haalirit päällä yökerhoon vappuna (tre)
pääseekö mihin yökerhoihin nyt vappuna opiskelijahaalarit päällä sisään?
Kommentit (7)
En usko, että täällä kukaa osaa auttaa
Ainakin fatladyyn? Jonossa taisi olla eilen haalarillisia, mutta aivan varma en ole, koska olin melko kännissä. Ilonaan ei varmaan pääse haalareilla.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:59"]Ainakin fatladyyn? Jonossa taisi olla eilen haalarillisia, mutta aivan varma en ole, koska olin melko kännissä. Ilonaan ei varmaan pääse haalareilla.
[/quote]
Ilonassa olin joku vappu ja siellä oli kyllä todella kirjavaa väkeä nasmiaisasuissa, joten tuntuu oudolta, ettei sinne oteta haalaripukuisia, jos sinne pääsee sikapuvussa tai gorillana...
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:59"]Ainakin fatladyyn? Jonossa taisi olla eilen haalarillisia, mutta aivan varma en ole, koska olin melko kännissä. Ilonaan ei varmaan pääse haalareilla. [/quote] Ilonassa olin joku vappu ja siellä oli kyllä todella kirjavaa väkeä nasmiaisasuissa, joten tuntuu oudolta, ettei sinne oteta haalaripukuisia, jos sinne pääsee sikapuvussa tai gorillana...
[/quote]
Eivät minun mielestäni halua profiloitua "teinipaikaksi". Pl. poikkitieteelliset bileet.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:59"]Ainakin fatladyyn? Jonossa taisi olla eilen haalarillisia, mutta aivan varma en ole, koska olin melko kännissä. Ilonaan ei varmaan pääse haalareilla. [/quote] Ilonassa olin joku vappu ja siellä oli kyllä todella kirjavaa väkeä nasmiaisasuissa, joten tuntuu oudolta, ettei sinne oteta haalaripukuisia, jos sinne pääsee sikapuvussa tai gorillana...
[/quote]
Eivät minun mielestäni halua profiloitua "teinipaikaksi". Pl. poikkitieteelliset bileet.
[/quote]
Eihän sinne teinit edes pääse, ikäraja 22 tai 24 ja vappuna varmaan on muutenkin vähän eri meininki joka paikassa.
tampereesta siis kyse