Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saatiin sitten lapset kotiin ilman opetusta

Vierailija
08.01.2022 |

14 vrk karanteenia ilman opetusta. Ei kouluruokaa.

Oletteko nyt tyytyväisiä, lähikoulumöhkääjät? Aiotteko itse opettaa?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se karanteeni lyhentynyt. 4-5 päivään

Vierailija
2/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miten opetus hoidetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se karanteeni lyhentynyt. 4-5 päivään

14 vrk.

Ei ole opetusta eikä saa kouluruokaa koska on lähiopetuksessa. Jonne ei pääse.

Happy now?

Vierailija
4/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miten opetus hoidetaan?

Karanteenissa ei ole opetusta.

Vierailija
5/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta myös moni työpaikka ilman työntekijöitä, kun virukselle annettiin ryntäyskäsky kouluihin.

Vierailija
6/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ne on karanteenissa eikä koulussa?

Vierailija
7/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiot on kohta tyhjiä. Koko opetusryhmä karanteeniin kun jollakulla on tartunta.

Laskin että jos esim minun lapseni on sairasrunut, hän passittaa karanteeniin päivässä pari sataa muuta opiskelijaa.

Vierailija
8/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiot on kohta tyhjiä. Koko opetusryhmä karanteeniin kun jollakulla on tartunta.

Laskin että jos esim minun lapseni on sairasrunut, hän passittaa karanteeniin päivässä pari sataa muuta opiskelijaa.

Ei noin joudu karanteeniin urpot.

Vierailija
9/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"karantenissa ei ole opetusta""?? Järjen jättiläisethei, kyllä karanteenissa tulee läksyt kotia jotka pitää tehdä ja palauttaa opettajille, tai sit olla etänä tunnilla!!Se on tätä nykyaikaa!!!

Vierailija
10/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sairastuu kaikki, että on aiheellista. Ja sairastuttavat tietysti jokainen omat perheensä.

Vierailija
11/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpot. KOKO opetusryhmä 14 vrk karanteeniin jos yhdellä siellä on tartunta. Lukiossa se opetusryhmä on joka tunnilla eri eli siinä lähtee sitten pari sataa karanteeniin yhtenä päivänä.

Vierailija
12/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukiolaisella on kolmena päivänä viikossa a-kielen tunti jonne kuljetaan julkisilla useasta muusta lukiosta. He levittävät tartunnan omiin kouluihinsa, koteihinsa ja bussissa kanssamatkustajille.

Vierailija
13/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenissa on oikeus opetukseen ja kouluruokaan. Mutta koska kunnat eivät viitsi maksaa opettajille lisää tai palkata lisää opettajia, niin täysipäiväistä etäopetusta ei ole tarjolla.

Vierailija
14/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"karantenissa ei ole opetusta""?? Järjen jättiläisethei, kyllä karanteenissa tulee läksyt kotia jotka pitää tehdä ja palauttaa opettajille, tai sit olla etänä tunnilla!!Se on tätä nykyaikaa!!!

Karanteenissa ei ole opetusta.

Itsekseen sitten mökelletään.

Minulle tämä ei ole ongelma. Onko teillä yhtä helppoa lukion pitkä matikka?

Vierailija
15/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karanteenissa on oikeus opetukseen ja kouluruokaan. Mutta koska kunnat eivät viitsi maksaa opettajille lisää tai palkata lisää opettajia, niin täysipäiväistä etäopetusta ei ole tarjolla.

Meneekö ne bussilla koululle syömään?

Vierailija
16/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpot. KOKO opetusryhmä 14 vrk karanteeniin jos yhdellä siellä on tartunta. Lukiossa se opetusryhmä on joka tunnilla eri eli siinä lähtee sitten pari sataa karanteeniin yhtenä päivänä.

Ohis tämä sitten vaihtelee kouluittain. Koko opetusryhmä ei mene karanteeniin vain lähimpänä tartunnan saanutta istuneet, jotka katsotaan altistuneiksi.

Vierailija
17/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänen lapsi o ope, joka opettaa päivässä 6-8 eri ryhmää, niin eikö hänen sairastuessaan joka ryhmä saa karanteeniin?

Vierailija
18/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ylimitoitettuja toimia flunssataudin takia! Kiuru on sairastunut Napoleonin tautiin. Ps. Kumma ettei vaaleja nyt siirretä johtunee, että nämä valikoidut sulut on vain likaista politikointia?

Vierailija
19/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis tämä sitten vaihtelee kouluittain. Koko opetusryhmä ei mene karanteeniin vain lähimpänä tartunnan saanutta istuneet, jotka katsotaan altistuneiksi.

Ei vaihtele.

Hallitus linjasi että KOKO opetusryhmä karanteeniin.

Vierailija
20/143 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sen juuri eilen päättivät muuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi