Onneksi mies sai hamstrattua 5 laatikkoa koronatestejä eilen.
Kommentit (18)
Katsoppa milloin menevät vanhaksi…
Itse ostin yhden testin varalle jos sattuu tarvitsemaan.
Siis 5 laatikossa olevaa testiä vai esim 5laatikollista ja jokaisessa laatikossa 20 testiä?
Minulle riittäisi yksii testi, mutta ovat jatkuvasti kaupoista loppuneet.
Turhaa testailla. Itse ollut kipeänä ja koronaa sairastavan kaverin kanssa ja en mene testeihin.
Vierailija kirjoitti:
Verkkokauppa.comissa on reilusti.
Taidatte ap olla vähän yksinkertaisia
Veljeni teki kaksi kotitestä, kun oli altistunut töissä. Molemmat näyttivät negatiivista eikä kurkun karheutta lukuunottamatta ollut muita oireita. Virallinen testi oli kuitenkin positiivinen.
En ymmärrä alkuunkaan tätä kotitestausta, enkä kyllä oikein virallistakaan massatestausta.
1) Jos olet kipeä, pysyt kotona kunnes oireet helpottaa
2) Jos et ole kipeä, niin kotitestin tekeminen on turhaa, koska tulos on varmasti negatiivinen.
Mitä sillä korona-tiedolla ylipäätään tekee? Sairaslomalla saa olla jos on kipeä. Ja jos ei ole kipeä, niin sitten ei ole. Se "oireeton tartuttaja" on monen lääkärin mielestä täysi myytti ja käytännössä mahdoton tilanne (jos ei ole oireita, niin ei ole myöskään virusta monistunut soluissa. Ja kun ei ole virusta, niin mitä silloin tartuttaa?)
Mitä varten te teette niitä testejä? Jos olette kipeä, jäätte kotiin ja kun tervehdytte, lähdette liikkeelle. Käyttäkää nyt jumanklavita järkeänne ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokauppa.comissa on reilusti.
Ja postikulut päälle jolloin testissä saa maksaa aivan liikaa, ei kiitos. Tässäkin asiassa kannattaa käyttää järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni teki kaksi kotitestä, kun oli altistunut töissä. Molemmat näyttivät negatiivista eikä kurkun karheutta lukuunottamatta ollut muita oireita. Virallinen testi oli kuitenkin positiivinen.
Turhia siis kotitestit kun ei niihin voi luottaa ensinkään.
En minäkään ymmärrä yhtään tuota kotitestaamista. En tarvitsisi muutenkaan testailla ellei ole rajut oireet, että pitää jo apua hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhia siis kotitestit kun ei niihin voi luottaa ensinkään.
Miten te teette niitä kotitestejä? Tiedän usemman tutun jotka on saaneet jopa oireettomana positiivisen kotitestistä? Yks tuttu sai kotitestistä positiivisen ja PCR näytti vasta viikon päästä plussaa (kävi heti kotitestin plussan jälkeen testissä ja uudestaan viikon päästä kun oireet jatkui)?
Täällä ainakaan apteekeista ei saa. Aamulla soittelin
Mä hamstrasivat 5 laatikkoa kaljaa.
Ei koske onneksi koronat, testit tai rokotukset. Ne ketkä haluaa voivat harrastella, heillehän noita myydäänkin niin saavat kotosalla puuhastella, kuluu se aika kai niinkin. Onnea teille uudesta harrastuksesta.
Ei järjen häivää taas tässäkään touhussa. Säästäkää roponne vaikka ruokaan tai muuhun järkevämpään. Jos sairastutte niin menkää työterveyteen/omaam terveyskeskukseen testiin. Nuo kotitestit näyttävät usein mitä sattuu.
T. sh
Mitä te niillä? Hullua testailla turhaan.