Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siivoustyö ainoa mitä voi tehdä yksin?

Vierailija
08.01.2022 |

Muita ammatteja?

Väsyn ihmisistä ja sosiaalisista kontakteista ihan hirveästi.

Kokemuksia? Ideoita?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin yksin tehtävä töitä. Esim. postinjakajat ja roskakuskit kulkevat yksin

Vierailija
2/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarantoimittajat, automaatiokoneiden huoltajat ja täyttäjät. Näissä tosin sen verran ihmiskontaktia että pitää pyytää allekirjoitus ja noutaa tavaroita milloin näkee muitakin ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkoneenkuljettaja

nosturinkuljettaja, nimenomaan torninosturin

Siivooja joutuu aika usein häsäämään muiden työntekijöiden joukossa yksinään. Niin että onko sekään kivaa, kun yrität hoitaa työs ja muut on tiellä.

Vierailija
4/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset laitteiden huoltajat ja korjaajat.

Vierailija
5/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoalueiden hoitaja, esim. kaupungilla tai kiinteistöhoitoyrityksessä

Vierailija
6/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsäkoneenkuljettaja

Siivooja joutuu aika usein häsäämään muiden työntekijöiden joukossa yksinään. Niin että onko sekään kivaa, kun yrität hoitaa työs ja muut on tiellä.

Omat kokemukset että rappusiivousta sai tehdä käytännössä ihan yksin, sitä on niin näkymätön talon asukkaille. Toimistosiivous taas usein tehdään kun työntekijät on jo poistuneet, todella harvoin siellä toimistolla ketään oli.

Vierailija
7/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä.

Ajanvaraaja (joka soittelee asiakkaille ja varaa ajan myyjän tapaamiseen)

Vierailija
8/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risunkerääjä metsässä on myös. Tai voihan sitä yhdessäkin tehdä, jos on yltiösosiaalinen päällepäsmäri.

Vierailija
9/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mihin menet siivoomaan. On myös paikkoja, joissa sinun ympärillä on koko ajan joku. Ja joudut/saat myös jutella.

Vierailija
10/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onlyfans creator

Vierailija
11/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö ilta/yötyönä. Itse olin joskus päiväkodin iltasiivooja. Ihan parasta. Juurikin sen takia, kun ei tarvinnut nähdä ketään ja sai olla ihan yksin! Palkka oli huono, mutta kyllä se riitti. 

Vierailija
12/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsäkoneenkuljettaja

Omat kokemukset että rappusiivousta sai tehdä käytännössä ihan yksin, sitä on niin näkymätön talon asukkaille. Toimistosiivous taas usein tehdään kun työntekijät on jo poistuneet, todella harvoin siellä toimistolla ketään oli.

Ai, mä olen ainakn ollut toimistoissa, joissa siivooja siivoo ihan normi työaikana. Illuusio siivota toimistoja iltamyöhään on mennyttä hyvinkin pitkälti.

Vierailija
13/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä paljon korkeamman koulutuksen töitäkin missä saa tehdä paljon yksin kun ollaan lähes kokoajan etätöissä.

Vierailija
14/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkoneen kuljettaja

veturinkuljettaja

Aika usein remonttikohteissa on aika vähän duunareita ja ei ne paljon puhu.

Vierailija
15/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsäkoneenkuljettaja

Ai, mä olen ainakn ollut toimistoissa, joissa siivooja siivoo ihan normi työaikana. Illuusio siivota toimistoja iltamyöhään on mennyttä hyvinkin pitkälti.

Omasta kokemuksesta on kyllä jo 10+v aikaa, ehkä on käytännöt muuttuneet. Itse sain mennä vakuutusyhtiöiden toimistoja siivomaan käytännössä milloin tahansa 16 jälkeen, ja viikonloppuisinkin jos ei perjantaina huvittanut tehdä töitä.

Vierailija
16/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsäkoneen kuljettaja

veturinkuljettaja

Aika usein remonttikohteissa on aika vähän duunareita ja ei ne paljon puhu.

Mä en ehdottanut veturinkuljettajaa, koska aistin ap:n mielentilan liian riskialttiiksi tuohon ammattiin.

Vierailija
17/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsäkoneenkuljettaja

Omasta kokemuksesta on kyllä jo 10+v aikaa, ehkä on käytännöt muuttuneet. Itse sain mennä vakuutusyhtiöiden toimistoja siivomaan käytännössä milloin tahansa 16 jälkeen, ja viikonloppuisinkin jos ei perjantaina huvittanut tehdä töitä.

Työnantajat eivät tahdo maksaa vuorolisiä, joten siksi työt tehdään arkena ja päiväsaikaan.

Vierailija
18/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöläinen

Vierailija
19/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimistojen siivoaminen päiväaikaan on ihan hirveetä. Koko ajan pitää olla pyytämässä "anteeksi häiritsenkö" tms. Sitten kun kaikki eivät edes tervehdi takaisin, ja kun on vielä ohjeistettu että kaikkia asiakkaita pitää tervehtiä. Jotkut eivät vaivaudu edes väistämään. 

Olis noin tuhat kertaa helpompaa ja miellytävämpää siivota noita iltatyönä. Ja tulisi siisitimpää ja sais hoidettua hommat nopeammin. Alue voisi myös tällöin olla isompi. 

Vierailija
20/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja. Päivittäiset ihmiskontaktit työmaalla 0-2, hyvin harvoin enemmän. Tällä viikolla olen töissä nähnyt kerran yhden ihmisen, joka kävi maanantaiaamuna kertomassa mitä pitää tehdä ja miten kaikki toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi