Voi itku! Mies tuli hakemaan treffeille suksiboksi auton katolla
Katsoin epäuskoisena miestä ja kysyin että mitä tämä nyt on? Suksiboksi katolla toukokuun tienoilla? Mies totesi iloisesti, että ei se mitään haittaa, sinne se unohtui mutta pitäisi jossain vaiheessa ottaa pois. JOSSAIN VAIHEESSA? EI HAITTAA?
Sanoin suoraan miehelle, että kuule, olemme treffanneet nyt neljä kertaa ja en osannut odottaa ihan tällaista (aiemmille treffeille olen siis mennyt bussilla eli en ollut tietoinen suksiboksista) ja että edellytän mieheltä luotettavuutta ja suoria tekoja, eikä suksiboksi katolla viilettäminen keväällä ole tällaista toimintaa.
Minun oli pakko kieltäytyä treffeistä ja kääntyä takaisin kotiovelle. Nyt mies yrittää kärttää syytä käytökselleni. Eikö se tullut jo selväksi? Hän haluaisi tavata uudestaan ja selittää. Milloin se tajuaa lopettaa?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:11"]Täällä pohjoisessa on vielä äitienpäivään asti rinteet auki. Suksiboksille on käyttöä vielä pari viikkoa ihan siinä varsinaisessa merkityksessä. Jos anopilta jää tilaa.
[/quote]
Rinteet vai ranteet?? Suksiboksi-pelle!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:03"]
Katsoin epäuskoisena miestä ja kysyin että mitä tämä nyt on? Suksiboksi katolla toukokuun tienoilla? Mies totesi iloisesti, että ei se mitään haittaa, sinne se unohtui mutta pitäisi jossain vaiheessa ottaa pois. JOSSAIN VAIHEESSA? EI HAITTAA? Sanoin suoraan miehelle, että kuule, olemme treffanneet nyt neljä kertaa ja en osannut odottaa ihan tällaista (aiemmille treffeille olen siis mennyt bussilla eli en ollut tietoinen suksiboksista) ja että edellytän mieheltä luotettavuutta ja suoria tekoja, eikä suksiboksi katolla viilettäminen keväällä ole tällaista toimintaa. Minun oli pakko kieltäytyä treffeistä ja kääntyä takaisin kotiovelle. Nyt mies yrittää kärttää syytä käytökselleni. Eikö se tullut jo selväksi? Hän haluaisi tavata uudestaan ja selittää. Milloin se tajuaa lopettaa? Kiitos asiallisista vastauksista!
[/quote]Mies ei ansaitse kaltaistasi nipottajaa! Saatana millainen kana olet!!!!
[/quote]
Hah! Suksiboksi-pelle jatkaa yhä viestittelyään, tämän päivän aikana hän on kysynyt neljä kertaa, että voimmeko tavata että hän saisi mahdollisuuden selittää!
Itse asiassa tämä oli erittäin hyvä avaus! Eikä suinkaan ole provo, en vaan itse ajatellut, että tuollain ajattelevia naisia olisi juurikaan. Minua ei miehenä kiinnostaiisi, onko boksi vaan jäänyt talvelta vai ei. Se koko idea siitä on pikkaisen korni :D. Enkä liitä tähän mukuloita tai perhelomaa Leville, vaan jo se pelkkä idea ja mitä se boksi edustaa. Ja jos vielä on joku perusfarmari niin aijai. Sitä on vaikea selittää, mutta luulen että tuollainen heijastuu vastaanottajassa jonnekin todella primitiiviseen vaistoon, se boksi vaan ei edusta mitään jännää tai mielenkiintoista. Kyllä ne sukset saa sinne auton sisällekin laitettua ihan hyvin. Ja aivan sama asia sen 'muun' tavaran suhteen, sitä varten on peräkontti ja takapenkit.
Vielä kun joku kertoisi minulle, miksi niin monet pitävät Audeista..huokaus.
Minä olen mies. Kohtalaisen vanhakin. Jostain syystä minä tajuan kyllä mitä tuo nuori nainen ajaa takaa. Aikaisella miehellä on elämänhallinta vähän hakusessa, jossa on vappuna alla talvirenkaat tai katolla tyhjä suksiboksi. Se on eri juttu, jos sille boksille on oikeaa käyttöä, mutta hänhän itse sanoi, että se on vain jäänyt. Ei helvetissä, en minäkään naisena tuollaisen tyypin kanssa alkaisi treffailemaan.
Kyse ei ole siitä boksista, vaan siitä elämänasenteesta, mitä sen boksin turhanpäivänen jättäminen auton katolle edustaa. Tuollaisesta miehestä nainen saa niskoilleen vain ison lapsen, uusavuttoman tampion, jonka kanssa on raskasta mennä elämässä yhdessä eteenpäin. Jos mies ei saa yhtä vitun suksiboksiakaan poistettua auton katolta turhaa bensiiniä syömästä, niin helvetissä häneen voi silloin luottaa yhtään missään muussakaan asiassa?
Sen voi heti suoraan sanoa, että tuollaisen miehen taloudessa se nainen joutuu hoitamaan joka ainoan käytännön homman, ja hän tulee olemaan aivan totaalisen yksin sen arkensa keskellä. Siitähän tässä on nyt kyse. Siitä, että mies on jäänyt lapsen tasolle, eikä hän edes itse tajua sitä(-kään) asiaa.
Pitääkö tämmöinen asia tosiaankin vääntää ihan rautalangasta? Ja kyllä, kyllä minä tätä ihan vakavissaan kirjoitan.
Ole huoleti nuori nainen, vika ei ole Sinussa vaan siinä miehessä. Hän ei ole Sinulle se oikeanlainen. Pärjäät paremmin yksin kuin huonossa seurassa kaksin. Kaipaat elämääsi miestä, jolla on auton kontti järjestyksessä ja työkalut kunnossa. On meitä, vaikkakin jo vähän vähemmistönä. Jatka hakemista.
Ettekö te käy sitten alpeilla kun ette tarvitse boksia kesäisin?
59 jatkaa... jostain syystä noilla miekkosilla on enemmän aikaa aina selitellä sitä, miksi se boksi on siellä katolla, mutta edelleenkään ne eivät saa itsestään irti sitä, että menisivät ja ruuvaisivat sen irti ja laittaisivat säilöön. Tuollainen on tyhjänpäiväsitä inkuttamista.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:03"]Katsoin epäuskoisena miestä ja kysyin että mitä tämä nyt on? Suksiboksi katolla toukokuun tienoilla? Mies totesi iloisesti, että ei se mitään haittaa, sinne se unohtui mutta pitäisi jossain vaiheessa ottaa pois. JOSSAIN VAIHEESSA? EI HAITTAA?
Sanoin suoraan miehelle, että kuule, olemme treffanneet nyt neljä kertaa ja en osannut odottaa ihan tällaista (aiemmille treffeille olen siis mennyt bussilla eli en ollut tietoinen suksiboksista) ja että edellytän mieheltä luotettavuutta ja suoria tekoja, eikä suksiboksi katolla viilettäminen keväällä ole tällaista toimintaa.
Minun oli pakko kieltäytyä treffeistä ja kääntyä takaisin kotiovelle. Nyt mies yrittää kärttää syytä käytökselleni. Eikö se tullut jo selväksi? Hän haluaisi tavata uudestaan ja selittää. Milloin se tajuaa lopettaa?
Kiitos asiallisista vastauksista!
[/quote]
Joo, ei tommoisen suksiboksipirkon kanssa ole hyvä heittää hyntyitä samaan suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 04:30"]Minä olen mies. Kohtalaisen vanhakin. Jostain syystä minä tajuan kyllä mitä tuo nuori nainen ajaa takaa. Aikaisella miehellä on elämänhallinta vähän hakusessa, jossa on vappuna alla talvirenkaat tai katolla tyhjä suksiboksi. Se on eri juttu, jos sille boksille on oikeaa käyttöä, mutta hänhän itse sanoi, että se on vain jäänyt. Ei helvetissä, en minäkään naisena tuollaisen tyypin kanssa alkaisi treffailemaan.
Kyse ei ole siitä boksista, vaan siitä elämänasenteesta, mitä sen boksin turhanpäivänen jättäminen auton katolle edustaa. Tuollaisesta miehestä nainen saa niskoilleen vain ison lapsen, uusavuttoman tampion, jonka kanssa on raskasta mennä elämässä yhdessä eteenpäin. Jos mies ei saa yhtä vitun suksiboksiakaan poistettua auton katolta turhaa bensiiniä syömästä, niin helvetissä häneen voi silloin luottaa yhtään missään muussakaan asiassa?
Sen voi heti suoraan sanoa, että tuollaisen miehen taloudessa se nainen joutuu hoitamaan joka ainoan käytännön homman, ja hän tulee olemaan aivan totaalisen yksin sen arkensa keskellä. Siitähän tässä on nyt kyse. Siitä, että mies on jäänyt lapsen tasolle, eikä hän edes itse tajua sitä(-kään) asiaa.
Pitääkö tämmöinen asia tosiaankin vääntää ihan rautalangasta? Ja kyllä, kyllä minä tätä ihan vakavissaan kirjoitan.
Ole huoleti nuori nainen, vika ei ole Sinussa vaan siinä miehessä. Hän ei ole Sinulle se oikeanlainen. Pärjäät paremmin yksin kuin huonossa seurassa kaksin. Kaipaat elämääsi miestä, jolla on auton kontti järjestyksessä ja työkalut kunnossa. On meitä, vaikkakin jo vähän vähemmistönä. Jatka hakemista.
[/quote]
Mahtava kirjoitus! Meillä juuri tuollaista ja kyllä sitä tosiaan on arjessa ihan yksin. Tossukka ei saa mitään aikaiseksi. Ja kyllä, meilläkin on suksiboksi katolla!