Kukaan ei ole koskaan ottanut minulta suihin
Kommentit (16)
Minä teen sen mielelläni.
T: Markku 54v
Traagista. Mitä olette yrittäneet tehdä naisten hyväksi? Vai oletatteko vain, että pitäisi tulla kuin Manulle illallinen? Miehen täytyy osoittaa naiselle olevansa tämän huomion arvoinen ja tämä vaatii työtä. Tätä teidän pullamössösukupolvenne ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa, mutta viime kerrasta on jo 10+ vuotta. Kaikki naisystävät ovat vihanneet suihinottoa.
M39
Pese joskus kullisi.
Jos annat itse hyvää suuseksiä, niin varmasti olet välillä saamapuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Traagista. Mitä olette yrittäneet tehdä naisten hyväksi? Vai oletatteko vain, että pitäisi tulla kuin Manulle illallinen? Miehen täytyy osoittaa naiselle olevansa tämän huomion arvoinen ja tämä vaatii työtä. Tätä teidän pullamössösukupolvenne ei tajua.
Höpö. Akat ei mitään ehtoja sanele. Naisen kuuluu imeä munaa ja antaa persettä. Minä en tussua lipittele
Mä olen varmaan harvinainen mies, kun en niin kaipaa imemistä. Mutta itse annan naisille aina paljon suuseksiä. Tykkään nuolemisesta tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö. Akat ei mitään ehtoja sanele. Naisen kuuluu imeä munaa ja antaa persettä. Minä en tussua lipittele
Tässähän meillä macho luulee olevansa...
Toivottavasti ei sunkaan munaas kukaan ime.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa, mutta viime kerrasta on jo 10+ vuotta. Kaikki naisystävät ovat vihanneet suihinottoa.
M39
Pese joskus kullisi.
Ja sinä voisit korjauttaa mädät hampaasi. Alapääsikin voisit pestä, se haisee aivan hirveälle koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan harvinainen mies, kun en niin kaipaa imemistä. Mutta itse annan naisille aina paljon suuseksiä. Tykkään nuolemisesta tosi paljon.
*omoseksuaali sinä olet.
Ihan valinta kysymys millaisen tyttösystävän tai naisen itselleen valitsee. Aika nopeasti käy ilmi saako suuseksiä vaikoa ei. Toki ensin kannattaa antaa itse naiselleen ja tyydyttää kaikki naisen tarpeet ja mielummin yliodotusten. Siten on helpompi saada toisinpäinkin. Meillä ainakin onnistui, eikä ole suikkareista ollut puutetta, jos ei pillustakaan.
M39