Miten perustelen ihmiselle, että aivan haalea viivakin koronan kotitestissä on positiivinen?
Eli viivan paksuudella ei ole väliä, eikä tummuudella, mutta ko. ihminen on niin putkiaivo, että väittää muuta. Miten toi voidaan kemiallisesti tm. selittää?? Menee OIKEASTI hermo ihan just. Just tämmöiset levittää tautia!!!
Kommentit (16)
Sehän lukee testin käyttöohjeessa. Jos ei niitä usko niin mitä järkeä tehdä koko testiä?
Selität hitaasti ja ystävällisesti kurkusta pitäen.
Sillä tavoin selität, että mitään visuaalisesti havaittavaa reaktiota ei testitikkuun tule, ellei näytteessä ole kyseistä virusta. Testiviivan paksuus riippuu virusmäärästä. Pienempi virusmäärä aiheuttaa tietenkin haaleamman viivan kuin suuri virusmäärä. Mutta oli viiva miten voimakas, niin vähäinenkin värimuutos viittaa positiiviseen tulokseen. En minäkään aikoinaan ollut vain jotenkin "vähän tai melkein raskaana", kun sain erittäin haalean viivan testitikkuun. Ihan syntyi elävä lapsi, vaikka testiviiva ei ollut lähellekään yhtä voimakas kuin kontrolliviiva.
Vierailija kirjoitti:
Minä teille haalean viivan näytän.
Riitta
No näytä. Linkkaa kuva.
Vierailija kirjoitti:
Sehän lukee testin käyttöohjeessa. Jos ei niitä usko niin mitä järkeä tehdä koko testiä?
Tämä.
Älä itke Ap.Tämä testaaminen ja rokottaminen on tähän mennessä tämän vuosituhannen suurin sekoilu. Verrattavissa Adolfin touhuin viime vuosituhannella. Jessus mikä sakki! Kansa edelleen yhtä tyhmä ja ei mihinkään kähittynyt älyllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitta
No näytä. Linkkaa kuva.
https://viiva-latin.com/wp-content/uploads/2020/11/Diapositiva1-4-768x5…
Ei ole koronaa, se on koronarokotusten vasta-aineista johtuva. Ei noihin kotitesteihin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavoin selität, että mitään visuaalisesti havaittavaa reaktiota ei testitikkuun tule, ellei näytteessä ole kyseistä virusta. Testiviivan paksuus riippuu virusmäärästä. Pienempi virusmäärä aiheuttaa tietenkin haaleamman viivan kuin suuri virusmäärä. Mutta oli viiva miten voimakas, niin vähäinenkin värimuutos viittaa positiiviseen tulokseen. En minäkään aikoinaan ollut vain jotenkin "vähän tai melkein raskaana", kun sain erittäin haalean viivan testitikkuun. Ihan syntyi elävä lapsi, vaikka testiviiva ei ollut lähellekään yhtä voimakas kuin kontrolliviiva.
Oli tietysti pieni syntyessään...
Ainakin Bosonin testin käyttöohjeessa todetaan selvästi, että vaikka toinen viiva olisi kuinka vaalea, se on silti viiva eli tulos on positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Älä itke Ap.Tämä testaaminen ja rokottaminen on tähän mennessä tämän vuosituhannen suurin sekoilu. Verrattavissa Adolfin touhuin viime vuosituhannella. Jessus mikä sakki! Kansa edelleen yhtä tyhmä ja ei mihinkään kähittynyt älyllisesti.
Siis mitä! Sä vertaat juutalaisten joukkomurhaa koronaan. Ääliö!
Lyökää vetoa virallisen testin tuloksesta. Jokin sellainen voitto vedolle, että se houkuttaa testaajaa. Ja sitten eikun viralliseen testiin katsomaan kumpi voitti vedon!
Vierailija kirjoitti:
Riitta
Riiitalla onkin vaalea hiiva
Riitta