Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalloisen lihava Anna-Mari laihdutti yli 70 kiloa: Mahtuu nykyään s-koon vaatteisiin

Vierailija
08.01.2022 |

Painaa nykyään 77 kiloa ja mahtuu muka S-koon vaatteisiin? Minä painan 69 kiloa ja joudun käyttämään L-koon vaatteita. M mahtuu myös mutta on niin tiukka että läskit näkyy.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ootkin varmaan läski eri suunnassa

Vierailija
2/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, no kannattaa ottaa vähän liioitteluna. Minne sulloo kaikki se löysä nahka jota jäi? Vai leikkauttiko pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, no kannattaa ottaa vähän liioitteluna. Minne sulloo kaikki se löysä nahka jota jäi? Vai leikkauttiko pois?

Jep, ei se iho palaudu kun noin paljon lähtee ja vielä lyhyessä ajassa. Varmaan joutuu leikkauttamaan pois.

Vierailija
4/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 77 kg millään mahdu s-koon vaatteisiin, jollei nyt kaikki massa ole vain ylä- tai alavartalossa ja toinen puoli sit s ja toinen xl. Edes jenkki s ei mene (vastaa eurooppalaista m).

Vierailija
5/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä on tapana pitää venyviä trikoorytkyjä.

Vierailija
6/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 162/62 ja joudun ostamaan L-kokoa jos vaate on yhtään tiukempaa mallia... Yläosaan varsinkin koska olen rintava, alaosa usein M tai joskus jopa 38, jos vaan menee vyötäröstä (melkein kaikilla liikkeillä vyötäröt ihan tajuttoman tiukkoja).

Eli saa kyllä aika vinkeät mitat olla jos 77-kiloisena mahtuu mukavasti S-kokoon.

Vierailija
7/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika eri pukeutua s-kokoiseen trikootoppiin kuin tyköistuvaan mekkoon.

Vierailija
8/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan saman verran ja jossain vaatteessa koko voi tosiaan olla se s. Mutta oikeampi koko on kuitenkin L. Ehkä tuo on otettu nimenomaan jostain oversize-vaatteista, joihin toki mahtuu kevyesti :)

Vierailija
9/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki olis kiva...

Vierailija
10/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vähättelyä teiltä. Tuo vaatekokohan jutussa onkin pointti. Ja saahan kuka tahansa tunkea päällensä mitä vain. Kyllä mullakin makkarankuoritoppeja on kotikäytössä.

Tuskin Anne-Mari löysine nahkoineen kinttanapaita päällä julkisesti esiintyy.

Vierailija
11/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki olis kiva...

https://www.is.fi/viihde/art-2000008493827.html

Vierailija
12/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sai noin valtavan määrän painostaan pois! En katsonut ohjelmaa, muuta kuin mitä Iltsikan sivuilta luin. Missähän vaiheessa elämäänsä sai noin paljon ylipainoa?

Vierailija
13/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Minä painan 55 kg ja käytän pääasiassa M-kokoa. Joissain vaatteissa toki S-kokokin on hyvä, mutta M-koko istuu parhaiten.

Vierailija
14/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan samassa kaupungissa ja Anna-Mari on todella hoikka, hänhän on aika pitkäkin, joten jostain vaatteesta voi s-koko mennä.

Ei ole vielä leikkauttanut ylimääräistä nahkaa pois.

Kasvoissa ei ole mitään liikaa löysää, on kyllä nätti nainen.

Ja mukava.

Vierailija
15/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että sai noin valtavan määrän painostaan pois! En katsonut ohjelmaa, muuta kuin mitä Iltsikan sivuilta luin. Missähän vaiheessa elämäänsä sai noin paljon ylipainoa?

Saa ihmetellä miten antoi itsensä mennä tuollaiseen kuntoon.. Mutta hienoa kun onnistui laihduttamaan noin paljon! Itsekin lihoin aivan huomaamatta ja sitten kun vaa'an numero alkoi kahdeksalla niin havahduin, oon nyt 9kg saanu pois. Tai itse asiassa havahduin kun olin hautajaisissa ja katselin niitä valokuvia. Siitä vasta huomasin miten huonossa kunnossa olin!

Vierailija
16/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että jutun pointti oli 70 kg painon pudotus, eikä vaatekoko..❣️

Pudottanut enemmän painoa kuin minä painan 👏👏

Vierailija
17/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on yksi s koon maxi mekko, joka menee päälle. Muut vaatteet onkin sitten m/l/xl ja oon lukemilta sama kuin tää kys hlö.

Vierailija
18/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 77 kg millään mahdu s-koon vaatteisiin, jollei nyt kaikki massa ole vain ylä- tai alavartalossa ja toinen puoli sit s ja toinen xl. Edes jenkki s ei mene (vastaa eurooppalaista m).

Ei todellakaan mahdu. Painan 60 kg ja M-kokokin on usein kuin olisi sika suolen sisässä.

Mun norm.paino on 55 kg ja silloin mahtui S-koko.

Vierailija
19/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yli 180 cmpitkä niin mahtuu. AP saattaa puolestaan olla 160 cm pitkä, jolloin se 69 kg on liikaa

Vierailija
20/24 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minä olen 172/100 ja käytän yläosaa 44 ja alaosaa 46 noin yleensä.

L tai XL, joskus XXL ja on mulla yksi pitkä kangastakki kokoa S - eikä ole mulle pieni eikä ole venyvä materiaali. Olen pitänyt sitä monta vuotta. Paan aina sen töissä henkariin niin, että koko näkyy :)

Vaatekoot vaihtelee tosi paljon ja on muuttuneet vuosien myötä.

Kun painoin 60 kiloa, käytin kokoa 36-38 tai M.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan