Poikaystävä painostaa värjäämään hiukset vaaleaksi, oma väri tummanruskea
Isäni on Italiasta, ja ihoni on myös melko tumma. Poikaystävä näyttää minulle esimerkkikuvia "kato nyt kun tääkin tumma muija näyttää hyvältä blondina"
Saisin olla ensinnäkin jatkuvasti värjäämässä juurikasvua pois, enkä halua hiuksistani kauhtuneita haperoita. Lisäksi varmaan kampaajallakin menisi ainakin 3 kertaa (?) saada näistä vaaleat
Kommentit (69)
En halua erota koska poikaystävä maksaa minun asumisen ja muutkin elinkustannukset.
Laita vaihtoon tommonen säälittävä pipipää ja etsi itsellesi kunnon mies!!!
Käske sitä vetämään käteen ja painumaan helvettiin.
Mitäs veikkaatte onko ap vielä linjoilla?
Maailmassa on muutama miljardi muita naisia, eiköhän sieltä löydy heti sopiva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on muutama miljardi muita naisia, eiköhän sieltä löydy heti sopiva nainen.
Kai sä ymmärsit että ap on nainen ilmeisesti vielä hetero?
Seurustelin tällaisen ehdottelijan kanssa.
Aika nopeasti paljastui että mies oli edelleen ihastunut exäänsä, jonka hiustenväriä ja tyyliä yritti minulle tyrkyttää. Meidän eromme jälkeen alkoi seurustelemaan tuollaisen exä-kloonin kanssa.
Laita peruukki joskus seksiä varten
Tapailin miestä, joka oli pakottanut/ manipuloinut exänsä värjäämään maantienväriset hiuksensa bruneteiksi. Itsellä tummanruskeat hiukset, joten tätä hänen ei tarvinnut vaatia. Sen sijaan alkoi vähin erin tulla muita vaatimuksia.
Älä lähde mukaan tuohon. Vaatimukset eivät tähän lopu. Tapailumiehen exä oli koulutettu nainen (dosenttina yliopistolla), mutta niin vain taipui hiusten värjäyksen ohella mitä mielikuvitusellisempiin vaatimuksiin, kuten alapään sokerointiin, piiskattavaksi sm-seksiin, ym asioihin.
Hiukset menevät pilalle, ja muutenkin ei.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin tällaisen ehdottelijan kanssa.
Aika nopeasti paljastui että mies oli edelleen ihastunut exäänsä, jonka hiustenväriä ja tyyliä yritti minulle tyrkyttää. Meidän eromme jälkeen alkoi seurustelemaan tuollaisen exä-kloonin kanssa.
Uups, ollaankohan seurusteltu saman miehen kanssa? Hänen exänsä oli upea blondi, ja vertasi häneen. Sai jäädä.
So? Kunhan ei painosta nyrkin iskun kohteena olemiseen.
Mun mies kuolaa blondien perään ja puhuu heistä viikottain. Kuulemma jos näkisi mun kuva netissä niin ei kiinnostais.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kuolaa blondien perään ja puhuu heistä viikottain. Kuulemma jos näkisi mun kuva netissä niin ei kiinnostais.
Huono juttu. Miksi jatkat hänen kanssaan?
Jätä se. Etsi mies, joka pitää bruneteista. Etsikööt aidon blondin itselleen. Suomessa niitä riittää.
Painostaminen kuulostaa pahalta. Nyt on oikea hetki laittaa rajat, jokainen ihminen tekee tällaiset päätökset itse.
En voi muuta sanoa kuin että bf ontodella lapsellinen ja tökerö.
Minkäikäisiä olette? Toivottavasti menee nuoruuden tyhmyyden piikkiin.
Ap, sanot poikkikselle suoraan, että jos et kelpaa tummana, et halua olla hänen kanssaan. Tyhmälle ehkä pitää selittää, mitä kaikkea haittaa jatkuvaan värjäysrumbaan liittyy.