Mikä raskausajan tukivyö on paras?
Etsin raskausajan tukivyötä, joka olisi laadukas, mutta ei mielellään näyttäis miltään sairaalavarusteelta. Kokemuksia? Onko esim. Carriwell ollut hyvä?
Kommentit (4)
Mulla ollut kahdessa raskaudessa käytössä Anitan Baby Belt, tykkäsin ja tuki sopivasti. Nyt tällä kertaa hänkin Anitan Baby Sherpan, on tukeva, kivannäköinen ja tuntuu nyt plussalta, ettei tule sitä mahapussia. Plussaa myös siitä,että on Xs- koko saatavilla. Eikä näytä tuo ainakaan sairaalavarusteelta, googlaa
Onko jotain sellaista, jota voisin käyttää nyt rv 34 alkaen ja siten lapsen syntymän jälkeen "korsettina"? En haluaisi ostaa muutaman viikon takia.
Kiitos vastauksista! - luulen, että Anitan Baby Sherpa on se mitä etsin. Mullakin on ollut aiemmin se Anitan Baby Belt, muuten hyvä, mutta vieroksuin sitä mahapussia myös.
t. ap
Minulla oli terveyskeskuksen välinelainaamosta lainassa ihan kunnollinen valkoinen tukivyö. Oli kyllä hyvä urheillessa. Selkä kun löystyi heti alussa. Mutta tällaista et halunnut? Olisi ilmainen vaihtoehto, hae kevyemmän kanssa käytettäväksi?