Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnan somekeskustelut - ihanaa rakas pus

Vierailija
08.01.2022 |

Tiedättekö pariskuntia jotka "keskustelee" toisilleen somen välityksellä? Semmoista siirappista lässytystä on ihan joka päivityksessä jatkuvasti.
Kiitos tästä päivästä rakas - ole hyvä muru. Olipa ihana lahja minkä sain sulta joululahjaksi- mitä vain sinulle rakas.
Voi kun oli mahtavaa olla kainalossasi - kyllä ihan parasta. Tuntee tunnetta rakastunut, ihan parasta seuraa, pusipusi. Tätä on jatkuvalla syötöllä. Siis miksi??? Miksei noita asioita voi sanoa toiselle suoraan kun he ovat vielä samassa paikassa kun noita kirjoittavat? Miksi pitää laittaa someen? Tunnen myötähäpeää ja oikeasti jo naurattaakin tuo touhu..! Näissä kyseessä vielä ihan aikuiset ihmiset. Ei hyvää päivää,en ymmärrä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään.

Vierailija
2/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulla tuli tästä kuvauksesta ensimmäisenä mieleen Renny ja Johanna? En ole edes somessa enkä siten seuraa kumpaakaan mutta silti nämä heidän lässytyspäivityksensä jotenkin päätyvät aina korviini?!?? En edes halua kuvitella millainen imelä muru-hanipuppeli-darling-yliannostus siellä heidän sometileillään todellisuudessa on kun jo pelkkä pintaraapaisu tuosta saa minut voimaan pahoin 😵‍💫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tuttavapariskunta, jotka koko ajan tykkää ja edelleenlähettää toistensa fb-päivityksiä

Vierailija
4/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulla tuli tästä kuvauksesta ensimmäisenä mieleen Renny ja Johanna? En ole edes somessa enkä siten seuraa kumpaakaan mutta silti nämä heidän lässytyspäivityksensä jotenkin päätyvät aina korviini?!?? En edes halua kuvitella millainen imelä muru-hanipuppeli-darling-yliannostus siellä heidän sometileillään todellisuudessa on kun jo pelkkä pintaraapaisu tuosta saa minut voimaan pahoin 😵‍💫

Okei, no itse en seuraa heidän sometilejä joten en (onneks) tarkemmin tiedä millaista lässytystä heillä on. Mutta joka tapauksessa ärsyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä