Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole nyt 30-vuotiaana enää yhtään ystävää

Vierailija
08.01.2022 |

Kaikki kaverit ovat joko muuttaneet muualle tai hävinneet parisuhteisiinsa. Elän itse sinkkuna joten tämä yksinäisyys on aika hirveää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi karisemaan tuossa iässä ja tuli minäminä ilmiö tuli muotiin että pitää olla virheetön ihminen.

Vierailija
22/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pari ystävää. Toinen asuu 200km päässä ja toinen 650km päässä. En edes tiedä osaanko kaivata uusia ystäviä vai onko se vain ympäristön painostusta? Koen ettei minulla ole edes aikaa uusille ystäville ja tutustuminen tuntuu raskaalle ajatukselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisiä on paljon Suomessa. :( Facebookissa taitaa ainakin olla isoimmille paikkakunnille jotakin kaverinhakujuttuja?

Vierailija
24/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies ja lapsia mutta ei yhtään kaveria.

Kateellisena katselen somessa kun ihmiset laittelee kuvia mitä ovat tehneet kavereidensa kanssa.

Vierailija
26/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se syy joka saa minut miettimään ikisinkkudesta luopumista. Näen kun kaverit häviävät vähitellen ympäriltä. Ilmeisesti se on vaan pakko pariutua tässä iässä jos haluaa seuraa?

m32

Niinpä, mutta mistä sitä löytää samanhenkinen ihminen rinnalle, joka ei välttämättä haluaisi perinteistä lapsiperhearkea?

Helsingistä. Se on täynnä fiksuja naisia, joilla ei ole elämäntavoitteena prisma-perhe-helvetti

Tuo edellinen oli siis juuri helsinkiläinen sinkkunainen :D Samanhenkisen miehen löytäminen on hankalaa, kun kauniimpiakin kilpailijoita riittää täällä.

No jep....Meille helsinkiläisille sinkkunaisille on todella vähän samanhenkisiä miehiä tarjolla

Mä muutin maalle ja täällä on kyllä miehiä, mutta ei samanhenkisiä. Kaipaan helsinkiläisten sinkkunaisten seuraa, sopivaa miestä en usko löytäväni.

Vierailija
27/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se syy joka saa minut miettimään ikisinkkudesta luopumista. Näen kun kaverit häviävät vähitellen ympäriltä. Ilmeisesti se on vaan pakko pariutua tässä iässä jos haluaa seuraa?

m32

Niinpä, mutta mistä sitä löytää samanhenkinen ihminen rinnalle, joka ei välttämättä haluaisi perinteistä lapsiperhearkea?

Helsingistä. Se on täynnä fiksuja naisia, joilla ei ole elämäntavoitteena prisma-perhe-helvetti

Tuo edellinen oli siis juuri helsinkiläinen sinkkunainen :D Samanhenkisen miehen löytäminen on hankalaa, kun kauniimpiakin kilpailijoita riittää täällä.

No jep....Meille helsinkiläisille sinkkunaisille on todella vähän samanhenkisiä miehiä tarjolla

Harminlista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän