Ihanaa painaa 50kg!
Enkä ole edes nähnyt vaivaa!
Kommentit (15)
Mitä siinä on ihanaa?
Painan myös 50 kg enkä koe mitään erityistä ihanuutta. Ylä- ja alamäkeä elämä, painosta riippumatta kaikilla.
Jep, on se ihanaa. Itsensä vaatettaminen on helpompaa. Vähän turhauttavaa on se, että oma kropan malli kun ei ole mikään kauniin naisellinen, niin upeaa vartaloahan tästä ei saa millään kiloilla.
En haluaisi painaa vähemmän, alipainoisella ei ole lihaksia joita treenaan. T
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:22"]Mitä siinä on ihanaa?
Painan myös 50 kg enkä koe mitään erityistä ihanuutta. Ylä- ja alamäkeä elämä, painosta riippumatta kaikilla.
[/quote]
Sama. :D elämä perseellään ja mielenterveysongelmia vaikka muille jakaa mutta ainakin painan 50kg! JEE!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:22"]
Mitä siinä on ihanaa?
[/quote]
Ei se ihan yksi lysti ole, että mitä painaa. Minä olin vuosi sitten 15 kiloa painavampi. Nyt voin paremmin, nukun paremmin, kun yöllä ei närästä, olen virkeämpi, pystyn harrastamaan esiteinien kanssa enkä jää juostessakaan niistä jälkeen. Kykkiessä ja kumarrellessa läskit ei puserra vatsasta. Ja on musta kiva sekin, että bikineissä tai juhlamekossa näyttää hyvältä.
Täällä 52kg/167/D70, tiimalasivartalo, kauniit näkyvät lihakset ... iso painonpudotus takana, joka meni (aloittamisen jälkeen) helposti! :)
Joten komppaan aloittajaa; ihanaa elää ilman ylipainoa!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:23"]En haluaisi painaa vähemmän, alipainoisella ei ole lihaksia joita treenaan. T
[/quote] ap siis. En ole koskaan ollut lähelläkään ylipainoa, mutta on iso ero siinä, painaako 54 vai 50. Siis fiiliksissä. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:19"]
Onnea, mä painan vähemmän.
[/quote]
Onko se hyve, että on alipainoinen? Tai tervetä?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:28"]Täällä 52kg/167/D70, tiimalasivartalo, kauniit näkyvät lihakset ... iso painonpudotus takana, joka meni (aloittamisen jälkeen) helposti! :)
Joten komppaan aloittajaa; ihanaa elää ilman ylipainoa!
[/quote]
Täällä 165cm/50kg/70E tiimalasivartalo :) Painavimmillani olen ollut 55kg ja sekin joskus vuosia sitten, mutta nyt meinaa paino jatkuvaan laskea alle 50kg.
Treenaan liian kovaa syömiseen verrattuna, mutta jos jotain hyvää, niin peppu on pyöreä ja kyykkäämisen ansiosta timmi, vyötärö alle 60cm ja timmi, oikeastaan koko kroppa on timmi.
En pidä tätä edes mitenkään erityisen hienona. Sitä, että minulla on tälläinen vartalo. Mun mies on jatkuvaan kiinni mun pepussa ja rinnoissa ja sen lisäksi jaksaa jatkuvaan ihmetellä miten pieni mun vyötärö on, mutta minulla on muutakin elämässäni, kuin vain mun vartalo.
No mulla ei ole läheskään tuollainen vartalo, vaikka painan saman verran. Olen paljon lyhyempi ja pötkömäisempi, tissitön lattaperse. Ap
No tehän ootte todella lyhyitä joten kyllä teille tuo 50kg sopiikin.
Itse olen 177cm pitkä ja anoreksia aikoinani painoin 53kg... mikä oli tietysti liian vähän. Nyt painan 65kg enkä voisi tyytyväisempi olla! :) Olkaa ylpeitä vartaloistanne :)
Onnea, mä painan vähemmän.