Miss me- tabletti, kokemuksia?
Mikä se on ja mistä niitä voi hankkia? Yritin haistella, mutta ei haise eikä tuoksu millekään.
Ja kerrottakoon, että löysin yhden tällaisen meiltä. Minä en sellaisia käytä. Kyseessä valkoinen, pyöreä, noin 5 cnt kolikon kokoinen ohut pilleri/tabletti. Toisella puolella on kohokuviona sydän. Toisella puolella on vaaleanruskealla rajattu ruskea sydän ja sen sisällä teksti vaalean ruskealla "MISS ME".
Kommentit (31)
Siis jos ihan totta puhutaan ilman trollausta niin kyllä tuosta ekstaasi ensimmäisenä tulee mieleen. Voihan se karkkiakin olla, mutta ekstaasi on just tuollaista. Googlaile vaikka. Ekstaari on muuten ihan hauskaa huumetta. Tulee tosi rauhallinen olo ja kaikkia on vain päästävä halailemaan.
Ap lopeta jo tuo skitsoaminen. Se on karkki ja itse juuri viime viikolla söin niitä. Prismasta tarttui matkaan makeannälän vuoksi.
Kokemuksesta voin sanoa, että tuo pilleri ei mitään ekstaasia ainakaan ole.
Kokeile kielen kärjellä maistuuko karkilta. Ei siitä tripille joudu vaikka olisi huumettakin, kun vaan kerran lipasee. Tosin joku tulee kohta varmaan kertomaan, että ekstaasi maistuu karkilta.
Jos se on Prisman karkki, niin millaisessa pussissa sitä myydään ja minkä valmistajan (Fazer vai joku muu).
Olen ihan paniikissa, kun en oikeasti tiedä mikä pilleri se on? Syytin jo miestä, että on hankkinut salaa jotain naisten viagroita ja pettää mua. Ja jos se onkin huumetta niin pelkään, että lapsi on saanut sen jostain käsiinsä. Ja jos se onkin karkkia niin voisin hake kaupasta samanlaisen karkkipussin ja verrata.
Ja se pilleri oli ihan nätisti aseteltuna keittön kaapin ylähyllyn reunalle niin, että sitä ei näe kuin niin että kiipeää katsomaan mitä ylähyllyllä on. Pilleri ei ollut missään lääreessä tai pakkauksessa vaan ihan paljaaltaan yksinään. Jos seisoo lattialla niin sitä pilleriä ei voinut nähdä hyllyltä.
ap
Vetäse naamariin. Jos se on karkkia niin ok. Jos on mdmata niin vielä parempi!
Essoa se sit on. Miehes ei vaan kehtaa tunnustaa, että nappailee sillo tällön. Eihän nyt penskat mitään karkkeja ylähyllyn reunalle piilottele.
Ihme porukkaa kun on nappi kädessä ja pitää av:lta kysellä neuvoja että mikä tää on. Eiköhän se sun ite ole helpompi tutkia ja selvittää kuin meidän täällä.
Mun mielestä on aika huvittavaa, että noi eka sivun "ekstaasia" jutut on alapeukutettu. Koska toi näyttää ihan oikeasti ekstaasipilleriltä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7e/Ecstasy_monogram.jpg
sSinä muutama esimerkki miltä ne voi näyttää, mutta on tullut vastaan vaikka minkälaista muutakin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:28"]
Jos se on Prisman karkki, niin millaisessa pussissa sitä myydään ja minkä valmistajan (Fazer vai joku muu).
Olen ihan paniikissa, kun en oikeasti tiedä mikä pilleri se on? Syytin jo miestä, että on hankkinut salaa jotain naisten viagroita ja pettää mua. Ja jos se onkin huumetta niin pelkään, että lapsi on saanut sen jostain käsiinsä. Ja jos se onkin karkkia niin voisin hake kaupasta samanlaisen karkkipussin ja verrata.
Ja se pilleri oli ihan nätisti aseteltuna keittön kaapin ylähyllyn reunalle niin, että sitä ei näe kuin niin että kiipeää katsomaan mitä ylähyllyllä on. Pilleri ei ollut missään lääreessä tai pakkauksessa vaan ihan paljaaltaan yksinään. Jos seisoo lattialla niin sitä pilleriä ei voinut nähdä hyllyltä.
ap
[/quote]
http://lovehearts.com/onedirection/images/home-image.png
Tän näkösessä pussissa. Onko teillä one direction faneja kenties? :)
Tossa vielä video jossa niitä karkkeja näytetään tarkemmin.
Kysykää lapselta uudelleen ja kysy onko hän syönyt kyseisiä karkkeja. Lapset usein vastaavat ei kun eivät jaksa muutakaan vastata.