Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan yksin ja mielessä pyörii pahat ajatukset

Vierailija
30.04.2015 |

Kaikki päivät vaan yksin :'< Tänään oon koko päivän ollut todella surullinen ja itsemurha pyörii mielessä.. Ei ole ystäviä ja perhe asuu useamman sadan kilometrin päässä. Ja joo mulla on vaikea masennus ja pari muuta ja lääkkeet. Ei vissiin oikein auta

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'<

Vierailija
2/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon voisi oikein sanoa :( Muuta kuin että jos oikeasti tulee akuutti hätä ettei hetkeäkään tunnu jaksavan enää, niin mene päivystykseen. Apua on saatavilla, eikä ainoa vaihtoehto tuskasta pääsemiseen ole itsemurha. Parempi olla vaikka neurolepteillä "vihannekseksi" lääkittynä, niilläkin tuska loppuu, ja se lääketokkura menee ohi, kun taas itsemurha on lopullinen.

Olen itse ollut myös aikoinaan masentunut ja pystyn ymmärtämään noita tunteita hyvinkin. Silti ei ole sen kummempaa apua kuin sanoa että koita vaan jotenkin kestää, uskoen että ne pahat ajatukset menee ohi, ja jos et sitten kumminkaan kestä, hae apua. Masennuksesta voi kuitenkin selvitä, itse olen jo lähes 10 vuotta ollut ilman lääkkeitä tai masennusjaksoja. Yritin itsemurhaakin kahdesti silloin kun olin masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut vertaistukea netistä? Sitäkautta voisi löytää ystäviäkin. :)

Vierailija
4/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin oot.

Vierailija
5/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä, kiitos kun tsemppaatte, en ole hakenut apua netistä

-Ap

Vierailija
6/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteys omaan lääkäriin tai psykiatriin, jos tuntuu ettei lääkkeet auta. Toivottavasti saisit ystäviä... Oot tärkeä, vaikka ei siltä tuntuisi nyt. Elämää on vielä elettävänä!

Vierailija
7/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuten vaikea tilanne vai ihan vaan se masennusko tekee sen itsetuhoisuuden? Mullaki on ollu kevään aikana paljon sitä ajatustasolla...

Vierailija
8/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus

Vierailija
9/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon yksin. Juhlapäivinä yksinäisyys kärjistyy. Tsemppiä

Vierailija
10/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea apua jos olo muuttuu kestämättömäksi. Muista, että olet tärkeä ja ansaitset saada kaiken mahdollisen avun. Pidäthän hyvää huolta itsestäsi!

Vierailija
11/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuorikin? Eikö sulla ole opiskelu-tai työkavereita, jotka lähtis sun kanssa ulos? Paha mieli sun puolesta:(

Vierailija
12/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta :/

Ap

Vierailija
13/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
14/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
15/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, uskon että pääset AMK:hon! Sieltä voi löytyä juttuseuraa myös. :)
Introvertihko M21(-93)

Vierailija
16/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaikki asiat päin helvettiä. Tuntuu, että elämällä ei ole minulle enää mitään annettavaa.Tekisi mieli luovutttaa. Mustalta näyttää tulevaisuus.

Vierailija
17/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää juhlapäivät on yksinäisille ja masentuneille just pahimpia. Olen vähän samassa jamassa mutta en sentään itsetuhoinen. Halaus ap! <3 Meitä on monia muitakin joilla sama tilanne. 

Kato vaikka jotain leffaa tai lue kirjaa. Maanantaina jo helpottaa vähän kun arki alkaa. 

Vierailija
18/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle, ja muillekin tarvitseville! Yleiseen hätänumeroon voi soittaa, jos olo on sietämätön ja itsetuhoinen. Sieltä laittavat apua tulemaan, jos ei itse kykene pääsemään vaikka sairaalaan, ei pääse kotoa liikkeelle tms.

Vierailija
19/19 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että tsemppaatte. Oon parikymppinen ja teen töitä paikassa jossa mulla ei ole työkavereita. Hain amk:hon nyt haussa ja toivon että pääsisin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi