Onko paha ikäero jos -89 ja -97 seurustelevat?
Kommentit (23)
Ite oon -95 ja seurustelin 2 vuotta -89 syntyneen kanssa. Nykyään oon oman ikäisen kanssa, parempi näin. :D Riippuu niin ihmisistä, mutta oli se ikäero tässä iässä liikaa, ja -97 vielä nuorempi kuin mä... Onko se mies jotenkin 18-vuotiaan tasolla? Mun eksä nimittäin on, tajuan asian vasta nyt :"D
No joo sillä -97 ei välttämättä ole vielä edes 18
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:43"]Ite oon -95 ja seurustelin 2 vuotta -89 syntyneen kanssa. Nykyään oon oman ikäisen kanssa, parempi näin. :D Riippuu niin ihmisistä, mutta oli se ikäero tässä iässä liikaa, ja -97 vielä nuorempi kuin mä... Onko se mies jotenkin 18-vuotiaan tasolla? Mun eksä nimittäin on, tajuan asian vasta nyt :"D
[/quote]
Molemmat samansukupuolen edustajia. Ap
Mulla ei onnistunut. Mä seurustelin -97 syntyneen kanssa, mutta se ei jatkunut kun pari kk. Jos oltais molemmat oltu kymmenen vuotta vanhempia, niin ikäero ei olisi tuntunut lopuksi niin isolta, mutta kyllä se poika vielä tosi kakara oli, vaikka mun seurassa yritti olla fiksu ja aikuinen.
t: nuori puuma -89
minä ite olen 19 ja seurustelen 29 vuotiaan kanssa, eli ei mielestäni ole outoa :-)
No mun pikkusiskon raiskas sen poikaystävä, joka oli 6v vanhempi. Eli millä tarkotuksella on vanhempi liikkeellä? Eikö vaan oo saanu ketään omanikästä...
Mun yks parhaista kavereista on -89, oon itse -97, enkä voisi edes kuvitella seurustelevani tän -89 miehen kanssa :D Se on kuin isä minulle.
t. 17v
Ei mielestäni paha, voi toimia ihan hyvin. Tosin riippuu yhteensopivuudesta kuten aina.
T. Minä 24 puoliso 39
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:46"]
Mulla ei onnistunut. Mä seurustelin -97 syntyneen kanssa, mutta se ei jatkunut kun pari kk. Jos oltais molemmat oltu kymmenen vuotta vanhempia, niin ikäero ei olisi tuntunut lopuksi niin isolta, mutta kyllä se poika vielä tosi kakara oli, vaikka mun seurassa yritti olla fiksu ja aikuinen.
[/quote]
Ei tuon ikäinen voi olla vielä puuma. Jos 17 vuotiaat kiinnostaa niin sitten on efebofiilin vikaa sussa.
alkaako nimesi H:lla?
[/quote]
Minulla oli viime vuoden maaliskuussa säätöä -88 syntyneen kanssa ja itse olen -96, eli olimme saman ikäisiä. Mielestäni ei ole paha ikäero, mutta nyt seurustelen kyllä ihan -95 syntyneen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote]Ei ala.
Ja tuolle edelliselle, 'puuma' oli vähän niinkun vitsillä heitetty. Varsinaisesti se kai tarkoittaa sitä, että hakemalla hakisi nuorta seuraa. Tai kissaeläintä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:19"]Minulla oli viime vuoden maaliskuussa säätöä -88 syntyneen kanssa ja itse olen -96, eli olimme saman ikäisiä. Mielestäni ei ole paha ikäero, mutta nyt seurustelen kyllä ihan -95 syntyneen kanssa :)
[/quote]
Tarkoitan tietysti, että saman ikäisiä kuin Ap ja kumppani nyt! Ups :D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:53"]
No mun pikkusiskon raiskas sen poikaystävä, joka oli 6v vanhempi. Eli millä tarkotuksella on vanhempi liikkeellä? Eikö vaan oo saanu ketään omanikästä...
[/quote]Miksi pitäisi tyytyä omanikäiseen naiseen, kun tarjolla on paljon nuorempia ja kauniimpia?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:53"]
[/quote]Mut raiskas mun 6 vuotta nuorempi poikaystävä.
Itse olen -95 ja seurustelen -89 vuonna syntyneen kanssa. Tietysti molempia huolettaa ikäero, mutta henkisesti olemme melkein samaa tasoa ja päädyimme yhteen koska olimme jopa samalla luokalla molempien erikoisen uravalinnan takia.
Toistaiseksi on mennyt hyvin. Se ei ole niinkään ikäerosta kiinni, vaan siitä että kohtaavatko maailmat. Vuosien kuluessa tuokaan ero ei vaikuta kummoiselta, mutta etenkin kun nuorempi osapuoli on vasta 18, olisin tarkkana ettei suhteeseen tule vallan epätasapainoa ja ettei vanhempi osapuoli ole suhteessa itsekkäistä syistä
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote]Ei ala.
Ja tuolle edelliselle, 'puuma' oli vähän niinkun vitsillä heitetty. Varsinaisesti se kai tarkoittaa sitä, että hakemalla hakisi nuorta seuraa. Tai kissaeläintä.
[/quote]
Miks halusit seurustella tuon ikäisenä hädin tuskin täysi-ikäisen pojan kanssa :O ?outoa..
On. Pilasin oman nuoruuteni kuusi vuotta vanhemman kanssa ja jälkikäteen kaduttaa todella paljon, kun jäi sellainen söpö teiniseurustelu välistä ja hyppäs samantien aikuisten maailmaan
Eli toinen asuu kotona ja käy koulussa ja toinen on maisteri?