Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut Roope Salmiseen!

Vierailija
28.04.2015 |

Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkuu.. :D

Olen 22-vuotias, enkä todellakaan ole ihastunut julkkiksiin sitten ala-asteen hömpötysten. Mun vatsassa on perhosia(!!!), kun katson Roopea Tähdet, tähdet- ohjelmassa ja suu vääntyy väkisin leveään hymyyn. Nyt ihan vahingossa ajauduin haaveilemaan Roopen halimisesta ja tuli jännä hyvä olo ja vatsa taas täynnä perhosia.

Mitä hemmettiä? :D Noh, onhan se nyt ihan älyttömän sympaattinen!

Roope jos luet tän (kun itseäsi googlailet ;) ), niin oot ihana! <3

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihastunut!! Se on niin ihanan pitkä ja äääh niin söpö :) ois kivaa tuntea sen paino mun päällä.

N19

Vierailija
22/27 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap tässä.. :D

Ihastus on mennyt ohi yhtä nopeasti kun alkoikin, mutta kieltämättä tuli aika outo olo ja jotenkin vähän hävetti myös kun asiasta täysin tietämätön mieheni yksi päivä heitti, että meidän 1-vuotias poika näyttää ihan Roope Salmiselta. xD Viikset kun kuulemma vielä olisi niin olisi ihan saman nököinen.

No joo ei kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:30"]

Jaa, olen saanut vaikutelman, että se on lipevä pelimies, pikkuisen renttu ja hulttio ja löyhämoraalinen. Just tollaset vaarattomannäkäiset on pahempia, kun kaikka ap:n kaltaiset menee lankaan. niin monet naiset on huonja ihmistuntijoita.

Ei kiinnosta.

[/quote]

Mitä ihmettä? :D Onko sulla jotain sisäpiirin tietoa, vai onko tää ihan sun omaa "päättelyä"? En kyllä usko.

Ap, mä oon 27, ja Roope on symppis! Just sellasella "aww, söpö nuori poika"-tavalla, ei silleen että olis palavaa intohimoa tai perhosia vatsassa. Silleen että hymyilyttää kun näkee sen hymyilevän. :)

Mä ihastuin palavasti erääseen laulajaan kun olin 20v. Katsoin sen vanhoja videoita ja haastatteluja. Olin ihan obsessed pari kuukautta, en oikeesti tyyliin puhunu muusta ja kaverit ja läheiset jo kyllästy. :D Ja joskus noin vuosi sitten ihastuin Benedict Cumberbatchiin lujasti. Molemmat on menny ohi kyllä, mutta kyllä mä kummastakin edelleen tykkään ja niillä on erityinen paikka mun sydämessä aina. :) Ja hauskaahan tässä on se, että mä en ihastunu näin kovaa teini-ikäsenä kehenkään! Ei mulla sillon ollut erityistä julkkisihastusta, eikä oikeisiin ihmisiinkään näin pahasti (onneks, olisin ollu joku stalkkeri varmaan). Joten kyllä se on ihan normaalia, älä huoli! Kunhan et rupee stalkkaamaan Roopea :D

Vierailija
24/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se näyttää kylmänhikiseltä, niljakkaalta ja löysältä. Valkoiset löllöposket, mustat renkaat silmien ympärillä ja aina huuli pyöreänä. Pakkoko sitä päätäkin on raapia koko ajan?! Todella vetelän ja aneemisen näköinen, ihan kuin kärsisi jatkuvasti vieroitusoireista.

Vierailija
25/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs, joka tuntee henkilökohtaisesti, sanoi, että on Roope on itserakas ja ylimielinen. Ei poikaystäväainesta. 

Vierailija
26/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:42"]Minusta se näyttää kylmänhikiseltä, niljakkaalta ja löysältä. Valkoiset löllöposket, mustat renkaat silmien ympärillä ja aina huuli pyöreänä. Pakkoko sitä päätäkin on raapia koko ajan?! Todella vetelän ja aneemisen näköinen, ihan kuin kärsisi jatkuvasti vieroitusoireista.
[/quote]Niin totta!

Vierailija
27/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:11"]

Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkuu.. :D Olen 22-vuotias, enkä todellakaan ole ihastunut julkkiksiin sitten ala-asteen hömpötysten. Mun vatsassa on perhosia(!!!), kun katson Roopea Tähdet, tähdet- ohjelmassa ja suu vääntyy väkisin leveään hymyyn. Nyt ihan vahingossa ajauduin haaveilemaan Roopen halimisesta ja tuli jännä hyvä olo ja vatsa taas täynnä perhosia. Mitä hemmettiä? :D Noh, onhan se nyt ihan älyttömän sympaattinen! Roope jos luet tän (kun itseäsi googlailet ;) ), niin oot ihana! <3

[/quote]

Tyhjän kouhake mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä