Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako muuttaa Kangasalalle?

Vierailija
29.04.2015 |

Nyt rehellisiä vastauksia mielellään kuntalaisilta! Mies olisi saamassa töitä Tampereelta niin ollaan sitten mietitty lähelle muuttamista. Lasten kannalta olisi varmaan parempi muuttaa vähän syrjemmäksi ja mitä olen katsellut niin Kangasalalla talot ovat halvempia mitä Tampereella. Vatialasta löytyikin yksi lupaavan oloinen ehdokas, joten erityisesti Vatialasta olisi mukava kuulla kokemuksia! Minkälaiset koulut löytyy? Onko hyvät opettajat ja osaatteko sanoa onko paljon kiusaamista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen sanoisi "muuttaa Kangasalle". Jos tämän osaa, pääsee nopeasti piireihin.

Vierailija
2/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:17"]Paikallinen sanoisi "muuttaa Kangasalle". Jos tämän osaa, pääsee nopeasti piireihin.
[/quote]
Ahaa, hyvä tietää. :D
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja rauhallinen paikka, Tampereen palvelut lähellä. Lisäksi paljon kaunista luontoa, järviä ja harjumaisemaa. Itselläni asuu sukulaisia siellä, muuttaisin! Pikkolan koulu taitaa olla aika iso ainakin, paremmin tietävät kertokoot!

Vierailija
4/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toki! Itse tamperelaisena voisin suositella. Kangasalahan on ihan lähellä.

Vierailija
5/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Vatialassa, mutta en erityisemmin pitänyt Kangasalasta. Ahdistava paikka jotenkin. Lempäälä on minusta mukavempi kunta.

Vierailija
6/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatialassa on alakoulu, ja yläkoulu on Pitkäjärven koulu, ei siis Pikkola.

Vierailija
7/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartissa treen keskustaan, sopivan pieniä kouluja...terveydenhuolto sujuu, vatialaan kulkee kaupunginkin bussi mikä tosi kätevää. jotkut maalaisia juntteja mutta vältät lähiöpubeja niin selviät. eli kannattaa.

Vierailija
8/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasalle. Kangasalla. Kangasalalainen.

Vierailija
9/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:08"]

Kangasalle. Kangasalla. Kangasalalainen.

[/quote]

Kangasalle, Kangasalle, kangasalustalainen

Isomummuni sanoi nämä näin ja hän oli syntyperäinen kangasalustalainen:

Vierailija
10/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kangasalta kotoisin. olen siis kangasalalainen.

Vierailija
11/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon paljasjalkainen tamperelainen ja aina sanonut Kanngasalalle...oon siis ihan pihalla:) Vanhempani asuvat noin 100m Tampereen ja Kangasalan rajasta ja silti aina väärin, heh.

Mutta  tuntuvat noi Orivedeltä kotoisin olevat sanovan kanssa, että menevät Oriveteen, Entäs Vesilahti? Itse sanon Vesilahdelle, miten vesilahtelaiset sanovat?

Vierailija
12/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin myös Vatialassa ja pidin alueesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi