Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤TIISTAI pinoon SYYSväki¤¤¤¤

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjä yö takana vaikka tänään kolmas päivä kun Onska panttaa tuotosta. Itsekin nukuin koko yön. Illalla oli ihan raato olo, pää täys räkää ja nenä tukossa, kutitti nenää jne. Oikein ihanan flunssainen olo.

Pian pitää suoriutua liikkeelle. Ajattelin mennä porukoille, jonne veli tulee poikansa kanssa. Ja iltapäiväksi ja illaksi pitää olla seuraa, kun miehellä on työpaikan kanssa neljännesvuosikatsaus... Eikä varmaan ole ohi kello 16..

Nyt kaikki taas pinoon ja Jatulle kahviseuraa!!!

T-P

Vierailija
2/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahviseuraa Jatulle täällä!

T-P:lle pikaista paranemista! Voi kurjuus, mutta onneksi sait nukuttua flunssaolosta huolimatta.

Mäkin nukuin sikeästi, kolme kertaa vessassa kävin mutta muun ajan nukuin kuin tukki. Nyt pitää suoriutua sinne neuvolalääkäriin pikaisesti, aamupala ja suihkuun ja menoks.

Poikakin nukkui taas hyvin, heräämättä kertaakaan 21.15 - 08.00. Aika hyvin musta. Pelottaa se siirto ´" isojen sänkyyn" , miten käy meidän hyvinen unien sitten..... Mutta siirrettävähän se pian on, en voi sitä enää kauaa lykätä, pinnasänky pitää saada vauvalle kohta.

Työniloa teille työmyyrille tällekin päivää ja koti-iloa (!) kaikille kotiäideille! Palaan ip kurkkimaan mitä kuuluu?

äitikuu rv 29+ ja taaperoinen, joka tykkää kipittää tai juosta pikkuisia hiirenaskelia paikasta toiseen.... hassun näköistä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa koulutus, mutta sitä ennen huomenia vaan kaikki! :)

Äitikuulle mukavaa neuvolareissua!

T: Ynis

Vierailija
4/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tänään isompi pino kuin eilen, jookos?

Äk:lle mukavaa neuvolareissua, toivotaan että kaikki on ok. Meillä itse asiassa yöt parantui, kun siirrettiin T isojen sänkyyn. Voi sitä ylpeyttä, kun itse pääsee aamulla kipittelemään äitin huoneeseen :)

Ynikselle mukavaa työpäivää, samoin kuin muille " työn raskaan raatajille" !

Täällä päin alkuyö oli ihan hyvä tuonne neljään saakka, sen jälkeen en ole silmiäni ummistanut. Tai yrittänyt olen, huonoin tuloksin. Ensin Neiti aloitti ähinät, ilmeisesti isompi tuotos oli tulossa. Sitten kun sain hänet nukkumaan, T päätti että nyt on aamu, nyt noustaan. Kello oli silloin 5:50... uaaaaaah! Ei kait siinä. Noustavahan se on.

Eilisestä lääkärikäynnistä. Jatkotutkimuksia ja verikokeita. Ja minä olen nyt ihan sydän syrjällään. Kunhan ei olisi mitään vakavaa. Kun niitäkin kokeita määrättiin... Tieto lisää tuskaa, tässäkin asiassa.

Jaahanz, ilmeisesti aikainen nousu alkaa verottaa pikkuihmisten vireystilaa. Kamala kätinä ja rätinä. Palailen!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
5/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on pojan neuvolaSieltätypyn muskarii jos ehditään..täytyy vaan ottaa poikakin sinne mukaan-ei hirveen hyvä juttu!

Viime yö meni tosi huonosti..eka typy itki,ehkä näki pahaa unta.Sit kissa tuli mouruamaan ja piti laittaaovi kiinni-sit tuli kuuma.Ois saanu nukkuu pidempää mut 7jälkee en saanu unta..nyt väsyttää kauheesti ja nuo lapset ei toimi niinku pitäs.Poika on pesul mut äänistä päätellen tekee ihan muuta :-/

Tipille paranemista!

Täytyy mennä,kiitoskaffe seurasta:-)

jatu

Vierailija
6/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä piti käydä sanomassa hei-hei!

KOvasti pähkäilin, mitä vaatetta mukaan. Pakkasin ulkoiluvarusteet ja lenkkarit, jos vaikka Davosissa pääsisi vaeltelemaan :)

Viime yö oli kamala. Antsa heräili tapojensa vastaisesti monta kertaa ja huusi ja huusi vain. Taitaa olla hiukan kipeä, mutta särkylääkekään ei auttanut. Otin viereen, kun tuntui, että isommat lapset eivät muuten saa nukkua ja ovat koulussa väsyneitä. Sitten taas heräsin siihen, että Antsa kierähti vierestäni lattialle, kops vain :( Nyt sentään on iloisemmalla mielellä.

Parin tunnin päästä pitäisi siis lähteä, mies nukkuu nyt, minä sain nukkua puoli kymmeneen. Vasta tajusin, että isommat ehtivät lähteä kouluun sanomatta minulle heippaa, mutta työmatkahan tämä vain...

Mukavaa viikkoa syys-siskot!

Saamuska♥

Vierailija
7/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskuti hauskaa reissua.

Minä sain kirjoitusvapaata isoista lapsista eli olen täällä.

Pus ja moi

Kukkuu

Vierailija
8/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamuskalle hyvää reissua.

Saas nähdä ehdinkö kirjoittamaan. Pikku neiti nukkuu tossa meijän sängyllä ja Veeti lukee kirjoja.

Eilennä olin ekaa kertaa lapsukaisten kanssa yksin koko päivän kun mies oli töissä ja hyvinhän se meni. Paljon rauhallisempaa ja ihanampaa oli päivä olla yksin lapsukaisten kanssa.

Neidillä on paino hienosti noussut, painoa oli 3620g. Onkin aika moinen maito possu. Veetikin jopa oli neuvolassa nätisti. Yleensä yrittää heti karata sieltä huoneesta.

Tänään pitäis mennä etsii ruusuja ja nauhat neidin kastemekkoon. Nyt siinä on vaaleansiniset ruusut ja pitäähän ne vaaleanpunaisiksi muutaa. Eilennä jo itiksestä niitä etsin mutten löytänyt. Se liike oli lopettanut mistä silloin viimeksi vaaleansiniset ruusut ostin.

Jaahas Veeti tuli kaulaan roikkumaan. Joten kirjoittamisesta ei tuu juurikaan mitään. Palaan illemmalla.

Öttis, Veeti ja pikku neiti

Vierailija
9/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt istun takarivissä eikä muut näe mun konetta:) Tosin näpyttelyn varmaan kuulee. Ruokatauko ohi ja opettaja tuolla jotain selvittelee omalla koneellaan. Minä istun ja odotan (jälleen!)

Saamuskalle myöhässä hyvää matkaa!

Kertokaa helppoja tarjottavia kakkossynttäreille. Ei tarvi täytekakkua eikä mitään hienoa, mutta jotain sentään pitäis olla. Kauppaan ehdin, muuta kauheasti en. Jotain tosi helppoa voisin tehdä itsekin. Huomenna tulee vieraat.

Mimmu, mulla on tainnut mennä ohi teidä lääkärireissut. Mitä ja ketä nyt siis tutkitaan? Tsemppiä!

Nyt jatkuu opetus, palataan!

Ps. Pikkujouluihin lähtijät, tehtäiskö jotain varauksia vähitellen:) Tahtoo, tahtoo:) Odotan muiden mielipiteitä:)

Vierailija
10/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mörrimöykky-fiilis ja dynamiittia korvien välissä. Tänään katkesi kamelin selkä. Mä en jaksa tätä ruokavaliota enkä yhtään mitään muutakaan!

Menen pois huonon tuuleni kanssa.

Lila75

Vierailija
11/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POjan neuvola meni hyvin.Teki jutut ja kasvaa keskikäyrillä hyvin tarkaan..Sai rokotuksen,oli reipas!!!Palkinnoksi pokemon pallon :-)

Mpr:ääeiuskaltanu pistää ku poika sai ehkä raa´astakanamunasta reaktion.Tänääsivellää kananmunaa suuhun ja jos ei tule mitää ni uus piikkireissu.

Toon sit typyn neuvola.Kiva ku nyt sai siellä leikkiä ni sitte on tuttu paikka.

Muskarissaki oltii.POika tykkäs..sanoi " oisinpa viel vauva" :-)

Typy viimeks siel ujosteli mut nyt veikan perässä mennä viiletti..

Jotain täytys taas täällä raivailla...aina

jatu

Vierailija
12/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilalle voimia ja TP:lle paranemisia toiselta nuhanenältä!

Jatu, toivottavasti muskari ja neuvola meni hyvin!

Ynis, kiva kun pääsit takapenkkiin! :)

Mä nukuin taas niin huonosti, et olin jo aamulla pahalla tuulella. Ulkoilu kyllä piristi, tosin rakko kirkuin kostoa jo kotoa lähdettyä, vaikka vikaks kävin vessassa ja siinä sit pidättelin 2 tuntia. Ihanaa aikaa tämä loppuraskaus. Mahaa vihloo jotenkin oudosti, pitää mennä kohta lepäämään. Tein spagettivuokaa ja hedelmäsalaattia. Illalla vois tehdä salaattia. Yritän syödä nyt terveellisemmin, kun varmaan kuukauden ajan JOKA PÄIVÄ on tullu mätettyä herkkua, eikä oo kivaa, kun riippuvuus on valtaisa. Kuola valuu suunnilleen suusta, kun yritän olla miettimättä makeita syötäviä..ääk! Nyt on varmaan painoa tullu rytinällä, torstaina neuvola. Mut saahan sitä tullakin, kun kilo vasta tullu. Alkaa olla sellanen olo, et menispä viikot nopeesti, kypsyttää jo tää odotus!

Öttis, ihanaa kun lasten kanssa sujuu noin hyvin! :) Toiv. kukat löytyy!

Mimmu, voimia huolen keskelle ja toivotaan, et kaikki on hyvin! Haleja!

Saamuskalle mukavaa matkaa!

Ynis, aika nopea ois vaikka esim. kääretorttu/unelmatorttu! Tai sit suolasta/makeaa piirakkaa valmiisiin pohjiin. Ja jos lapsia, ni eikös ne nakit ym. menis taas hyvin kaupaksi! :)

Kiitos kaikille kommenteista liittyen masennukseen synnytyksen jälkeen. Voihan se olla niin, että tällä kertaa menee helpommin, kun ei oo enää sitä kriisiä, et miten vauva muuttaa elämää. Ja ehkäpä meillekin suodaan hieman iisimpi tapaus tällä kertaa..toivon. Tuntuu vaan ikävältä muistella sitä alkua, kun aina vaan ahdisti, ei ollut rakkaudentunnetta lasta kohtaan ja kaikki tuntui suurelta virheeltä. Mut kun toinen ei nukkunu ja huusi ja kamalaa elämää jatkui sen 9kk, niin rankkaa se vaan oli, vaikka hyviäkin hetkiä mahtui mukaan. Olis vaan niin ihanaa, et voisi NAUTTIA vauvasta, eikä vaan odottaa et se kasvaisi ja elämä helpottaisi!

Mut sohva kutsuu. Ja herkut. Mut ei, en anna periksi! Voi olla hieman hankalaa, ku appivanhemmat tulee tänään risteilyltä tuliaisineen.. Jospa sit viikonloppuna herkuttelisin täällä masentuneena ja yksin, ku mies koko viikonlopun töissä.. :-(

Haleja ja jaksamisia kaikille!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv31+3

Vierailija
13/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää posteja lukemassa,ihmiset varailee huoneita..Et päästäs kaikki samaa hotellii..

jatu

Vierailija
14/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lila, älä mene pois, vaan tule purkamaan huono tuulesi tänne. Se voisi auttaa....

Takarivin Ynikselle, moilasen tai vastaavat uunissä lämmitettävät sulhas/coctailpiirakat. Päälle juuto levitettä. Helppoa ja yleensä kaikki tykkää.

Saamuskalle hyvää matkaa, vaikka taitaa tulla myöhässä!

Neuvolalääkäri oli ja tutkimus sattui, mutta onneksi paikat oli kunnosssa ja kiinni. Pääsen uimaan, jee! Lääkäri oli mulle uus noin 50 vuotias nainen, kovakourainen ja sanoinkin sille että sattuu! No, onneksi vauvalla kaikki hyvin!

Lohdutukseksi söin äsken suklaalevyn.... (*nolon puna poskilla*) Elämäntaparemonttiryhmä, julkinen anteeksipyyntö koko ryhmälle, kun olen tälläinen petturi!!!! Ajattelin että samaan konkurssiin menee synttärikakkujen kanssa.... Sovitaan että se oli viimeinen levy ennen joulua.

Piipahdan välillä s-postin puolella, poitsu nukkuu onneksi vielä. Koitan ehtiä palaamaan....

äk

Vierailija
15/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, nopeat sormet...

Vierailija
16/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääretorttua mietinkin aikaisemmin, mutta en taida viitsiä:) Kauppaankin pitää varmaan mennä suoraan päiväkodista eikä ole ohjeita päässä. Moilaset vois olla ok. Itse en kauheasti tykkää, kun meillä aina jää ne reunat jotenkin koviksi. Tai siis kovia kohtia. Taidan tykätä lötkömmistä piirakoista:) Mutta muut kyllä yleensä tykkää, joten hyvä vaihtoehto.

Puolen tunnin päästä lienee päivä päätösessä. Vielä 2 päivää takarivissä istumista:) Jäin kerran jo vähän jälkeen, kun luin pikkujouluposteja:)

Nyt pitää seurata taas.

Vierailija
17/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa huomata, että kun on pitkään kirjoittamatta niin kynnys on TODELLA korkea. me ollaan oltu flunssassa ja minä laiskana, ja hermostuneena odotan tekstini kommentteja (ehkä loppuviikosta... milloin se loppuviikko oikein alkaa???)

Mimmu: ajattele vain että hyvä kun tutkivat, vaikka uskon kyllä että olet huolestunut (mulla on tapana huolestua jo siitä jos mielestäni lääkärin ääni on epävarma tai ei selvästi sano EKSAKTIA diagnoosia...). Mutta sekin jo auttaa, että voi sanoa olevansa huolestunut... halaus.

olen kateellisena lueskellut tampereen-suunnitelmien etenemistä. mä en voi, kun rahatilanne nyt jotenkin ryöstäytynyt väärään suuntaan:((

TiPille flunssasta paranemista toivotan. Nuha on kovin väsyttävää.

Pikkupojalla on huomenna neuvola. Painoa ei ole tullut varmaan yhtään, ellei ole mennyt jopa alaspäin. voih, en tykkää käyristä.

tyhjä pää vähästä kirjoittamisesta.

Saamuskalle hyvää matkaa siellä jossain!

Simam, välitilassa yhä vain

Vierailija
18/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna tulla, joko täällä tai s-postissa. Tai soita.

Nimim. tekis varmaan hyvää mullekin

Voimia joka tapauksessa!

T@hti

Vierailija
19/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on turha oottaa sitä " parempaa hetkeä" : jää kirjoittamatta kokonaan.

Lila. Lapuallahan me tietenki oltiin, mutta en ilmotellu kummemmin, kun tuli sen verran äkkinäinen lähtö ja paljonlaisesti ohjelmaa. En yhtään ees ehtiny shoppailla.

Talteen meni reissu kuitenkin. Miehen kummitäti oli ollu pyhänä selvästi paremmalla mielellä. Ja hoivakodinssa piristy kaikki mummat ja paapat ja halusivat nähdä vauvaa ja kaivaa nyssyköistään karkkia lapsille sekä jutella.

Mutta ankea oli tilanne tk:ssa, kun osa mummuista oli ylipaikoilla käytävällä eikä huoneissa olevat ainaka kotiin ollu pääsemässä.

Mimmu k. hyvä kuitenkin, että tutkivat kunnolla. Voimia.

TP:lle paranemisia.

Aavis, miten Motti voi?

Mä oon kade, kun en pääse pikkujouluihin :( Mutta sen siitä saa, kun täällä peräntakana majailee.

Millä ihmeellä mä saisin houkuteltua teitä tänne? Niin päin bussi kulkis.

No, en mä toisalta ois aikanaan uskonut, että oikeasti tuun näkemään ketään. Eli onneks muutamien kans on kuitenki nähty.

Jouduin miehelle avata sanaisen arkkuni pyhäiltana. Ei ollu enää mitään kaunista eikä fiksua tekstiä :(

Nyt mies on taas yrittäny ajatella meitäkin. Paljon on silti omissa jutuissaan, mutta asenne on kuitenki toinen ja laittaa välillä tiskejä ym.

Toivottavasti Mimmuli on saanu levätä. Enkelille myös jaksamisia.

Ja kaikille muillekin tarvitseville.

T@hti

Vierailija
20/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila, tules linjoille, kaarimaljat on otettu esiin! Kuten T@hti sanoi, niin vois helpottaa kun tulet tänne tai s-posti-puolelle!

Voi, miten minulla tekisi niiiiiiiiiiiiiiiiin mieli pikkujouluihin. Mutta ei. Sniif!

Sairasteleville paranemislähetys*********jakakaa keskenänne.

Ynis: T on ollut jatkuvasti kuumeessa, häntä siis tutkitaan. Käytin eilen lääkärissä. Ja nyt siis jatkotutkimuksia. Kyllä oli lääkärikin sitä mieltä, että joku on pielessä ja minähän tietenkin heti kaikkein pahinta pelkään... :( Minun rakas pikku poika EI SAA olla sairas!

Toivotaan Enkeli että vauva on helpompi tapaus kuin Nea! Nimimerkillä kaksi valvottavaa ja huonounista vauvaa omistava.

Mitens Motti? Mikä vointi?

SaaMarille mukavaa ja turvallista matkaa!

Nyt alakertaan. Olin nimittäin päiväunilla... ;) pitää jossain välissä näitä univelkoja yrittää kuittailla vähemmäksi, että taas seuraavan yön jaksaisi kikkailla...

Mimmu