Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emla-laastari ennen koronarokotetta?

Vierailija
08.01.2022 |

Moi, saako piikkikammoiselle lapselle laittaa emla-laastarin ennen koronarokotetta, tietääkö joku? Oletko itse laittanut? Mistä tietää tasan oikean kohdan mihin se siinä tapauksessa laitetaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihme, kun se rokotus ei tunnu yhtään!

Vierailija
2/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmasti laittaa. Tai miksi ei saisi, kun verikokeeseenkin saa laittaa? Pystyykö soittaa terveyskeskukseen ja kysyä, että jos joku laittaisi sen siihen oikeaan paikkaan ennen rokotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa varmasti laittaa. Tai miksi ei saisi, kun verikokeeseenkin saa laittaa? Pystyykö soittaa terveyskeskukseen ja kysyä, että jos joku laittaisi sen siihen oikeaan paikkaan ennen rokotusta?

Kuormittaisitte terveydenhuoltoa tuollaisella?

Vierailija
4/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin itselleni , olen 66 v. Jätin sen suojamuovin käteen ja sanoin pistäjälle että tuikkaa siihen kohtaan mistä muovisuojus poistetaan. EIKÄ TUNTUNUT OLLENKAAN. Se piikkikammo nyt on ihan aikuisten oikeasti olemassa , tiedoksi joillekuille enkä minä häpeile sitä ollenkaan. Eli laitat Emlan ja sanot lapsellesi että piikki ei tunnu missään! Tsemppiä teille!

Vierailija
5/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuormittaisitte terveydenhuoltoa tuollaisella?

Onko se sitten jotenkin vähemmän kuormittavaa, jos joutuu taistella piikkikammoisen lapsen kanssa? Sehän ei sitten rajoitu tuohon yhteen kertaan, vaan mitä huonompia kokemuksia piikkikammoisella piikeistä on, sitä vaikeampi on seuraava kerta. 

Mun yksi kaveri on diabeetikko. Hänellä on edelleen aikuisena kammo verikokeista, kun lapsena joutui niihin niin usein ja aina väkisin pistettiin. 

Vierailija
6/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä itse että piikki ei satu mutta lapsi on ihan kauhuissaan piikeistä.

En halua soittaa terveyskeskukseen ja kysyä asiaa kun siellähän on tosiaan kaikki palvelut tukossa kun ihmiset soittavat kaiken maailman asioista.

Sen takia kysyin jos joku täällä olisi käyttänyt emlaa lapselle tässä rokotuksessa.

Vierailija
7/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pfizerin rokotteesta löydetty mikroteknologiaa – La Quinta Columna"

Mitenkäs siellä Pietarissa on lähtenyt aamu käyntiin? Onko pakkasta? Meillä on aika kylmä.

Vierailija
8/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä itse että piikki ei satu mutta lapsi on ihan kauhuissaan piikeistä.

En halua soittaa terveyskeskukseen ja kysyä asiaa kun siellähän on tosiaan kaikki palvelut tukossa kun ihmiset soittavat kaiken maailman asioista.

Sen takia kysyin jos joku täällä olisi käyttänyt emlaa lapselle tässä rokotuksessa.

Joihin asiasi vahvasti lukeutuu.

Vierailija
9/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vastauksesta, luin jostain että kaikkiin rokotuksiin ei voi laittaa laastaria. Mutta jos sinä sait rokotteen niin ilmeisesti on ok.

Vierailija
10/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätty monta ilmoitusta asiattomasta sisällöstä. Tiedoksi vain sinne trollitehtaalle.

11/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen ottamassa kolmannen rokotuksen ja ihmettelin kun en tuntenut pistoa ollenkaan ja sanoinkin rokotuksen antajalle, että joko pisti kun ei tuntunut ollenkaa.

Kahdella ensimmäisellä kerralla sen sentään juuri ja juuri tunsi.

Ensimmäisellä kerralla ilmeiseti myös jännitti enemmän ja käsi oli koukussa sylissä, mutta toisella kertaa oli ilmeisesti ammattilainen rokottamassa, kun sanoi että pidä vaan käsi suorana ja rentona sivulla.

Nyt myös olkapää tuntuu huomattavasti vähemmän "aralta" kun ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
12/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihin asiasi vahvasti lukeutuu.

Mä en nyt ihan ymmärrä, miksi tämä aloittajan asia on jotenkin erityisen turha. Jos tullaan rokottamaan, niin sehän on sitten hyvä, että se rokotus saadaan hoidettua ajoissa. Kirjoitin tuossa yllä, että mitä huonompia kokemuksia piikkikammoinen lapsi piikeistä saa, sitä voimakkaammin hän voi reagoida. Ja nuo kokemukset voivat heijastua ihan aikuisuuteenkin asti. Että ei ole mikään "kaiken maailman asia".

Vierailija
13/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä koronauskovaiset tajua vaikka niille rautalangasta vääntää että piikki on myrkkyä, ja siinä on nanosiruja jotka nyt löydetty ja uutisoitu laajasti vapaassa mediassa.

R.I.P. vaan etukäteen!

Anna olla. Jos ajattelet, että ihmisiä kuolee rokotyeeseen, niin eikös ihmiskunnan vähentäminen ole hyvä? Ja Vallilan ovat tehneet piikin ottaneet, minä mukaan lukien , itse. Jos voisit lopettaa tuon oman valistuksesi. Varsinkaan,koska et selkeästikään ole asiantuntija. Uskon, että rokotteilla on haittavaikutuksia, .Kuta valitsin pienemmän pahan. Eikö ole hyvä, että itse tiedät mitä rokotukset ovat ? Jätä meidät muut rauhaan.

Vierailija
14/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliseen kysymykseen taas näitä rokotevastaisuuksia,niitä ei kysytty.

Vierailija
15/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siihen on Emlaa tuhlata. Laita joku "lume"-laastari, ajaa ihan saman asian. Koronapiikki ei juuri tunnu lainkaan, muut rokotukset sattuu, kuten myös verinäytteenotto.

Vierailija
16/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emlaa saa voiteenakin, hieroo sitä olkavarteen ennen kuin lähtee rokotukseen.

Vierailija
17/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siihen on Emlaa tuhlata. Laita joku "lume"-laastari, ajaa ihan saman asian. Koronapiikki ei juuri tunnu lainkaan, muut rokotukset sattuu, kuten myös verinäytteenotto.

Minulla ei rokotukset oo sattuneet yleensä, mutta nuo kyllä sattuivat ja samaa sanoo mies. Heti myös alkoi särkeä sitä kohtaa. Verikoekin tuntuu vähemmän. Ei näissä piikkiasioissa voi sanoa yleispätevästi sattuuko.

Vierailija
18/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Ja sijaintikaan ei ole niin tärkeä, kun käännät hänen huomionsa pois pistosta.

Jos hän on oikeakätinen, pyritään pistämään vasemman olkavarren yläosan lihakseen.

Rokotustilanteessa sanot hoitajalle, että lasta hiukan jännittää. Yleensä vanhemman asenne tarttuu lapseen, joten älä siirrä omia pelkojasi hänelle.

Vierailija
19/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on piikkikammo, niin on piikkikammo.

Vierailija
20/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus sattuu jos aine jää kirvelemään ihon alle. Kun pistetään lihakseen, minne sen kuuluu kunnolla mennä, niin ei tunnu miltään. Siellä ei ole tuntoa samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan