Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä verukkeella juomatta jos ei halua kertoa raskaudesta?

Vierailija
30.04.2015 |

Jos raskaus on ihan alussa vielä ja pitäisi keksiä toinen syy juomatta olemiseen, mikä se voisi olla? Lääkekuuri, tipaton..?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat juoman vastaan ja juot kulauksen tai vain kastat huulesi siihen maljan kohotuksen aikana. Sovir miehesi juovan sinunkin tai kaadag huomaamatta juomasi johonkin.
Tai kuljet sama juoma kädessäsi koko illan...
Ei kukaan kyttää juomistasi jos vain menet virran mukana ja olet osallistuvinasi maljojen kohotteluun jne :)

Vierailija
2/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:16"]

olisin huolissani, jos mulla olis sellainen maine että kieltäytymiseen tarvii jonkun syyn.

[/quote]

Nyt on vappu. Ihan hyvin voi herättää kysymyksiä miksi joku kieltäytyisi jopa pienestä lasillisesta tarjottua kuoharia vaikka maine olisi tip top.

[/quote]

no, siitä en tiedä, kun itse kieltäydyn aina kuoharista. Harvinaisen pahaa juotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan vaan, että sun pahan alkoholiongelman vuoksi et pysty juomaan. Että maksa sanoo poks.

Vierailija
4/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskiontelotulehus ja antibioottikuurin loppupäivät ettei kukaan ihmettele miks et ou kiepän näköne

Vierailija
5/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl-kuuri tosiaan on sellainen, joka aiheuttaa antabusreaktion alkoholin kanssa. Mulla on ollut kolme kertaa se kuuri (emätintulehdus...) ja jo ilman viinaa välillä heittää päässä, ei tekisi mieli edes kokeilla juoda samalla. Käytä sitä syynä.

Vierailija
6/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvällä menestyksellä juonut alkoholitonta siideriä ilman, että kukaan edes huomasi sitä. Samoin voit ostaa alkoholitonta skumppaa.

Ja itse juon näitä silloin kun olen autolla liikkeellä.

Vierailija
7/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:11"]

Sanoisin, että ei tee mieli juoda.

[/quote]

Heh, jotain kertoo suomalaisten kännikulttuurista et tämä kommentti sai alapeukkuja

Vierailija
8/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen toipuva alkoholisti." :D

Vierailija
9/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:16"]

Sanoisin vaan, että ei kiitos ja se kyllä riittäisi kaikille, jotka mut tuntee :D olisin huolissani, jos mulla olis sellainen maine että kieltäytymiseen tarvii jonkun syyn.

[/quote]

Sama :D

Vierailija
10/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitä antibioottikuuria tekosyyksi, siihen on vaikea sanoa vastaan. Nythän on kysymys nimenomaan siitä, että juomattomuuden syy eli alkuraskaus olisi tarkoitus salata. Sillä ei ole mitään tekemistä kaveriporukan tapojen kanssa muuten kuin siltä osin, että ap joutuu tilanteen vuoksi käyttäytymään toisin kuin aiemmin ja haluaa olla kertomatta siihen syytä. 

Jos tosiaan haluat syyn salata niin antibioottikuuri tai sienilääke. Jos tulee puhetta niin "lääkäri sanoi että tämän kanssa ei kannata kokeilla edes pientä määrää alkoholia kun se voi aiheuttaa tosi pahan olon". Sanot että et halua ryhtyä oksentelemaan alkuillasta. Voit jopa sanoa että sulla on aiempi kokemus tuosta ja että tuolloin puolikas siideri sai sut melkein yrjöämään.

Tässä Flagylin ohje:

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=918&d=16086

Aiempaa keskustelua samasta

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1320247-onko-joku-antibiootti-olemassa-jonka-yhtydessa-ei-voi-ottaa-alkoholia/

Vierailija
11/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on sellanen tulehdus tuol pimpsassa ettei sen lääkkeen kans saa ottaa alkoo". Loppuu se keskustelu siihen.

Vierailija
12/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hoidat mieheltäsi saamaa tippuria antibiooteilla. Kysymykset loppuvat siihen.

Vierailija
13/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkaat että juot. Kaadat aina välillä pois sitä juomaa. Puhut paljon ja syöt enemmän, silloin on helppo jättää se juoma juomatta. Jos on omat juomat, niin silloin vaan alkoholitonta. Älä sano mitään juomattomuudestasi, suurin osa ei huomaa mitään jos ei sano ja jos joku kysyy niin sanoit että joit jo, nyt on kolmas menossa ja leikki hörppäilet.

Vierailija
14/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekuuri on perinteinen. Antibioottien sijaan voi syyttää myös allergialääkitystä. Mutta vain jos joku kysyy, musta on typerää kun jengi rupee selittelemään juomattomuuttaan vaikkei kukaan kysyis. Tai juo kauniita alkoholittomia drinkkejä.

Vierailija
15/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella terveystiedon kirjassani kehotettiin kaatamaan juomalasin sisältö kukkaruukkuun, jos ei halua juoda :D N18

Vierailija
16/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hoidat mieheltäsi saamaa tippuria antibiooteilla. Kysymykset loppuvat siihen.

Vierailija
17/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pelkkiä mocktaileja ja niitäkin hyvin vähän.

Vierailija
18/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän onko kyseessä koti-ilta, vai baari-ilta?
Jos baari niin juo holittomia... grapelimsa menee lonkerosta, ginger ale omppusiideristä, kola pienestä lasista rommikolasta jne...

Koti-illassa käyttäisin tekosyynä tuota edellistä kertaa. Väritä vaikka ennemmin että tuli otettua vähän liikaa tai sitten lääkekuuria jossa on paha antabus vaikutus.
Myös työnantajan määräämä terveyden tarkastus johon kuuluu maksakokeet on hyvä vaihtoehto.
Jos juot viiniä niin alkosta saa holittomat vaihtoehdot, ja vaihda pulloa?!

Ja ymmärrän, jos ei ole ennen sylkenyt lasiin niin miksi sylkisi nyt jos ei halua paljastaa syytä.

Vierailija
19/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:41"]Yläasteella terveystiedon kirjassani kehotettiin kaatamaan juomalasin sisältö kukkaruukkuun, jos ei halua juoda :D N18
[/quote]

Voi jestas:D toivottavasti kukaan ei kaada juomiaan minun kukkaruukkuihin...

Vierailija
20/49 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko lääkekuuriselitystä. Et tee asiasta numeroa ja kuljettelet samaa lasia ympäri koko illan. Simple. Toimii joka kerta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi