Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lapsen ja mun omaa isää ei kiinnosta

Vierailija
08.01.2022 |

Olin aina isän tyttö. Jäin isän luo asumaan kun vanhemmat erosivat ollessani teini. Olen nuorena aikuisena asunut 80-120 km päässä lapsuudenkodista, mutta kävin vuosia vähintään pari kertaa kuussa moikkaamassa isää. Nyt olen 28v ja sain avomieheni kanssa lapsen 5 kuukautta sitten. Kävimme pari viikkoa lapsen syntymän jälkeen innoissamme näyttämässä vauvaa isälle. On kyllä aina tykännyt lapsista ainakin päälle päin. Omat käynnit isän luona väkisin harveni nyt lapsen myötä. Pari kertaa syksyllä olisin ollut menossa käymään, mutta isällä oli muita reissuja. Ei sitten huvittanut tuppautua kun tuli jo silloin outo olo. Meillä ei ole käynyt kertaakaan, ei tullut ristiäisiinkään. Jouluna sentään soitti. Mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi saa vihdoin olla se mitä haluaa ja hän haluaa olla omissa oloissaan?

Vierailija
2/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on nyt oma elämä. Hän kunnioittaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia vaan vauvat kiinnosta. Isäsi on nauttinut sun seurasta, se ei tarkoita, että hän tykkää vauvasta. Aikuinen seura on hänelle sopivaa.

Vierailija
4/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pettynyt sinuun. Teit lapsen vaikkette ole edes naimisissa, etkä ole opiskellut etkä kunnollisissa töissä.

Vierailija
5/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia vaan vauvat kiinnosta. Isäsi on nauttinut sun seurasta, se ei tarkoita, että hän tykkää vauvasta. Aikuinen seura on hänelle sopivaa.

Kaikkia ei myöskään vaipoissa makaavat vanhukset sitten kiinnosta. Kyllä minä olisin ap:n asemassa loukkaantunut. Miksei oman lapsen elämänmuutos kiinnosta?

Vierailija
6/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi todellinen luonne paljastui.

Vierailija
7/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin"isän tyttö". Insesti ei aina lopu kun fyysinen nöyryyttäminen loppuu, vaan tarve vallankäyttöön jää.

Vierailija
8/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan isäsi kuvitellut, että alat huolehtia häestä, kun hän vanhenee ja tarvitsee apua? Nyt sulla onkin oma elämä. Mun isä oli tuollainen.

Vierailija
9/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä ettei vauvat kiinnosta. Odota kun se kasvaa vähän isommaksi natiaiseksi jotta siitä olisi jotain seuraakin vaarille. 

Vierailija
10/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh, Hohh, hoijaa 🤥🤥

Vierailija
11/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääsi harmittaa ettei voi enää hyötyä susta kun aikasi menee lapsesi hoitamisessa. "Ihan kivakin" vanhempi voi olla yllättävän itsekäs. Keskity nyt lapseesi!

Vierailija
12/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin isä on tosi rakas, mutta lasten myötä ollaan oltu vöhemmön tekemisissä. Alunperin olin siis jatkuvasti tekemisissä. En vain kerkeä eikä isäkään kehtaa tuppautua. On nyt kuitenkin aika paljon enemmän kiireitä kun on monta ihmistä enemmän elämässä. Vauvavuosina isä kävi kyllä melko usein kylässä, tosin silloin ei ollut koronaa. Onneksi tulin nuorena äidiksi siltäkin osin, että ehdin vielä viettää enemmän aikaa isäni kanssa lasten kasvettua isommiksi. Hän jääkin sitten sopivasti eläkkeelle, joten seura varmasti kelpaa.

Vierailija
13/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin"isän tyttö". Insesti ei aina lopu kun fyysinen nöyryyttäminen loppuu, vaan tarve vallankäyttöön jää.

Toivottavasti olet saattanut isäsi tuomiolle!

Vierailija
14/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että muutaman vuoden päästä kiinnostaa enemmän. Vauvojen kanssa sosialisointi voi olla vähän outoa varsinkin vanhemmalle miehelle, mutta taapero voi olla jo ihan eri juttu

Vierailija
15/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva hänestä väärää sukupuolta? Onko pettynyt siihen kuka vauvan isä on?

Vierailija
16/17 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tosiaan olla niin, että isä ei ole kiinnostunut vauvoista. Kuitenkin useimpia kiinnostaa omat lapset ja lasten jälkeläiset. Osa miehistä ei halua osallistua  lastenhoitoon, mutta kyllä nykyajan vaarit ottavat valokuvia lapsenlapsista ja näyttävät niitä tutuilleen innoissaan.  Lasten mummot ovat tehneet niin kautta aikojen. Se, ettei vauvan isoisä tullut ristiäisiin, kuulostaa  ikävältä. Jos olisin itse tuossa tilanteessa,  luultavasti kysyisin isältä suoraan mistä on kyse. Miksi lapsenlapsi ei kiinnosta? Jos aloittaja imettää lasta tällä tällä hetkellä, hänen ei kannata aloittaa yhteenottoa isänsä kanssa nyt.  Myöhemmin ehkä? Ulkopuoliselle tulee mieleen onko isä masentunut pandemian aikana, käyttääkö päihteitä?

Vierailija
17/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi