Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo lakittomat jotenkin tyhmiä.

Vierailija
30.04.2015 |

Ilmeisesti on liian haastavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos viittaat siihen että ei ole lukiota käynyt, niin kyllä aika moni on valinnut ammattinsa sellaiselta alalta jossa lukiota ei tarvi käydä, ihan sen takia että se kiinnostaa enemmän ja siihen on luontaisia taipumuksia. Minä en mennyt lukioon vaikka moni paljon huonommalla todistuksella meni, ei kertakaikkiaan se kiinnostanut, menin kauppikseen, enkä ole sitä katunut. Tyttäreni kävi lukion ja kauppiksen samaan aikaan, eli suoritti kolmoistutkinnon, hän on koulussa ollut vielä parempi kuin minä, ja häntä kiinnostaa esim. matikka enemmän kuin minua. Siitä ei ole kyse, etteikö äly riittäisi mullakin mennä lukioon koska vaan, mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Olen aikuisenakin opiskellut pari uutta ammattia, ei se opiskelu niin vaikeaa ole jos nyt lukea osaa.

Vierailija
22/22 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin tyhmempi kun en tarvinnut ylioppilastutkintoa päästäkseni yliopistoon ja suorittaakseni maisterintutkintoa? Mielestäni en. Tosin eipä opiskelu yliopistossakaan edellytä sitä, että olisi ruudinkeksijä tai jotain vastaavaa... Aika keskinkertaista porukkaa, kuten itsekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän