Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ole koskaan ottanut minulta suihin

Vierailija
07.01.2022 |

M36

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa, mutta viime kerrasta on jo 10+ vuotta. Kaikki naisystävät ovat vihanneet suihinottoa.

M39

Vierailija
2/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

autofellatiota sitten vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. miltäköhän se tuntuu?

m28

Vierailija
4/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen sen mielelläni.

T: Markku 54v

Vierailija
5/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traagista. Mitä olette yrittäneet tehdä naisten hyväksi? Vai oletatteko vain, että pitäisi tulla kuin Manulle illallinen? Miehen täytyy osoittaa naiselle olevansa tämän huomion arvoinen ja tämä vaatii työtä. Tätä teidän pullamössösukupolvenne ei tajua.

Vierailija
6/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ululi

Vierailija
7/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa, mutta viime kerrasta on jo 10+ vuotta. Kaikki naisystävät ovat vihanneet suihinottoa.

M39

Pese joskus kullisi.

Vierailija
8/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet Mieleä.

Vierailija
9/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat itse hyvää suuseksiä, niin varmasti olet välillä saamapuolellakin.

Vierailija
10/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traagista. Mitä olette yrittäneet tehdä naisten hyväksi? Vai oletatteko vain, että pitäisi tulla kuin Manulle illallinen? Miehen täytyy osoittaa naiselle olevansa tämän huomion arvoinen ja tämä vaatii työtä. Tätä teidän pullamössösukupolvenne ei tajua.

Höpö. Akat ei mitään ehtoja sanele. Naisen kuuluu imeä munaa ja antaa persettä. Minä en tussua lipittele

Vierailija
11/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan harvinainen mies, kun en niin kaipaa imemistä. Mutta itse annan naisille aina paljon suuseksiä. Tykkään nuolemisesta tosi paljon.

Vierailija
12/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö. Akat ei mitään ehtoja sanele. Naisen kuuluu imeä munaa ja antaa persettä. Minä en tussua lipittele

Tässähän meillä macho luulee olevansa...

Toivottavasti ei sunkaan munaas kukaan ime.

Vierailija
13/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Pese joskus kullisi.

Ja sinä voisit korjauttaa mädät hampaasi. Alapääsikin voisit pestä, se haisee aivan hirveälle koko ajan.

Vierailija
14/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
15/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan harvinainen mies, kun en niin kaipaa imemistä. Mutta itse annan naisille aina paljon suuseksiä. Tykkään nuolemisesta tosi paljon.

*omoseksuaali sinä olet.

Vierailija
16/16 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan valinta kysymys millaisen tyttösystävän tai naisen itselleen valitsee. Aika nopeasti käy ilmi saako suuseksiä vaikoa ei. Toki ensin kannattaa antaa itse naiselleen ja tyydyttää kaikki naisen tarpeet ja mielummin yliodotusten. Siten on helpompi saada toisinpäinkin.  Meillä ainakin onnistui, eikä ole suikkareista ollut puutetta, jos ei pillustakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän