Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole nyt 30-vuotiaana enää yhtään ystävää

Vierailija
08.01.2022 |

Kaikki kaverit ovat joko muuttaneet muualle tai hävinneet parisuhteisiinsa. Elän itse sinkkuna joten tämä yksinäisyys on aika hirveää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies

Vierailija
2/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :( missäpäin asut?

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se syy joka saa minut miettimään ikisinkkudesta luopumista. Näen kun kaverit häviävät vähitellen ympäriltä. Ilmeisesti se on vaan pakko pariutua tässä iässä jos haluaa seuraa?

m32

Vierailija
4/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene oikeasti johonkin harrastuspiiriin,

Vierailija
5/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan. Tosin minulla ei ole ollut ystäviä enää ala-asteen jälkeen niin olo on aika levollinen ja olen sujut asian kanssa.

Vierailija
6/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se syy joka saa minut miettimään ikisinkkudesta luopumista. Näen kun kaverit häviävät vähitellen ympäriltä. Ilmeisesti se on vaan pakko pariutua tässä iässä jos haluaa seuraa?

m32

Niinpä, mutta mistä sitä löytää samanhenkinen ihminen rinnalle, joka ei välttämättä haluaisi perinteistä lapsiperhearkea?

Vierailija
7/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt korona-aikana ole harrastuksia.

Vierailija
8/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m32

Mihin mies tarvitsee seuraa? Eikö tuollaiset hengailut ole naisten juttuja. Mies voi keskittyä uraan, opintoihin ja urheiluun. 

Vierailija
9/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene oikeasti johonkin

harrastuspiiriin,

Tämä. Jos olisin sinkku eikä olisi perhettä harrastaisi varmaan jotain triathlonia ryhmässä, jossa harjoitukset tyyliin jokapäivä monta tuntia, eipä tarttis miettiä mitä vapaa ajallaan tekee :)

Vierailija
10/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa luoda uusia ystävyyssuhteita? Mistä arvelet sen johtuvan?

Vierailija
11/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt korona-aikana ole harrastuksia.

Ihan varmaan löytyy jotain jos haluat.

Vierailija
12/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

Niinpä, mutta mistä sitä löytää samanhenkinen ihminen rinnalle, joka ei välttämättä haluaisi perinteistä lapsiperhearkea?

Helsingistä. Se on täynnä fiksuja naisia, joilla ei ole elämäntavoitteena prisma-perhe-helvetti

Vierailija
13/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne sun ikäsenä.

Oikeastaan se ei hirveästi haitannut, mutta jotenkin ympäristön paine että kun on nuori niin pitää juhlia isossa kaveriporukassa ja matkustella ystävien kanssa ym. ym.

Musta oli kiva liikkua ja matkustella yksin.

Tuli kivoja kohtaamisia, eikä tarvinnu sovitella mitään juttuja matkakumppanin kanssa.

Ainakin suomessa ihmiset on hyvin paljon ilman oikein yhtään kunnon ystävää.

Ne ihmissuhteet painottuu perheeseen, jos sellanen sattuu olemaan.

Vierailija
14/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

Helsingistä. Se on täynnä fiksuja naisia, joilla ei ole elämäntavoitteena prisma-perhe-helvetti

Tuo edellinen oli siis juuri helsinkiläinen sinkkunainen :D Samanhenkisen miehen löytäminen on hankalaa, kun kauniimpiakin kilpailijoita riittää täällä.

Vierailija
15/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

Joo, pääsee pridefeministivajakki helvettiin.

Vierailija
16/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m32

Kerää ittes "mies"

Vierailija
17/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene oikeasti johonkin

harrastuspiiriin,

Tämä. Jos olisin sinkku eikä olisi perhettä harrastaisi varmaan jotain triathlonia ryhmässä, jossa harjoitukset tyyliin jokapäivä monta tuntia, eipä tarttis miettiä mitä vapaa ajallaan tekee :)

Harrastusten lisäksi erilaiset yhdistykset ja vapaaehtoistyöt on keino hankkia ystäviä ja verkostoitua muutenkin.

Olen muuttanut ensin opiskelun, sittemmin työn takia useita kertoja eri puolille Suomea. Hankkiudun aina uudella paikkakunnilla erilaisiin "kinkeripiireihin". Ja aina on löytynyt uusia ystävyyssuhteita, osa erittäin hyviä, osa pinnallisempia.

Kukaan ei vieraalla paikkakunnalla tule kotoa noutamaan mihinkään. Ei edes kotiseudulla. Itse siinä on oltava aktiivinen.

Vierailija
18/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

Joo, pääsee pridefeministivajakki helvettiin.

Itse olen konservatiivinen lettipää Helsingistä, enkä siltikään halua lapsiperhearkea. Aivan kamalaa kuunneltavaa naapurista.

Vierailija
19/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ratkaissut pulman etsimällä itseäni nuorempia ja vanhempia kavereita.

Vierailija
20/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

Tuo edellinen oli siis juuri helsinkiläinen sinkkunainen :D Samanhenkisen miehen löytäminen on hankalaa, kun kauniimpiakin kilpailijoita riittää täällä.

No jep....Meille helsinkiläisille sinkkunaisille on todella vähän samanhenkisiä miehiä tarjolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme