Vannetukun FB-sivulla eeppinen meno!
Liittyen siihen aiempaan kohuun lasten käyttämisestä messutyttöinä vähissä vaatteissa ilmeisen seksuaalisessa kontekstissa (automessut, autourheiluun liitetty naiskuvasto, Vannetukun omat mainokset joissa naisilla voi näkyä jopa häpyhuulet).
Sen sijaan, että yritys pahoittelisi virhearviota, se blokkaa arvostelijat sivultaan, kiertää asiallisetkin kysymykset, hehkuttaa myyntitulostaan ja uhkailee keskustelijoita poliisitutkinnalla.
Huhhuh, some-markkinointi ei kyllä ole junttien laji.
Kommentit (239)
Onkohan vannetukku kysynyt lupaa noiden kuvien omistajilta niiden käytöstä. Ei ole montaa kuvaa jotka olisivat itse ottaneet.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:06"]Onkohan vannetukku kysynyt lupaa noiden kuvien omistajilta niiden käytöstä. Ei ole montaa kuvaa jotka olisivat itse ottaneet.
[/quote]En usko...
Saamari nyt suututtaa!!!!! Ei jumalauta mitä markkinointia!!!! :O Itselläni on 13 v. tyttö. Alkoi kyllä todenteolla suututtamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:35"]
Mitkä noista nyt oli lapsia? autoilu ja vähäpukeiset naiset ovat aina kuuluneet yhteen.
[/quote]
Kyllä mä ainakin autoilen ihan täysissä vaatteissa.
Nainen
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:06"]Onkohan vannetukku kysynyt lupaa noiden kuvien omistajilta niiden käytöstä. Ei ole montaa kuvaa jotka olisivat itse ottaneet.
[/quote]
Ei ole varmaan. Joku puutteessa oleva sairas tyyppi niitä varmaan latailee sivustolle. Hyi sentään.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:35"]
Mitkä noista nyt oli lapsia? autoilu ja vähäpukeiset naiset ovat aina kuuluneet yhteen.
[/quote]
Kyllä mä ainakin autoilen ihan täysissä vaatteissa.
Nainen
[/quote]
Juu minäkin teen niin. Ei kai kukaan pikkarit päällä pelkästään autoile. Kamalia kuvia. Tekee oikeesti pahaa katsoa. Naista halveksitaan. Nainen on esine. Objekti.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:21"]Onko nuo 15v tytöt jotain sheerleedereitä?
Jos urheilua tuetaan ja mitä mieltä olette siitä että ovat peleissä tanssimassa samoissa vaatteissa?
[/quote]Eri asia tässä autoharrastus/seksikkäät messutytöt -viitekehyksessä.
Äidit, isät ja tervejärkiset ihmiset. Emne voi sallia tällaista. Antakaa rehellinen palaute Vannetukku.fi yritykselle. Ehkä he tajuavat mokanneensa!
Eikö tyttöjen vanhemmat ymmärrä ottaa yhteyttä tähän firmaan ja pyytää poistamaan kuvat!?!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:18"]Äidit, isät ja tervejärkiset ihmiset. Emne voi sallia tällaista. Antakaa rehellinen palaute Vannetukku.fi yritykselle. Ehkä he tajuavat mokanneensa!
[/quote]
Tuskin. Nyt ovat nimitelleet palautteen antajia kukkahattutädeiksi ja hehkuttavat omaa menestystään kohun myötä.
joku matti meikäläinen siellä varmaankin häärää ja ylläpitää tuota niiden fb sivua... taso on tosi alhaista... surullista :(
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:18"]Äidit, isät ja tervejärkiset ihmiset. Emne voi sallia tällaista. Antakaa rehellinen palaute Vannetukku.fi yritykselle. Ehkä he tajuavat mokanneensa!
[/quote]
Tuskin. Nyt ovat nimitelleet palautteen antajia kukkahattutädeiksi ja hehkuttavat omaa menestystään kohun myötä.
[/quote]
Onko tosiaan. Todella lapsellinen yritys.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:20"]Eikö tyttöjen vanhemmat ymmärrä ottaa yhteyttä tähän firmaan ja pyytää poistamaan kuvat!?!
[/quote]
Ei kyse ole niinkään kuvista vaan siitä, että nämä lapset olivat automessuilla Vannetukkua mainostamassa (yleensä promohommissa vähäpukeisia täysi-ikäisiä naisia).
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:22"]joku matti meikäläinen siellä varmaankin häärää ja ylläpitää tuota niiden fb sivua... taso on tosi alhaista... surullista :(
[/quote]
Jonne Ylilaudalta? Taso on sen mukainen tosiaan.
Herranjumala. Kirjauduin Facebookiin. Menin heidän sivuilleen ja avasin Kuva-kansion. Kauheasti vähäpukeisia naisia/ tyttöjä. Todellako meistä naisista ajatellaan tällä tavalla. Mihin tämä yhteiskunta on menossa. Katsokaa kuvat jos ilkeätte ja pystytte. Kuvia on todella paljon.
Tuo yks blondi tyttönen siinä auto kuvassa peppu esillä ja ties mitä muuta esillä, näyttää 13-14 vuotiaalta. :/
Onko tää ees laillista? N39+ kaksostytöt 12v. Nimittäin huolestuttaa omat tytöt. Ei pysty kuvittelemaan tätä. Jos joku minun tyttöjäni katsoiskin tai koskis...niin en tiedä mitä tekisin...Räjähtäisin!!
Eipä tarvii sieltä ostaa mitään.
Lapsellista väkeä Vannetukulla.