Kuinka monta ivf:ää tarvitsitte raskauden alkamiseksi?
Kysymys jo otsikossa. Pohdin vain, kuinka monta kertaa täytyy henkisesti varautua käymään tämä läpi.
Kommentit (3)
1. Ivf tehtiin. Ensin tuoresiirto 2 päivän ikäisellä alkiolla, josta nega. Kuusi alkiota jatko viljeltiin, joista yksi selvisi blastoksi ja pakastettiin 6 päivän ikäisenä. Tästä syntyi esikoinen. Olin 29v. tuolloin. Nyt tammikuussa alkaa toinen ivf hoito. Olen 33 vuotias. Selittämätön lapsettomuus.
Mini-IVF tuotti onnistuneen, terveen lapsen syntymään johtaneen raskauden. Se oli 7. hoitokierros. 4. ja 5. hoitokierroksella, jotka olivat ICSI-hoitoja, tuli keskenmeno (ensin spontaani viikolla 9+0 ja sitten keskeytynyt, joka käynnistettiin viikolla 13+1). Biokemiallinen raskaus tuli hoitokierroksilla 2 ja 6 ja lisäksi onnistuneen raskauden jälkeen pakastetun alkion siirrosta. Aikaisemmin ei pakkaseen oltukaan saatu yhtään alkiota.
Mulla oli jo ennestään yksi luomulapsi eli nykyään olen kahden lapsen äiti.
Meillä onnistui heti ensimmäisestäivf/icsi hoitokierrosta❣️ Lopulta 7 kerätystä munasolusta saatiin Kolme blastoa joista ensimmäinen tuoresiirto hyvin varhainen km, seuraava pas siirto negatiivinen tulos ja kolmas viimeinen alkio lisänä kiinnitysliima tms, niin nyt meneillään rv 23😊