Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua seksiä?

Vierailija
01.05.2015 |

Olemme olleet yhdessä monta vuotta ja olemme hyin läheisiä, jopa liiankin läheisiä. Välillämme on rakkautta, huumoria ja lapsenkaltaista kumppanuutta. Aluksi välillämme oli myös paljon seksuaalista kaipuuta ja kovaa menoa vällyjen välissä ainakin muutaman vuoden ajan mutta kaikki se hävisi muutama vuosi sitten. Rakastammme toisiamme kovasti, mutta naiseni ei vain tunnut haluavan minkäänlaista seksiä. Kun yritän aloittaa hön toteaa olevansa liian "ujo" mikä tuntuu oudolta alkuaikojen säpinään nähden. Olen mies joka rakastaa syvästi naistaan ja olen valmis jopa kestämään seksittömyyttä pitkiä aikoja mutta vuosien mittainen selibaatti on jo liikaa. Kaipaan naisen kaunista seksuaalista läheisyyttä ja ajatus pettämisestä on käynyt mielessä kaikesta moraalisista aspekteista huolimatta. Olen yrittänyt kainneni saadakseni naiseni syttymään mutta mikään ei tunnut auttavan. Olen komea, puhdas, suht-koht raitis ja urheilullinen mies, en mikään kaljamaha spurgu :) Naiset, onko niin että kun käy liian läheiseksi ei enää seksi kiinnosta vaan miehestä tulee kuin oma "lapsi" tai muuten vaan kiinnostus lopahtaa vaikka kaiken pitäisikin olla kunnosa suhteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän löytyy sellanen lääke ku sanot naisellesi suoraan että haluat reikää ja olet haet sitä muualta kun ei kotoota saa. Sitte odottelet jonkin aikaa, jos ei tapahdu mitää nii alat oudoksi ja alota tekstaaminen erilaisten naisten kanssa ja puhu siitä vaimosi kuullen esim. Pirjo sitä ja tätä ä, Henna sitä ja tätä. Kaiken tämän idea on tehdä naisestasi mustasukkainen ja epävarma suhteesta, tämä taas herättää naisen seksuaaliset halut koska nainen haluaa sitouttaa seksillä, sama tapahtuu suhteen alussa

Vierailija
2/2 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän on outo tilanne.jos kerran niin hyvin tunnette niin miksi et kysy ja juttele asiasta suoraan. Kysele myös naisen mahdollisesti käyttämä ehkäisy, hormonaalisilla ehkäisyillä on tapana viedä halut täydellisesti joiltakin naisilta pois (niin kuin minulta, seksi ei kiinnostanut pätkän vertaa kun pillereitä monta vuotta söin). Kakkosen neuvot olivat hanurista, niitä älä noudata alkuunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi