Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti, mulle kasvaa viikset!

Vierailija
29.04.2015 |

Apua! Ikää 37 ja huomaan että nuo haituvat tuossa ylähuulen kupeissa kasvaa ja kasvaa! Nyppiminen tuolta alueelta sattuu aivan saatanasti!

Kohtalotovereita? Millä hoidatte ongelmaa? Luojan kiitos ne on vaaleita!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko yksin tämän kanssa?

-ap

Vierailija
2/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetilta saa kasvoille tarkoitettua vahaa. Osta sitä. Mutta älä käytä kulmakarvoihin, vaikka luulee onnistuvansa niin silti ne lähtevät melkein kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahin painajainen...

N38

Vierailija
4/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin, kaikilla on kasvoissa karvoja, toisilla ne ovat tummemmat ja paksummat, toisilla vaaleammat ja niin ohuet ettei niitä edes huomaa. Myös geenit vaikuttaa asiaan. Ja kyllä tuo nyppiminen sattuu niin maan perkel... Vaihtoehtona on myös vahata, höyläystä en edes suosittele. Toki jos rahaa riittää niin ilmeisesti laserhoidoilla? olisi myös mahdollista saada pysyviä tuloksia. Ole onnellinen että karvasi "löytyi" vasta nyt, itse olen teini-iästä asti taistellut viiksiä vastaan N27

Vierailija
5/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä vitonen taistelet niitä vastaan? Tuo vaha hieman pelottaa jos tulee punoitusta...

-ap

Vierailija
6/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaliuskoilla säännöllisesti pois. Terv äiti 37 ja tytär 15

Vierailija
7/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa vähän punoittaa mut rauhoittuu äkkiä. Ei tietenkään juhliin lähtiessä kannata poistaa.. :)

Vierailija
8/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:51"]Millä sä vitonen taistelet niitä vastaan? Tuo vaha hieman pelottaa jos tulee punoitusta...

-ap
[/quote]

Ei tule punoitusta, se kasvovaha on hellävaraista ja siinä tulee rauhoittava voide mukana. Vahaa iltapäivällä kun et ole menossa enää illalla mihinkään.

Vierailija
9/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja braunilla loput.

Vierailija
10/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.

t. nainen 40+

Vierailija
11/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina, ihon pinta on nukkainen muualtakin. Myös lapsellani on ylähuulen yläpuolella vaaleaa nukkaa, ikä 8 v.

Olen ihan terve ja normaali, naisellinen nainen. Hiuksetkin ovat paksut ja vahvat. En ole edes ajatellut, että olisi jotenkin epänormaalia. Ihmisissä vaan kasvaa karvaa. Poistan kyllä kainalokarvat ja sääretkin ovat sileät, mutta kasvot ovat saaneet olla ihan rauhassa. Kulmakarvatkaa ei kaipaa siistimistä, kelpaavat.

Vierailija
12/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sokeroinut kosmetologilla ja kotonakin. On olemassa kasvosokeria ja ohjeet you tubista.
Sitten siitä alkoi tulla näppylöitä joka kerta. Olen kuulemma ainoa, sanoi kosmetologi.
Ihan ällöttävä karvanaama n46
Ps. Kulmakarvat kasvaa myös kuin metsä

Vierailija
13/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:12"]Mulla on ollut aina, ihon pinta on nukkainen muualtakin. Myös lapsellani on ylähuulen yläpuolella vaaleaa nukkaa, ikä 8 v.

Olen ihan terve ja normaali, naisellinen nainen. Hiuksetkin ovat paksut ja vahvat. En ole edes ajatellut, että olisi jotenkin epänormaalia. Ihmisissä vaan kasvaa karvaa. Poistan kyllä kainalokarvat ja sääretkin ovat sileät, mutta kasvot ovat saaneet olla ihan rauhassa. Kulmakarvatkaa ei kaipaa siistimistä, kelpaavat.

[/quote]

Nukka on ok. Mutta jos on karvoja, ne kasvaa pitkäksi ja on paksumpia

Vierailija
14/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa myös, ikää saman verran. Pari vuotta sitten huomasin. Seassa on pari-kolme tummempaakin karvaa. Olen nyppinyt pinseteillä pois, eka sattuu mutta sitten helpottaa, iho jotenkin turtuu. 

Vierailija
15/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonitoimintakin vaikuttaa eli jos estrogeenia on liian vähän, niin mieshormoonien määrä on liian iso.

Gyneltä sain reseptin voiteeseen joka hillitsee karvojen kasvua.  Jätin kuitenkin hakematta koska häiriö tasaantui ja karvojen kasvu laantui.  Harmi, kun en muista tökötin nimeä.

Vierailija
16/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ja raskausaikoina muuttuvat aina tummiksi jolloin joudun ne tippa linssissä nyppimään tai leikkaan saksilla jos ei kivulta muuhun pysty.

Vierailija
17/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahalla saa viikset näppärästi ja nopeasti pois. Siis ne Veetin kasvoille tarkoitetut valmisliuskat on hyviä. Ja sattuu vähemmän, kun kerralla nykäisee karvat pois. Pinseteillä nyppiminen on kivuliaampaa ja työläämpää. Ja hetken voi punoittaa vahauksen jälkeen iho,  mutta nopeasti se menee ohi.

Vierailija
18/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:04"]Mulla sama ongelma ja raskausaikoina muuttuvat aina tummiksi jolloin joudun ne tippa linssissä nyppimään tai leikkaan saksilla jos ei kivulta muuhun pysty.
[/quote]
Miks et höylää? Ihmettelin vaan tuota saksimista

Vierailija
19/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppimisen sijaan leikkaan vaaleat ja ohuet viiksihaituvat terävillä saksilla pitäen saksien lappeen karvojen juuressa ja kiristämällä ihoa. Pari karhulangan paksuista karvaa leuassa saavat lähdöt pinseteillä. Ihon kiristäminen/venyttäminen karvan ympäriltä tekee nyppimisestä kivutonta.

N 51

Vierailija
20/23 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain paksuimmat leikannut kynsisaksilla pois...siinä ne menee samalla kuin kynsienleikkuukin.

Tuossa vähän alle 40v ne alkoi kasvaa häiritsevästi. Osasin odottaa, äidin suvun kaikki naispuoliset on karvanaamoja. Seuraavaksi harmaantuu ohimot ja lopulta tulee bulldog-posket... kivat geenit mulla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi