Olen ihastunut Roope Salmiseen!
Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkuu.. :D
Olen 22-vuotias, enkä todellakaan ole ihastunut julkkiksiin sitten ala-asteen hömpötysten. Mun vatsassa on perhosia(!!!), kun katson Roopea Tähdet, tähdet- ohjelmassa ja suu vääntyy väkisin leveään hymyyn. Nyt ihan vahingossa ajauduin haaveilemaan Roopen halimisesta ja tuli jännä hyvä olo ja vatsa taas täynnä perhosia.
Mitä hemmettiä? :D Noh, onhan se nyt ihan älyttömän sympaattinen!
Roope jos luet tän (kun itseäsi googlailet ;) ), niin oot ihana! <3
Kommentit (27)
Vaikea samastua, minusta se on autokauppiaan näköinen ja tylsä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:23"]Vaikea samastua, minusta se on autokauppiaan näköinen ja tylsä.
[/quote]
Höh. :D Minusta Roope on todella suloinen ja kiltinoloinen, sellaista poikaystäväainesta. En tietenkään tunne häntä, mutta sellainen mielikuva minulla on. Roopea olisi ihana halata! <3
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:29"]Jossu nukkumaan!
[/quote]
En mä mikään Jossu ole.. Ja olen ihan tosissani! :D
Ap
Mun sisko Jossu tilitti juurikin samaa asiaa, melkeinpä samoilla sanoilla:D
Roope on kyllä seksy, pakko myöntää
Onko muilla ollut tällaisia "julkkisihastuksia" ihan aikuisiällä?
Jotenkin vähän yllätti tämä kyllä itsenikin.. :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:42"]Roope on kyllä seksy, pakko myöntää
[/quote]
Äh, ei mikään seksy (tai toki sitäkin), mutta ennemmin kuvailisin, että ihana ja rakastettava, sellainen halittava, jonka ottaisin omakseni milloin vain! <3
Ap
Sama, vaikka oon jo sille liian vanha. Ihana rento söpö rattopoika <3
Roopeen ihastuminen on jotain jota itseni on ollut vaikeinta ymmärtää. Onhan se ehkä symppis, ehkä ellei ole ihan vaan näytelmää, mutta itselle se menee kategoriaan Janne Kataja, paitsi että Janne on tosi hauska.
Ei kannata olla, on ärsyttävä ja itserakas tyyppi. Saanut paljon lyhyen ajan sisällä ja sen kyllä huomaa käyttäytymisestä. Unohda!
Jaa, olen saanut vaikutelman, että se on lipevä pelimies, pikkuisen renttu ja hulttio ja löyhämoraalinen. Just tollaset vaarattomannäkäiset on pahempia, kun kaikka ap:n kaltaiset menee lankaan. niin monet naiset on huonja ihmistuntijoita.
Ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:30"]
Jaa, olen saanut vaikutelman, että se on lipevä pelimies, pikkuisen renttu ja hulttio ja löyhämoraalinen. Just tollaset vaarattomannäkäiset on pahempia, kun kaikka ap:n kaltaiset menee lankaan. niin monet naiset on huonja ihmistuntijoita.
Ei kiinnosta.
[/quote]
Ja kiiivat typot tuli, toivottavasti saatte selvää. Kirjoitan pimeässä!
Apua, meinasin just eilen tehdä keskustelun tästä ku luin, et Roope googlailee itseään!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:10"]Ei kannata olla, on ärsyttävä ja itserakas tyyppi. Saanut paljon lyhyen ajan sisällä ja sen kyllä huomaa käyttäytymisestä. Unohda!
[/quote]
Hei se on vaan joku ihmeellinen ihastus.. ei tässä kukaan ole tositoimiin ryhtymässä, minulla on mies ja lapsikin. :D
Ap
Sisäpiiritietoa, yrittää olla pelimies ja on ylimielinen eikä edes hyvän näköinen. En suosittele.
hyi