Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenmuuton esteenä miehen karsea sisustusmaku

Vierailija
07.01.2022 |

En ehkä pysty elämään miehen tavaroiden kanssa.
Kuin olisi jämähtänyt johonkin ensimmäisen oman asunnon lastulevyhelvettiin.

En edes itse ole mikään kovin tarkka, eli ei haittaa jos kalusteet on eri paria tai kuluneita, kunhan ne on laadukkaita ja ehjiä.

Lisäksi on käsittämättömiä, epäkäytännöllisiä viritelmiä, esim. hyllyhärveleitä jotka heiluu tai rikkinäisiä (jopa vaarallisia) esineitä. Ja tekstiileistä ja astioista puhumattakaan - on just niitä baarista tai kirppikseltä löydettyjä olutmerkkilaseja tai rikkinäisiä, rumia lakanoita ja pussilakanoita.

Varmaan pitää erota, koska yhteen ei voida koskaan muuttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruusasema JSS kutsuu!

Vierailija
2/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin naisesta koska tämä piti 80-luvun sisustuksesta. Itse taas pidän 70-luvun ja 90-luvun sisustuksesta, joten ei siinä muu auttanut kuin laittaa lusikat jakoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa miestä heittämään rojuja mäkeen niin parempi olla muuttamatta yhteen.

Vierailija
4/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet asiasta? Harvemmin miehet on niihin paskoihin kaluihinsa kiintyneet. Joku tärkeä voi olla, mutta muista saa luopua.

Vierailija
5/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kannattaa erota. Jos mies ei ole saanut sinua ihastumaan niin että sinusta on samantekevää millaisen sisustuksen keskellä istutte, sinun pitänee jatkaa täydellisen interiöörin etsimistä. Ai niin, mies siihen sitten jostain pitäisi kai myös löytää.

Vierailija
6/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te keskustele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi