehtuneeseen ilmapiiriin.
Anteeksi, mutta kiinnostaisi tietää, miksi olet valtavan kiireinen? Nuorethan kirjoittelee koko ajan kaikkea netissä.
Tämä on kiinnostava ketju seurata, miten nuoret kokevat korona-ajan.
Ap on vieläpä niin mukava.
Kouluissa leviää varmaan nyt se omikron kakkonen.
Koulut olsivat kyllä voineet olla etänä. Niistä leviää tartuntoja väestöön.
Hulluinta, että etätyösuositus poistettiin. Se tuo busseihinkin lisää väkeä.
Hyvä, ettei maskisuositusta vielä poistettu.