Minulla ei ole nyt 30-vuotiaana enää yhtään ystävää
Kaikki kaverit ovat joko muuttaneet muualle tai hävinneet parisuhteisiinsa. Elän itse sinkkuna joten tämä yksinäisyys on aika hirveää.
Kommentit (27)
Itsellä on pari ystävää. Toinen asuu 200km päässä ja toinen 650km päässä. En edes tiedä osaanko kaivata uusia ystäviä vai onko se vain ympäristön painostusta? Koen ettei minulla ole edes aikaa uusille ystäville ja tutustuminen tuntuu raskaalle ajatukselle
Yksinäisiä on paljon Suomessa. :( Facebookissa taitaa ainakin olla isoimmille paikkakunnille jotakin kaverinhakujuttuja?
Mulla on mies ja lapsia mutta ei yhtään kaveria.
Kateellisena katselen somessa kun ihmiset laittelee kuvia mitä ovat tehneet kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se syy joka saa minut miettimään ikisinkkudesta luopumista. Näen kun kaverit häviävät vähitellen ympäriltä. Ilmeisesti se on vaan pakko pariutua tässä iässä jos haluaa seuraa?
m32
Niinpä, mutta mistä sitä löytää samanhenkinen ihminen rinnalle, joka ei välttämättä haluaisi perinteistä lapsiperhearkea?
Helsingistä. Se on täynnä fiksuja naisia, joilla ei ole elämäntavoitteena prisma-perhe-helvetti
Tuo edellinen oli siis juuri helsinkiläinen sinkkunainen :D Samanhenkisen miehen löytäminen on hankalaa, kun kauniimpiakin kilpailijoita riittää täällä.
No jep....Meille helsinkiläisille sinkkunaisille on todella vähän samanhenkisiä miehiä tarjolla
Mä muutin maalle ja täällä on kyllä miehiä, mutta ei samanhenkisiä. Kaipaan helsinkiläisten sinkkunaisten seuraa, sopivaa miestä en usko löytäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se syy joka saa minut miettimään ikisinkkudesta luopumista. Näen kun kaverit häviävät vähitellen ympäriltä. Ilmeisesti se on vaan pakko pariutua tässä iässä jos haluaa seuraa?
m32
Niinpä, mutta mistä sitä löytää samanhenkinen ihminen rinnalle, joka ei välttämättä haluaisi perinteistä lapsiperhearkea?
Helsingistä. Se on täynnä fiksuja naisia, joilla ei ole elämäntavoitteena prisma-perhe-helvetti
Tuo edellinen oli siis juuri helsinkiläinen sinkkunainen :D Samanhenkisen miehen löytäminen on hankalaa, kun kauniimpiakin kilpailijoita riittää täällä.
No jep....Meille helsinkiläisille sinkkunaisille on todella vähän samanhenkisiä miehiä tarjolla
Harminlista
Mullakin alkoi karisemaan tuossa iässä ja tuli minäminä ilmiö tuli muotiin että pitää olla virheetön ihminen.