Millaista palvelua olet saanut DNA:lla???
Kerro kokemuksiasi.
Kommentit (12)
Dna:n prepaidista lähti yhtäkkiä kaikki siinä olleet saldot mukamas datakäytön takia. Puhelimestani on kaikki mobiilidata estetty. Käyttäkää jotain muuta palveluntarjoajaa.
Minä olen saanut hyvää mutta en tosin omista liittymää. Ja Prepaidin se sovellus ei toimi enään Android 5 joten prepaidit DNA:n kautta ei toimi enään minun 10v puhelimessa koska ilman sitä sovellusta ei voi aktivoida prepaidia.... se sovellus on silti parempi eli Prepaid uusilla puhelimilla on parempi kuin Elisan tai Soneran.
Muuten yleistäen vähemmän pakkomyyntiä kun ainakin Elisalla joten tykkään DNA:sta enemmän vaikka olenkin Elisan asiakas laskullisessa liittymässä.
Huonoa. Eivät ole soittaneet vieläkään vaikka yli vuosi on mennyt jo siitä milloin niiden piti.
Ylimielinen asiakaspalvelija... "kaikkihan osaa siirtää tiedot uuteen puhelimeen"...
Olen asioinut vain heidän nettisivulla chatin kautta pariin otteeseen, ja mua palveltiin tosi hyvin ja ystävällisesti.
Aina ollut hyvää palvelua. Viimeksi jopa mietti askelta pidemmälle ja piti huolen minun eduistani ja teki omat ratkaisunsa kun ei saanut minua enää kiinni. En tiedä miten niin hyvän moraalin omaava nuori mies pärjää myynnissä, mutta jäi mieleen.
Asiakaspalvelija soitti minulle myyden nettiyhteyttä jota ei asunnossani edes ole mahdollista saada. Tyyppi kertoi, että vanhuksilla on yleensä huono näkö ja siksi en ymmärrä hänen asiaansa ja nettikaapelin liitin on sulaketaulussa ja minä en vain tajua sitä. Irtisanoin kaikki voimassa olevat liittymät kyseiseen firmaan ja olin useamman vuoden kilpailevan palveluntarjoajan prepaid-liittymän varassa.
M 42
Ainoa jossa on ollut epäkohteliasta asiakaspalvelua, tai ei palvelua ollenkaan.
Aivan surkea nettitikku.
Todella huonoa. Mitään maksusopimusta laskusta ei saa. Sitten liittymä katkaistaan siksi, että yhdessä laskussa on eräpäivä mennyt. Olin monta vuotta DNA:n asiakkaana. Vaihdoin Teliaan ja laskut pieninivät, liittymää ei ole katkaistu kertaakaan, vaikka olen maksanut laskun vähän myöhässä. En voi kuin kehua Teliaa Dna:n jälkeen.
Puhelimessa tivaamista ja ihan kuin tyhmä olisi jos et nyt näin tee. Liikkeessä puhuivat minusta jotain " tämä tässä" jotain nyrpeellä naamalla juorusivat.
Millainen koulutus näillä henkilöillä on asiakaspalveluun, tietääx kukaan???
DNA :tani ei olla vielä linkitetty DNA tietokoneeseen aka Mark of The Beast Machineen. Tietääkseni.