Mieheni väittää että lasten tarhakuvat/koulukuvat esillä ovat vanhainaikaista ja noloa, ja että meidänkin pitäisi luopua tästä
Ei niitä kuvia kuulemma koko ajan tarvitse katsella. Meillä on siis Ikean lack-hylly laitettu seinälle ihan lasten kuvia varten. Herranjumala, en maksa kuvista että ne heitettäisiin johonkin laatikkoon! :O
Kommentit (15)
Ne ovat varhaiskasvatuskuvia nykyään. Tarhoja ei ole enää olemassa.
T: vakaope
Meillä ei ole esillä, mutta pari taulua olisi kyllä tarkoituksena laittaa seinälle. En erityisemmin ole myöskään mikään valokuvien esille pistäjä, mutta ei se mua haittaakaan. Tuohan se kodikkuutta kun on kuvia esillä. Ehkä se miten ne on sommiteltu tai millä tyylillä ovat esillä on ratkaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Onko tarhoja koskaan ollutkaan ? Päiväkodissa olen itsekin ollut, mutta kyllä se enemmän henkisellä tasolla tarha oli minulle.
Meillä on myös valokuvia esillä, mutta yläkerrassa ja portaissa, ja siellähän vieraat ei käy (joten ei tarvitse nolostella).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tarhoja koskaan ollutkaan ? Päiväkodissa olen itsekin ollut, mutta kyllä se enemmän henkisellä tasolla tarha oli minulle.
70-luvulla lapset laitettiin päiväksi tarhaan.
Kokonainen kirjahylly pelkille valokuville on kyllä aika junttia. :)
Ikean lack-hylly on yhtä nolo, kuin valokuvat.
Ehkä hyllyn kuvineen voisi stailata.
Keksin heti erilaisia mahdollisuuksia. Kannattaa selata sisustuskuvia (esim. decoration ideas shelf and photos), voi syntyä ideoita, jotka perustuvat siihen, mitä kotoa jo löytyy.
Että sellainen vuoden iskä nolostelee lapsiaan ja ketjussa saman henkiset taputtaa käsiä. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Pettää niin ei halua lasten kuvien olevan esillä?
En minäkään niitä olohuoneen paraatipaikalle laittaisi, kuin alttarille. Mutta miksei juuri jossain sivummassa, portaikon seinähän on esim. kiva ja helppo paikka tehdä sommitelmia. Tai sitten vaikka työhuoneessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
Miltä sinusta tuntuisi jos työtäsi ja ammattiasi väheksyttäisiin jatkuvasti käyttämällä vanhentuneita nimityksiä jotka eivät mitenkään vastaa tätä päivää?
Varhaiskasvatusalan ammattilaiset eivät ikinä pääse palkkakuopasta niin kauan kuin ihmisten mielikuva heistä on, että he ovat vaan niitä "tarhan" tätejä.
Ei pitäisi vertailla omia käytäntöjään toisten käytäntöihin. Siitä tulee vaan murhetta ja pahaa mieltä.