Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit tietää, että miehelläsi

Vierailija
01.05.2015 |

on teiniaikana adoptioon annettu lapsi. Tai siis mies olisi tullut isäksi teini-ikäisenä ja he olisivat lapsen äidin kanssa antaneet vauvan adoptioon.

Sitten kun tapaat itse ensimmäistä kertaa miehesi niin tämä ei kerro asiasta mitään. Menette naimisiin ja saatte lapsia. Et vieläkään ole tietoinen asiasta.

Sitten eräänä päivänä 18-vuotias henkilö ilmestyy ovesi taakse. Pian selviääkin, että hän on miehesi lapsi.

Mitä tekisit tässä tilanteessa? Meillä nyt näin, tapahtui reilu viikko sitten ja vasta nyt pystyn kirjoittamaan tästä. Olen edelleenkin aivan šokissa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin miksi mies ei ole uskaltanut kertoa.

Vierailija
2/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moikkaisin "kato terve". Eipä tos ny mitään ihmeellistä ois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin myös shokissa.
Eihän tuollaista ihan heti kerrota, mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun hääpäivä on lyöty lukkoon, kerrotaan noin isot asiat.

Vierailija
4/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta kuin yrittää sopeutua tilanteeseen. Itse toivottaisin uuden perheenjäsenen tervetulleeksi. Vaikeampi tuo tilanne on tälle aikuiselle lapselle kuin sinulle. En tekisi siitä ainakaan tahallani vielä vaikeampaa. 

Vierailija
5/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh! Jaksamisia sulle. Kyllä tommoset asiat pitäis kertoa.

Vierailija
6/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoika ei ehkä ole vielä oikein osannut ajatella tyttöystävän vatsassa kasvavaa vauvaa omakseen. Asia ei ehkä todellakaan ole merkinnyt miehellesi juuri mitään. Se ei tarkoita, etteikö hän nyt aikuisena osaisi käsitellä asiaa ihan toisin.

Vierailija
7/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:00"]Huh huh! Jaksamisia sulle. Kyllä tommoset asiat pitäis kertoa.
[/quote]

Kiitos sinulle ja muille vastaajille. Itsekin olen sitä mieltä, että tuo olisi pitänyt kertoa jo seurustelun alkuvaiheessa.

-ap-

Vierailija
8/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:04"]Teinipoika ei ehkä ole vielä oikein osannut ajatella tyttöystävän vatsassa kasvavaa vauvaa omakseen. Asia ei ehkä todellakaan ole merkinnyt miehellesi juuri mitään. Se ei tarkoita, etteikö hän nyt aikuisena osaisi käsitellä asiaa ihan toisin.
[/quote]

No ehkä näin, mutta mies on nyt kolmekymppinen ja sen ikäisen pitäisi jo osata kertoa tällaiset asiat.

-ap-

Vierailija
9/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero

Vierailija
10/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:13"]

ero

[/quote]miksi ihmeessä?!  :O

Vierailija
11/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:04"]Teinipoika ei ehkä ole vielä oikein osannut ajatella tyttöystävän vatsassa kasvavaa vauvaa omakseen. Asia ei ehkä todellakaan ole merkinnyt miehellesi juuri mitään. Se ei tarkoita, etteikö hän nyt aikuisena osaisi käsitellä asiaa ihan toisin. [/quote] No ehkä näin, mutta mies on nyt kolmekymppinen ja sen ikäisen pitäisi jo osata kertoa tällaiset asiat. -ap-

[/quote]

Jos ei ole pitänyt asiaa tärkeänä. Ettei adoptioitu koskaan ilmestykkään oven taakse. Mitäpä sillä silloin olisi merkitystä?

Vierailija
12/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:20"]

ero

[/quote]

Salailee, on siis epäluotettava. Mitä muuta kenties salaa ja valehtelee. En katselisi.

Vierailija
13/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:20"]

ero

[/quote]

Salailee, on siis epäluotettava. Mitä muuta kenties salaa ja valehtelee. En katselisi.
[/quote]

No jopas sinä pienestä eron ottaisit.
Itsehän et varmaan koskaan valehtele miehellesi. Et edes pienen pientä valkoista valhetta päästä?

Vierailija
14/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi täälläkin. Ei meidän suhde voi pohjautua valheelle, ei olisi se mies jonka kanssa luulin eläväni.

Vierailija
15/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo sen verran  vanha (48v.) etten pienestä hätkähdä. Adoptoitu lapsi usein kaipaa hyväksyntää ja yhteyttä biologisiin sukulaisiinsa. Lapsihan on teidän lastenne sisarpuoli, hänen olemassaolonsa ei ole millään tavalla teiltä pois. Ei edes taloudellisesti jos sitä pelkäät että vie perintöä omilta lapsiltasi. Tutustukaa ja pitäkää yhteyttä. On pelkästään hyvä asia jos miehesi haluaa tutustua lapseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi