Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti hirveitä kipuja kylkilihaksissa..

Vierailija
29.04.2015 |

Mulla on jo varmaan pari kuukautta ollut jatkuvasti aivan kamalia kipuja kylkien lihaksissa. Ennen oli vaan oikealla puolella, nyt yhtäkkiä niitä on joka puolella milloin missäkin. Sellaista noidannuoli kipua. Vaikea etsiä asentoa ja syvään hengittäminen on vaikeaa. Mistä voi johtua? Olen välillä huomannut että kun tissiä kannattelee kädellä mahd. Korkealla niin kipu helpottaa. Olen 160/55 ja c/d kuppi. Voiko johtua rinnoista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia viesteistänne! Hartialihakset ovat aina olleet mulla erittäin jäykät ja siis.. Miten se sanotaan? No siis jäykät ja pää on usein kipeä sekä välillä tuntuu pala kurkussa. Kuitenkin nuo kylki/selkäkivut ovat niin sietämättömiä että ne oikeesti rajoittaa jopa olematonta elämääni. Olen siis mt syistä sairaslomalla pitkäaikaisesti. Ap

Vierailija
2/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietzen syndrooma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä lukee tuosta.. Ap

Vierailija
4/10 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo oireet osu ihan nappiin! Ap

Vierailija
5/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jostain syystä myös noita noidannuolia kamalasti :0 ap

Vierailija
6/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin vielä sen lisäisin, että jos nauran kovasti niin rupeaa vihlomaan ikävästi jotain lihasta.. Ap

Vierailija
7/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaista ku kompastuin jotenkin taitavasti ja mursin yhden kylkiluut. Nouseminen sattui, yskä ja alussa hengitys ja rintsikat paino välil. Ne luutuu alle kuukaudessa jos on varovainen, mutta itse jatkoin normaliisti ja se paheni. Kun viiden viikon jälkeen en saanut yhtäkään vatsaa tehtyä, tajusin mistä kyse.

Vierailija
8/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene selinmakuulle penkille,kädet nyrkkiin, rauhallisesti kädet suorina sivulle lasket ne niin alas kuin painuvat sitten ylös ja uudestaan rauhallisesti,voit käyttää myös kevyitä käsipainoja.
mulla ainakin venyttää rinnasta jotain,välillä runksaa ja paukkuu oikein kunnolla,tulee oikein kevyt olo kun toistelee tuota liikettä.
joskus kanssa kiristää kyljistä,ei pysty kunnolla edes hengittämään,oikein kunnon vihlaisu.
t.mies

Vierailija
9/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nelone lisää et mulla E tai F kuppi ja toki ne kylkikipuja pahentaa mutta ei aiheuta

Vierailija
10/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hartialihasten kunto? Voi säteillä koko selkärankaan ja rintakehään jos ei ole kunnossa. Itsellänikin oli sellaisia kunnon vihlaisuja yhdessä välissä, mutta menivät ajan kanssa pois kun pääsin urheilemaan pidemmän tauon jälkeen.