Kun toinen henkilö haluaa sinulta jotain,
mitä sinulla on omassa elämässäsi, ja samalla suhtautuu vihamielisesti sinuun. Mitä tällaisessa tilanteessa tapahtuu?
Kommentit (7)
Mä olen ollut tuollainen ihminen. Lisäksi vedän puoleeni ihmisiä keneltä puuttuu jotain. He aistivat mielentyyneyteni ja tyytyväisyyteni.
Joskus Tunnen syyllisyyttä kun en halua lähempää tuttavuutta. Ja joistain hankalista ei pääse enää eroon.
He näkevät sun velvoittavan järjestävän heille saman hyvän olon.
Olen huomannut, osa, varsinkin joku ihme suklainen voi ja ovat sairaan kateellisia ja vielä pahemmin katkeria. Sairaita. Omaa elämää ei ole, kun vain eletään lapsen kautta. Aivan todellista ja totta. Eli tätä voi joidenkin elämä olla. Huvittaa, kun joku on niin kade. Mutta ylpeästi olen itseni ja nautin elämästä ja nauran kateellisille. Itse en ymmärrä kateutta pätkääkään. Vihaiset saa olla omassa ankeudessa ja vaikka nuolla kakaran persevärkkiä🤩🤩🤩🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
He näkevät sun velvoittavan järjestävän heille saman hyvän olon.
Mielenkiintoinen näkökulma. Eli huomaavat toisen tyytyväisyyden, hyvän olon, elämänilon tms, ns itsetunnon, tai jotain mistä voisi saada hyvää oloa, ja lähtevät aggressiivisesti ja vihamielisesti ottamaan tätä 'asiaa' itselleen, ehkä jopa kilpailemasn siitä.
Tällainen tuntuu epämääräisenä ahdistuksena, tää toisen käytös tai asenne.
Ap
Ja toisaalta ahdistavaa on se, että toinen ei keskity elämään omaa elämäänsä, vaan keskittyy toisen elämään ja yrittää ottaa toiselta. Se siinä varmaankin ahdistaa.
Tikahtukoon sappeensa. 🧐
Se tapahtuu.