Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyykö sun mies sulta mielipidettä, jos myy perheenne auton?

Vierailija
29.04.2015 |

Siinäpä se oli kysymys..
Mun mies ei kysy. Oli toki hänen nimissä, että pystyi myydä, mutta jotenkin mun mielestä nää ois asioita, joista vois sopia kahdestaan..
Mitä mieltä sää oot?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellä ei ole autoa. Miehellä oma ja minulla kaksi. En myöskään anna hänelle lupaa myydä omaansa koska minä sen olen maksanut ja siihen liittyy paljon muistoja. 

Vierailija
22/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole autoa, mutta mielestäni tuo on sen verran iso asia perheen dynamiikassa, että asiasta pitäisi keskustella. Vai osteleeko mies uusia asuntojaki vain vaihtohalun takia, kun vanha kyllästyttää? Varsinkin jos on miehen nimissä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEidän auto maksoi 35000 e ja maksoin siitä puolet. Totta hemmetissä kysyy.

Vierailija
24/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kysyy. Autot on mun nimissä jote ei voi myydä ilman lupaani. Yhdessä muutenkin tälläiset päätetään

Vierailija
25/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla omat autot, eli periaatteessahan miehellä on oikeus tehdä mitä lystää omalla autollaan. Mutta kyllä minusta kuuluu keskustella niin isosta ostoksesta kun yhdessä eletään ja yhteisiä lapsia, yhteinen talo ja lainakin on. Useimmiten kyseessä kuitenkin tuhansia euroja. Ja minusta jo pienemmätkin summat pitäisi yhdessä sopia. Siis minulle on se ja sama millä hän ajelee, mutta jos perheemme joutuu ahdinkoon jotta hän saa uuden auton niin on kyllä täällä helvetti irti. Eli kyllä kysyy, ei haluaisi. Mutta vihainen mamma on pahempi vaihtoehto ;)

Vierailija
26/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän auto on mun nimissä ja mä olen sen myös maksanut, joten tuo skenaario on mahdoton. Yhdessä kuitenkin päätetään kaikki autoon liittyvä, ja uskon, että sama menisi myös toisinpäin. Toki sillä, jonka omaisuudesta on kyse, on aina viimeinen sana.

Vierailija
27/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perheessä on noin 5 autoa. Toisinaan kysyy, toisinaan ei eikä sillä mitään väliä, kenen nimissä se auto on. Paitsi silloin, kun on myymässä jonkun lapsen omilla rahoillaan ostamaa autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi