Mikä naisessa sytyttää teissä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:16"]
Isot tissit. Etenkin paljastavassa tai tiukassa topissa. Varsinkin jos nännit nöpöttää. Se on vähän kuin naisen erektio, josta näkee, että mieli tekis.
[/quote]
Tai on kylmä. Et pysty kyllä tosta päätteleen, että se haluais panna sua. Toiveajattelua!
[/quote]
On se näinkin, mutta tiesitkö, että tissit myös KASVAA kun naista panettaa? Eli molemmat yhdessä, nöpötys ja kasvu, on aika selvä merkki. Kyllä mies sen näkee vaikka yrittäisitte sen salata. Ihanaa kun tulee kesä, vaatteet vähenee ja pääsee taas tarkkailemaan.
[/quote]
Yök, ja luulet tietty että naiset ei huomaa kun tuijotat?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:26"]
Isot tissit. Etenkin paljastavassa tai tiukassa topissa. Varsinkin jos nännit nöpöttää. Se on vähän kuin naisen erektio, josta näkee, että mieli tekis.
[/quote]
Tai on kylmä. Et pysty kyllä tosta päätteleen, että se haluais panna sua. Toiveajattelua!
[/quote]
On se näinkin, mutta tiesitkö, että tissit myös KASVAA kun naista panettaa? Eli molemmat yhdessä, nöpötys ja kasvu, on aika selvä merkki. Kyllä mies sen näkee vaikka yrittäisitte sen salata. Ihanaa kun tulee kesä, vaatteet vähenee ja pääsee taas tarkkailemaan.
[/quote]
Yök, ja luulet tietty että naiset ei huomaa kun tuijotat?
[/quote]
Jos mulla on aurinkolasit, niin ei ne tiedä mitä katson. Kesällä saa vapaasti katella tissejä eikä jää siitä kiinni.
Kesä <3
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:30"]
Kuvia?
[/quote]
En laitaa kuvaa tänne.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:20"]
[/quote]
[/quote]
Ilonpilaaja.
[/quote]
Exä aina tuijotti mun tissejä ja oli niistä ja pupillien koosta näkevinään, että olin himokkaalla tuulella. Kun ekan kerran tavattiin (työasioissa), se kuvitteli että halusin sitä seksuaalisesti. Siis kertoi ekoilla treffeillä pari kk myöhemmin, että "susta näki, että sä halusit mua". Itse asiassa ajattelin, että mikä ärsyttävä äijä. Ei ihme että on exä.
16
[/quote]
Kyllähän sä sitä silti halusit jos kerran suhteeseenkin sen kanssa aloit. Nai varmaan vuosia molempiin rakosiin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:20"]
[/quote]
[/quote]
Ilonpilaaja.
[/quote]
Exä aina tuijotti mun tissejä ja oli niistä ja pupillien koosta näkevinään, että olin himokkaalla tuulella. Kun ekan kerran tavattiin (työasioissa), se kuvitteli että halusin sitä seksuaalisesti. Siis kertoi ekoilla treffeillä pari kk myöhemmin, että "susta näki, että sä halusit mua". Itse asiassa ajattelin, että mikä ärsyttävä äijä. Ei ihme että on exä.
16
[/quote]
Kyllähän sä sitä silti halusit jos kerran suhteeseenkin sen kanssa aloit. Nai varmaan vuosia molempiin rakosiin.
[/quote]
En halunnut silloin ekalla kerralla. Meni kauan ennen kuin aloin nähdä sen ärsyttävän käytöksen ja ulkokuoren taakse. Ei se ollut lainkaan mun tyyppiä, vaan lyhyt ja hintelä ja besserwisser. Se halu syttyi vasta monta viikkoa myöhemmin kun huomasin, että se ärsyttävyys johtui epävarmuudesta.
Mutta se tosiaan sanoi, että musta näki että halusin panna sitä. Ei ollu paneminen pienessä mielessäkään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:29"]
[/quote]
Niinpä, mulla on aika isot nännit eikä jöpötä vain halusta.
[/quote]
Kuvia?