Varmasti monet meistä lapsuudesta tietävät millaisia opettajat todellisuudessa ovat,
joten he eivät kyllä ansaitse yhtään enempää. Päinvastoin.
Kommentit (11)
ei tainnu koulu oikein mennä sulla putkeen?
Mulla oli tosi hyviä opettajia. Varsinkin ala-asteen opettajat tekivät työtään sydämellään ja olivat ehdottomasti kutsumusammatissaan. Yläasteellakin oli opettajia, jotka olivat ensisijaisesti kasvattajia ja pedagogeja eivätkä vain oman aineensa asiantuntijoita. Toki pari haastavampaakin persoonaa oli, mutta kyllä heidän kanssaan tuli toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lapsuudessani upeita opettajia. Osa heistä on edelleen esikuviani. Toki joukossa oli muutama huonompikin - missä ammatissa jokainen sen harjoittaja olisi täydellinen?
Tiedän, että joillekin sattuu oikeasti huono opettaja, joka voi pilata paljon. Tai hoitovirheen tekevä lääkäri. Tai kännykkää näpräävä rekkakuski. En silti lähtisi tuomitsemaan koko ammattikuntaa.
Joka ammatissa, oli sitten sairaanhoitaja, opettaja, rekkakuski, aivokirurgi, hävittäjälentäjä tai kenraali, on jokusen kaikkein huonoin.
Mulla ainakin monet opettajat olivat ensimmäisessä koulussa mukavia, toisessa koulussa taas todella ahdistavia ja pelottavia, ja lyttääviä. Olin hyvä oppilas, mutta opettajat olivat vanhanaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lapsuudessani upeita opettajia. Osa heistä on edelleen esikuviani. Toki joukossa oli muutama huonompikin - missä ammatissa jokainen sen harjoittaja olisi täydellinen?
Tiedän, että joillekin sattuu oikeasti huono opettaja, joka voi pilata paljon. Tai hoitovirheen tekevä lääkäri. Tai kännykkää näpräävä rekkakuski. En silti lähtisi tuomitsemaan koko ammattikuntaa.
Joka ammatissa, oli sitten sairaanhoitaja, opettaja, rekkakuski, aivokirurgi, hävittäjälentäjä tai kenraali, on jokusen kaikkein huonoin.
...siis, on joku se kaikkein huonoin...
Minulla oli ihania opettajia. Jotkut kokivat jotkut tietyt opettajat kamalina mm. siksi, etteivät sattnneet pitämään vaikka matematiikasta tai ruotsista. Yleensä nämä opettajien vihaajat olivat muutenkin ongelmallisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...siis, on joku se kaikkein huonoin...
No harvoin on yhtä huonoa, joka olisi kaikessa huono. Toinen loistaa toisessa osa-alueessa ja toinen toisessa.
Opettajani esimerkiksi sanoi, että jotkut ansaitsevat kiusaamisen ja katsoi suoraan minuun.
Ap
Hei ap!
Ihanaa, että osaat sieltä internetin takaa kertoa, millainen olen ja mitä ansaitsen. Noille taidoille olisi varmasti käyttöä monella alalla!
T. Opettaja
Vierailija kirjoitti:
Hei ap!
Ihanaa, että osaat sieltä internetin takaa kertoa, millainen olen ja mitä ansaitsen. Noille taidoille olisi varmasti käyttöä monella alalla!
T. Opettaja
Teen vain sitä mitä sinä minulle opetit.
T. Oppilaasi