Teen klo 15 uhkarohkeasti kp 23/30 raskaustestin!
Siis vasta viikon päästä kuukautisten pitäisi alkaa. Olen hätähousu ja omistan monta raskaustestiä, herkkyys 10 iu.
Yhdynnöistä on 11, 9 ja 7 päivää.
Teoriassa herkkä testi voi näyttää raskauden jo 7 päivää hedelmöittymisestä. Olen pidättänyt virtsaa neljä tuntia.
Se on sitten eri asia jatkuuko raskaus jne.
Mutta olen hätähousu! xD
Kommentit (26)
kastoin sitä 15 sekuntia näytteeseen ja nyt pitää odottaa pari minsaa. en uskalla kääntää päätä testin suuntaan xD kohta pitää...
ap
Nega tuli! Noooh ei se mitään, teen huomenna aamulla uuden xD Olisin halunnut "haamun" kuten jotkut saa mutta... Huomenna uusiksi.
ap
Miks noin pitkä aika yhdynnöistä? Onko erimiehiä?
Voi harmi. Mitä jos poksauttaisit kuohuviinipullon ja unohtaisit koko raskausjutut vapun kunniaksi? :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:55"]Ettekö te ap harrasta seksiä muulloin kuin ovulaation aikaan?
surullista..
[/quote]
Ensinnäkin ennen ovulaatiota harrastetula seksillä ei ole merkitystä jos vauvaa yrittää. Ei tarvitse kaikkia mainita.
Ja oletko ikinä kuullut, että kaikki eivätedes halua yhtä usein kuin sinä.
[/quote]
Tutkimusten mukaan mitä useammin harrastaa, sitä laadukkaampaa tavaraa tulee mieheltä (tuottaa enemmän siittiöitä). Eli ei todellakaan kannata harrastaa vain oviksen aikaan joka toinen päivä, vain puoskari ehdottaa tuollaista. Ja johan siitä tulis kamalat suorituspaineetkin, mikä tunnetusti heikentää mahdollisuuksia koska stressi vaikeuttaa raskautumista, vaikka yhdyntä paineista huolimatta onnistuisikin. Unohtakaa päivämäärät, pupuilkaa ja toivokaa parasta.
kastoin sitä 15 sekuntia näytteeseen ja nyt pitää odottaa pari minsaa. en uskalla kääntää päätä testin suuntaan xD kohta pitää...
ap