Ostin vahingossa yhden sävyn liian vaalean meikkivoiteen ! Saako tuon jotenkin käytettyä?
Kommentit (12)
Ostin siis L'Oreal true match meikkivoiteen sävyssä 2C ja oikea olisi ollut 3C.....onko noita Suomessa 4C olemassa?
Mulla on aina vaaleeta ja tummaa ja sekoittelen niitä. Kesällä tarvii kuitenkin tummempaa
Vierailija kirjoitti:
Osta myös vähän liian tumma ja sekoita niitä aina, kun laitat meikkiä.
Sekoituksen voi teshä myös valmiiksi johonkin purkkiin.
Ehkä kuitenkin helpompaa ostaa uusi sävy kokonaan kuin sekoitella. Roskiin tuo menee.
Ap
Itse ostan aina meikkivoiteesta vaalean sävyn, joka on niin vaalea kuin ihoni kalpeimmillaan talvella on ja tumma sävy vastaavasti kesän ruskettuneelle iholle sopivaa sävyä.
Näitä kahta sekoittamalla on koko vuodelle aina iholle sopivan sävyinen meikki.
Mulla on käynyt samoin, sain vinkin että Lushin Charisma-värivoide on tähän oikea tuote. Eli sekoittaa sitä pikkutipan liian vaalean meikkivoiteen joukkoon. Nykyään käytän sitä aina kesäisin meikkivoiteen joukossa, jolloin normimeikkivoide passaa myös päivettyneemmälle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin helpompaa ostaa uusi sävy kokonaan kuin sekoitella. Roskiin tuo menee.
Ap
Älä nyt roskiin heitä. Sitähän voi käyttää vähän kuin valokynän tapaan vain tietyille alueille. Kun ostat sen oikean sävyn niin voit tuolla vaaleammalla saada elävyyttä meikkiin lisäämällä sitä täsmäalueille ja hyvin häivyttäen/ sekoittaen tummemman joukkoon.
Väärä sävy jää yleensä käyttämättä. Juuri oikea sävy on tärkein meikkipohjassa.
Maalaa sillä taulu nimeltä loskainen talvimaisema.
Osta myös vähän liian tumma ja sekoita niitä aina, kun laitat meikkiä.