Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lopettaa suhde vaikeaan naiseen...

Vierailija
30.04.2015 |

olemme seurustelleet 7 kuukautta ja suhde alkaa ahdistaa koko ajan enempi. Oli sovittu ns.seksisuhde, mutta nainen alkanut kuvitella enempi. Tekstaa ja laittaa facessa kymmeniä viestejä päivässä, vaatii tunnin videopuheluita. Hän ei ole ihan tasapainoinen. Miten perua seuraava tapaaminen ja lopettaa koko suhde. ?? olen 46-vuotias elämää nähnyt mies ja ihan hukassa asian kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelette, mutta olette sopineet seksisuhteesta? Nyt en tajua tätä yhtälöä. Tiedätkö itsekään, mitä olet naiselle lupaillut?

Vierailija
2/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta tämä homma ei oikein enää toimi, koska selvästi sulla alkaa olla tunteita pelissä ja mulla niitä tässä ei ole. Ehkä olisi parempi jos ei tavattaisi enää. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 06:57"]

"Musta tämä homma ei oikein enää toimi, koska selvästi sulla alkaa olla tunteita pelissä ja mulla niitä tässä ei ole. Ehkä olisi parempi jos ei tavattaisi enää. "

[/quote]

Ei noin missään nimessä. Ei kannata ruveta puhumaan naisen tunteista mitään. Puhut vain itsestäsi ja kerrot, että haluat lopettaa suhteenne, koska et ole tyytyväinen siihen. Teet myös selväksi, että et halua olla missään tekemisissä jatkossa naisen kanssa. Nyt otat niskasta itseäsi kiinni ja kerrot asian naiselle.

Vierailija
4/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 4. T.ap Homman tekee vaikeaksi, että nainen kiristää minua esim.kertomalla asioitani eteenpäin. Olin liian avoin ja kerroin esim. avioeroni taustoista. Kiristää minua jatkamaan. t.ap

Vierailija
5/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee...

Vierailija
6/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:06"]Kiitos nro 4. T.ap Homman tekee vaikeaksi, että nainen kiristää minua esim.kertomalla asioitani eteenpäin. Olin liian avoin ja kerroin esim. avioeroni taustoista. Kiristää minua jatkamaan. t.ap
[/quote]

Sille hommalle laitat heti stopin. Jos sr hullu akka kuvittelee että kiristämällä saa sinut taipumaan tahtoonsa niin hän vain innostuu eikä ikinä lopeta sitä.

Vierailija
7/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että teetpä mitä hyvänsä, niin huonosti käy. Nyt vaan kerrot naiselle että et halua jatkaa. Minkälaista sun elämä tulee olemaan jatkossa, jos nyt et irrottaudu?

Vierailija
8/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:06"]

Kiitos nro 4. T.ap Homman tekee vaikeaksi, että nainen kiristää minua esim.kertomalla asioitani eteenpäin. Olin liian avoin ja kerroin esim. avioeroni taustoista. Kiristää minua jatkamaan. t.ap

[/quote]

Sittenpähän kertoo.

Toivottavasti opit tästä jotain ja olet jatkossa parempi ihmistuntija. 

Vierailija
9/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli pelkkä seksi suhde niin miks ihmeessä olet kertonut arkaluontoisia asioita itsestäsi. En ymmärrä.

Mies25

Vierailija
10/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:15"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:06"]

[/quote]

Sittenpähän kertoo.

Toivottavasti opit tästä jotain ja olet jatkossa parempi ihmistuntija. 
[/quote]

Öö niin mitä? Vaataisitko samalla lailla naiselle jota miehensä pahoinpitelee? "Toivottavadti opit jotain." Oletko helvetti tosissasi?

Vierailija
11/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:06"]

[/quote]

Check-out akasta heti, tilanne ei odottelulla parane.

Itse muuttaisin ulkomaille muutamaksi vuodeksi, enkä antaisi hullulle akalle yhteystietoja

Vierailija
12/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:06"]Kiitos nro 4. T.ap Homman tekee vaikeaksi, että nainen kiristää minua esim.kertomalla asioitani eteenpäin. Olin liian avoin ja kerroin esim. avioeroni taustoista. Kiristää minua jatkamaan. t.ap
[/quote
Aika neiti olet, mitä väliä sillä on mitä exät huutelee, sanot sille että pimeä ja huono pano, ei kiinnosta.

Vierailija
13/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:15"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 07:06"] Kiitos nro 4. T.ap Homman tekee vaikeaksi, että nainen kiristää minua esim.kertomalla asioitani eteenpäin. Olin liian avoin ja kerroin esim. avioeroni taustoista. Kiristää minua jatkamaan. t.ap [/quote] Sittenpähän kertoo. Toivottavasti opit tästä jotain ja olet jatkossa parempi ihmistuntija.  [/quote] Öö niin mitä? Vaataisitko samalla lailla naiselle jota miehensä pahoinpitelee? "Toivottavadti opit jotain." Oletko helvetti tosissasi?

[/quote]

Jos ap olisi nainen, niin tämäkin ketju olisi täyttynyt jo morkkauksista miten naiset valitsee aina paskoja miehiä :) 

Vierailija
14/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kiittää kaikkia. Kai se on vaan otettava riski ja "kerrasta poikki".

Vierailija
15/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että sillä on liian löysä pillu.

Vierailija
16/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sympatiat on kyllä nyt naisen puolella. Pitikö sun sille kertoa henkilökohtaisia asioita? Ja moni nyt vaan kiintyy seksikumppaniinsa jos tämä sattuu olemaan mukava ihminen. Jos ei kiintymystä halua, on varmaan paras luopua itselle merkityksettömistä seksisuhteista. Niihin kun liittyy usein se riski, että vastapuolelle ne eivät ole merkityksettömiä. Pahimmassa tapauksessa nainen tappaa itsensä tai tekee jotain muuta peruuttamattoman tyhmää, ja vastuu on sinun. Sinuna tosiaan miettisin miten pääsisin kivasti naisesta eroon jos sitä kerran haluat. Mutta haluatko oikeasti? Vai oletko vain sitoutumiskammoinen kakara, jota tunteet pelottaa?

Vierailija
17/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yritti muinoin ex-poikaystävä kiristää. Hänellä oli ihan fyysistäkin, millä kiristää, eli sangen henkilökohtainen kirje, jonka oli asunnostani pöllinyt. Onnistuin teeskentelemään tyttöystävää sen verran, että sain varastettua sen häneltä pois. Sen jälkeen vaihdoin puhelinnumeroni uudeksi ja salaiseksi.

Ihan otat puhelimen käteen ja sanot, että "hei Maija, nyt on niin, että ei tätä kannata enää minun kannaltani jatkaa, tämä meidän suhde ei ole sitä mitä siltä haluan emmekä sovi toisillemme, pahoittelen että joudun tuottamaan sinulle pettymyksen ja toivotan sinulle hyvää jatkoa. "Kun olet tehnyt selväksi tuolla puhelulla, että homma on ohi, bannaa ex:säsi facestasi. Siellä on asetuksissa, että estä tämä henkilö. Vaihda puhelinnumerosi, ja jos teillä on yhteisiä tuttuja, varoita heitä, että sitä ei saa antaa "Maijalle".

Kiristyksen voit leimata höpöpuheiksi. Minun ex yritti mm. soitella työnantajalleni intiimiasioistani, varoitin jo etukäteen että tällainen mieleltään epävakaa henkilö voi soitella ja hänen juttujaan ei kannata kuunnella tai ottaa todesta, yrittää kiristää minua jäämään suhteeseen. Onneksi pomoni oli järkevä.

Vierailija
18/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
19/19 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata viikset, niin nainen havahtuu ja ymmärtää jatkaa elämässään eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi