En pääse yli erosta
Erottiin elokuussa 2,5 vuoden suhteesta. Ero oli traumaattinen eikä mitään asioita puhuttu. Nyt tuntuu etten pääse yli/haikailen edelleen eksäni perään. Näin hänet eilen tinderissä. Pelkään, että pian hän löytää uuden. Tosin sitä ennen olin luullut, että hänellä on jo uusi. Kun tajusin, ettei vielä ole aloin toden teolla haikailla perään. Hän oli lähes kaikkea mitä mieheltä saatoin toivoa. Itse halusin erota, koska mua ahdisti se suhde. Tai pitää edes taukoa/saada omaa tilaa. Nyt ikävöin vieläkin eksääni ja mietin, mitä kaikkee olisin voinut tehdä toisin ettei asiat ois menneet niin. Toissapäivänä mietin jo masennuslääkityksen aloittamista joksikin aikaa, mutta pelkään että se vie muistin ja sitä kautta opiskelukyvyn. Vinkkejä? Tai kokemuksia mielialalääkkeistä? Olin jo syyslukukauden sairaslomalla. Niin ja oon eh mielenvikainen, koska ex kohteli mua todella huonosti. Mutta ehkä itsekin olisin voinut toimia toisin. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Miten siitä on selvitty? Haluisin vaan hänet takaisin, tai ainakin puhua rehellisesti edes kerran.
Voi kun oliskin! Kyseessä on lähes 40v. mies. Valitettavasti.
Ap