Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyykö sun mies sulta mielipidettä, jos myy perheenne auton?

Vierailija
29.04.2015 |

Siinäpä se oli kysymys..
Mun mies ei kysy. Oli toki hänen nimissä, että pystyi myydä, mutta jotenkin mun mielestä nää ois asioita, joista vois sopia kahdestaan..
Mitä mieltä sää oot?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se hyvä kysyä, kun se on mun nimissänikin ja mä kuljen sillä töissä.

Vierailija
2/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä haluaisi kysyä, mutta kysyy. Juuri vaihdettiin auto, kyllä sitä kismitti kun mulla riitti mielipiteitä, muutamat älyttömät riidat saatiin aikaiseksi, mutta sopuun silti päästiin ja nyt on hyvä uusi auto joka miellyttää molempia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kysyisi!!!!

Vierailija
4/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa että vaihtaa autoa, jos omaansa vaihtaa. Mun autoahan ei pysty ilman lupaani myymään.

Vierailija
5/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysy. Saa kait Se nyt omalla autollaan tehdä mitä haluaa. Jos ois yhteinen niin sitten varmaan kysyis.

Vierailija
6/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysyy mielipidettä :)

Vierailija
7/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat autot, joten ihan miten vaan. Yleensä kyllä aina puhutaan kaikesta, koeajotkin molemmista tehtiin yhdessä, eli uskon, että kertoisi aikeistaan vaihtaa jos niin olisi.

Vierailija
8/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisi ehkä etukäteen, muttei kysyisi mielipidettäni.

Vierailija
9/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on mun nimissä ja mulla perheen ainoa ajokortti, joten kyllä mä oletan, että multa kysyttäisiin mielipide :D

Vierailija
10/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, kun yhteisestä autosta on kyse ja mä sillä enemmän ajankin.

Vierailija
11/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysyisi. On tähänkin asti jutellut tyyliin "tuossa ois tuommoinen myynnissä, taidan käydä katsomassa...". Kun mietittiin viimeksi "perheautomme" vaihtoa uudempaan, katseltiin yhdessä nettiautoa ja laiteltiin toisillemme linkkejä mieluisista kulkupeleistä :) Olisi kamalaa jos mies möisi perheen ainoan auton eikä hommaisi uutta tilalle, tuskin semmoisia sikoja onkaan :o

Vierailija
12/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummallakin oma auto, mutta tietysti kysytään toisen mielipidettä kun ollaan vaihtoaikeissa.

Vierailija
13/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. 

Vierailija
14/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin isommat hankinnat päätetään yhdessä.

Vierailija
15/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 'kysy mielipidettä' vaan yhdessä myydään ja ostetaan autot. Kyllä minä olen vähintään yhä aktiivinen autoasioissa kuin mieskin. Tai viimeksi kun ostimme auton, mies sai valita värin, ja minä valitsin mallin, moottorin ja muut ominaisuudet. Niin ja mies tilasi siihen peruutustutkan.

Vierailija
16/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Molemmilla on omat autot.

Vierailija
17/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, tästä tulee mieleen kaveri, jonka mies myi perheen toisen auton ja vaihtoi sen moottoripyörään. Miehelle jäi siis perheen kakkosauto omia työmatkoja varten (vuorotyö) ja moottoripyörä tuli sitten harrastuskäyttöön. Vaimon vastuisiin kuului mm. viedä aamulla lapset hoitoon ja hakea heidät illalla. Vaimolla oli yli 20 km työmatka, joka päiväkoti-rumban vuoksi oli julkisilla melko haastava. Kaverini lähti kotoa lasten kanssa klo 6 ja palasivat kotiin klo 18. Päiväkoti ei tykännyt, jos kaupungista tuleva bussi oli myöhässä. Lapset valitti, kun piti kävellä / pyöräillä / istua tarakalla säällä kuin säällä.

Pari erosi muutama vuosi tämän episodin jälkeen.

Vierailija
18/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys tuntuu tosi oudolta tuossa. Ei missään nimessä toimisi siis kysymättä, mutta koko kysyminenkin tuntuu vieraalta. Luultavasti juttelisimme asiasta varmaan pitkään ja hartaasti, tyylii vaikka 2 kk, jollei nyt olis kyse vaikka kolarista, jossa auto olisi pakko uusia salamana.

Vierailija
19/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myy auton kokonaan poia vai vaihtaa? Jos vaihtaisi, niin en pitäisi niin pahana, mutta jos myy pois ja mäkin autoa tarttisin, niin totta helvetissä kysyy. Ei meillä muutenkaan olla niin mykkiä, etteikö tuollainen ajatus tulisi puheeksi. 

Me tarvitaan 2 autoa ja jos mies ei sitä ymmärtäis, niin sais kuulla todellakin. Tai hänellä ei sit ois autoa ja se olis voi voi. Meillä ei mies määrää.

Vierailija
20/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö joo? Vaikka itse en autoa ajelekkaan ja kysyy myös millainen auto ostetaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme