Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, etta kauniit nuoret naiset selviavat polisiin pysayttaessa helpommin puhuttelulla ja nuhtelulla kuin vanhat ja rumat, joille latkaistaan helpommin sakot?

Vierailija
19.09.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nuor ja nätti, joka on aina selvinnyt avuttomalla " voi2:lla ja huulen värinällä ;)

Vierailija
2/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vanhalla Audin romulla 50 km/h alueella 70 km/h. Poliisi ajoi vastaan ja vilkutteli valoja. Perässä tuli toinen poliisiauto, joka sitten kehotti pysähtymään. Ajoin tien reunaan. Poliisi tuli autollaan perään ja kehotti tulemaan autoonsa. Otti päähän. Menin ja kysyttäessä sanoin että niin oli yli nopeutta ja tie oli tuttu. Kaksi nuorta konstaapelia kertoi, että antavat nyt vain kirjallisen varoituksen. Jäin kiinni vielä siitäkin, että ajokortissani oli vanha nimi. Nimi oli vaihtunut 6v sitten. Kehottivat hankkimaan uuden kortin.

Kai minä sitten olin niin kaunis =) Tai poliiseilla oli hyvä päivä. Tai poliisit näkivät, että mulla oli pizzat kotiin viemisinä. Vai mikä lie. Kortin hankin seuraavalla viikolla ja siinä kohtaa ajan kyllä aina rajoitusten mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen päässyt huomautuksella tilanteessa, josta esim mieheni sai sakot (ylinopeus, sama tie, sama nopeus, eri kerta... tosin eri poliisitkin)

Vierailija
4/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäyttivät kerran kun ajoin mp:llä reilua ylinopeutta, hämmästyivät että olikin nainen ja päästivät niine hyvineen.

Kerran katsastamaton romu ja talvirenkaat, siihen tosin auttoi kuuluisa sukunimi.

Näitä on paljon....

Vierailija
5/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu poliisista. Jotkut tuntuvat siitä ilosta antavan vielä suuremmat sakot.

Vierailija
6/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että vältti ne sakot sen vuoksi, että on niin kaunis. Minäkään en saanut sakkoja, sen varoituksen vain - ja olin tuolloin vastikään synnyttänyt, ylipainoinen, yliväsynyt ja suoraan sanottuna näytin varmaan todella kammottavalta ;)

Vierailija
7/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin 60 km alueella 80 km..ja toinen oli ku ajoin väärään suuntaan yksisuuntaista katua...*nolottaa vieläkin*. Molemmilla kerroilla sain suullisen varoituksen ja molemmilla kerroilla oli nuoria ja komeita jeppejä! *nam*

Vierailija
8/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyivät kenen auto tää on, sanoin että miesystävän " vai oikein miesystävän" !!??!!

Olin ihan että " niin mitä" ?

Lapselleni joka oli takapenkillä toinen alkoi lässyttää jotain ja vilkutteli jne.

2 tosi nuorta ärsyttävää poliisia, pysäyttivät mukamas jostain liikenteen vaarantamisesta jota en edes huomannut.

Oli ihan ihmeellinen episodi..

T. 30vee, 12 vuotta ajokortti ja kaunis

Vierailija
9/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ilmeistä arkijärvihavaintoa on tutkittukin, ja oikeaksihan kansantieto on osoittautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi